فرآیند لیفت ۸ نقطه ای پوست چیست

در فرایند لیفت 8 نقطه ای صورت از فیلر های پوستی استفاده می شود. همزمان با افزایش سن پوست حالت ارتجاعی خود را از دست داده و نیروی جاذبه تاثیر خود را بر آن نمایان می کند. جاذبه سبب می شود تا پوست به سمت پایین کشیده شده و پیری آن قابل توجه شود. همگام با افزایش سن پوست نازک و شل تر می شود. این وضعیت تمامی افراد را از جهت های مختلفی تحت تاثیر قرار می دهد. از آنجایی که پوست خانم ها نازک تر است، این تاثیر بر آن ها بیشتر می باشد.

لیفت 8 نقطه ای تکنیکی است که در آن با به کار گیری مقادیر اندکی از فیلر های پوستی، پوست صورت از 8 ناحیه مهم لیفت شده و بیشترین میزان کشیدگی و حمایت از پوست بدست می آید. این درمان علاوه بر داشتن نتایج آنی، ناراحتی و مدت بهبودی اندکی دارد. لیفت 8 نقطه ای با استفاده از تزریق ژل سبب جوانسازی تمام پوست صورت می شود. این درمان علاوه بر لیفت نقاط کلیدی میانه صورت، سبب شکل دهی و احیای این بخش میانی و پایینی صورت نیز می شود.

لیفت 8 نقطه ای از دو جهت با پیری صورت مقابله کرده و به همین دلیل در میان بسیاری از افراد محبوبیت دارد. این دو جنبه عبارتند از:

1- کاهش حجم ناحیه میانی صورت: با افزایش سن پوست میانه صورت حالت افتادگی پیدا کرده و ناحیه زیر چشم ها ظاهری خسته را نشان می دهند.

2- پدیدار شدن چروک، خطوط و سایه هایی در ناحیه میانی و پایینی صورت: با افزایش سن پوست اطراف فک افتاده می شود.

فرآیند درمان لیفت 8 نقطه ای

لیفت 8 نقطه ای یا تزریق ایت پوینت با کاهش حجم ناشی از افزایش سن در بافت نرم مقابله کرده و در مقایسه با درمان های تزریق فیلر راه حل کامل تری را ارائه می دهد. 8 ناحیه کلیدی صورت بر اساس دستورالعمل های عمومی و نیاز های بیمار تعیین می شوند. افراد جهت تعیین بهترین ظاهر صورت به یک جلسه مشاوره شخصی با پزشک نیاز دارند.

لیفت 8 نقطه ای صورت

این 8 ناحیه کلیدی شامل موارد زیر می شوند:

1 و 2 – ساختار و استخوان گونه

افزایش اندک حجم این ناحیه به برجستگی استخوان گونه و رفع چین های میان لب و بینی کمک می کند.

3 – ناحیه زیر چشم ها یا میانه صورت

درمان این ناحیه ظاهر خسته زیر چشم ها را از بین می برد. در صورتی که فرو رفتگی های زیر چشم قابل توجه باشند ممکن است بیمار به یک فیلر پوستی نرم و منعطف تر نیز نیاز داشته باشد. پزشک مناسب بودن درمان های اضافی را برای فرد تعیین خواهد کرد.

4 – چین میان لب و بینی

چین این ناحیه اغلب همراه با افزایش سن عمیق تر می شود. به همین دلیل افزایش حجم این ناحیه می تواند به داشتن ظاهری جوان تر کمک کند.

5 – خطوط ماریونت یا گوشه دهان

گوشه های دهان همراه با افزایش سن به سمت پایین کشیده شده و حالت ناراحتی به خود می گیرند. با استفاده از پروفایلو صورت می توان این ناحیه را به سمت بالا کشید.

6 – افتادگی پوست اطراف فک

کاهش حجم نواحی فک، گونه و چانه می تواند با افتادگی پوست در اطراف فک مرتبط باشد. به همین دلیل، جبران حجم از دست رفته در ناحیه خط فک و دیگر نواحی 8 گانه، با عمل تزریق ژل به چانه و گونه می تواند به کاهش یا بهبود افتادگی پوست این ناحیه کمک کند.

7 – خط خنده

همگام با افزایش سن، زاویه فک محو می شود. این ناحیه در بالا کشیدن و حمایت از بخش پایینی صورت نقش دارد. با کاهش حجم این ناحیه پوست بخش پایینی صورت دچار افتادگی می شود.

افزایش اندک زاویه فک می تواند به لیفت این نواحی کمک کند. در صورت کاهش حجم چشم گیر این نواحی امکان دارد جهت دستیابی به بهترین نتایج به محصولات بیشتر یا درمان هایی متفاوت نیاز باشد.

رفع خط خنده با ژل

8 – حجم ناحیه پایینی گونه ها

کاهش حجم این نواحی می تواند ظاهری خشکیده به فرد دهد. درمان این ناحیه حجم از دست رفته، ساختار گونه و انحنای طبیعی آن را احیا می کند.

سوالات متداول درباره تزریق ایت پوینت

مطمئناً شما هم قبل از انجام این عمل زیبایی ممکن است سوالاتی داشته باشید که سایر بیماران نیز با آن ها مواجه شده اند. پس ابتدا پاسخ پرسش های زیر را بخوانید:

آیا به مشاوره اولیه نیاز خواهم داشت؟

بله، افراد برای انجام هر کدام از روش های درمانی ما، قبل از انجام فرایند به مشاوره اولیه نیاز دارند. داشتن سابقه انجام درمان مورد نظر در مرکز درمانی دیگر، تاثیری بر ضرورت جلسه مشاوره اولیه نخواهد داشت. با برگذاری جلسه مشاوره اولیه اطمینان بدست می آید که فرد قبل از انجام فرایند از آگاهی و دانش کافی بهره مند است. این مرکز یکی از برترین کلینیک ها بوده و ما همواره با تکیه بر آموزش و رضایت آگاهانه بیماران بهترین نتایج را برای آن ها رقم می زنیم.

پیشنهاد پوست پدیا

این مطلب را نیز بخوانید

روش های زاویه سازی صورت

آیا لیفت 8 نقطه ای برای من مناسب است؟

در صورتی سن فرد بالای 35 سال بوده و به تازگی متوجه افتادگی پوست خود شده این تکنیک برای او مناسب خواهد بود. در صورتی که افتادگی پوست شدید تر باشد، دستیابی به نتایج خوب باز هم امکان پذیر است اما امکان دارد به فیلر های بیشتر و روش درمانی دیگر نیز نیاز باشد. جهت بررسی مناسب بودن این درمان برای خود باید به پزشک مراجعه کرد.

نتایج لیفت 8 نقطه ای چه زمانی مشخص می شوند؟

نتایج این فرایند آنی هستند. پزشک جهت بررسی نتایج در حین فرایند، صورت بیمار را در یک آینه به او نشان خواهد داد.

نتایج این فرایند چه مدت ماندگاری دارند؟

نتایج این فرایند اغلب 12 تا 18 ماه ماندگاری دارند. البته جهت دستیابی و حفظ بهترین نتایج به جلسات درمانی مکمل نیز در طول این مدت نیاز است.

آیا لیفت 8 نقطه ای پر هزینه است؟

در لیفت 8 نقطه ای جهت دستیابی به بهترین نتایج از کمترین مقادیر فیلر استفاده می شود. به همین دلیل، هزینه این فرایند نیز مقرون به صرفه خواهد بود. در حالی که در افتادگی های اولیه پوست اغلب 2 تا 3 سرنگ فیلر مصرف می شود، افتادگی های شدید تر به مقادیر بیشتری از فیلر نیاز دارند.

در صورت نیاز به مصرف چندین سرنگ فیلر، می توان این فرایند را در چندین جلسه درمانی و در مدت 12 تا 18 ماه انجام داد. با انجام این کار هزینه درمان هم اندازه هزینه نوشیدن یک قهوه یا آب میوه در روز خواهد بود. برای دریافت آخرین هزینه عمل لیفت ایت پوینت با توجه به نوسانات دلار می توانید با ما تماس بگیرید.

مدت زمان فرایند چقدر است؟

لیفت 8 نقطه ای صورت صرف نظر از زمان مشاوره با پزشک، می تواند از 30 تا 50 دقیقه به طول انجامد. افراد باید 60 تا 90 دقیقه را برای هر جلسه اختصاص دهند. علاوه بر این فرایند، ما درمان نوری omnilux را نیز پس از لیفت صورت پیشنهاد می کنیم. این درمان به بهبود فرد و کاهش هر گونه تورم، قرمزی و کبودی کمک خواهد کرد. درمان omnilux ظاهری درخشان و زیبا به پوست خواهد بخشید.

آیا لیفت 8 نقطه ای صورت درد دارد؟

هر گونه درد یا ناراحتی ناشی از این فرایند اندک و مختصر خواهد بود. نسل جدید فیلر های پوستی که ما استفاده می کنیم حاوی داروی بی حسی موضعی هستند. این دارو سبب می شود تا فرایند برای بیماران آسان و قابل تحمل شود.

درد لیفت صورت

دوران نقاهت این عمل چقدر است؟

اغلب افراد پس از انجام این فرایند نیاز به استراحت نداشته و یا این مدت اندک می باشد. افراد می توانند با اعمال مواد آرایشی معدنی به سرعت به شغل خود بازگردند. توصیه می شود افراد به مدت 24 تا 48 ساعت پس از فرایند از انجام فعالیت های شدید، نوشیدن الکل یا رفتن به سونا و مراکز ورزشی اجتناب کنند. در صورتی که فرد لیفت صورت با ژل را برای داشتن ظاهری عالی در رویدادی ویژه انجام می دهد، ما به او توصیه می کنیم حداقل 4 تا 6 هفته قبل از رویداد این کار را انجام دهد. رفع شدن عوارض ناشی از عمل به چندین هفته زمان نیاز دارند. از جمله رویداد های ویژه می توان به یک جشن تولد یا یک قرار ملاقات اشاره کرد.

ما انجام این فرایند را 2 هفته قبل از یک رویداد مهم توصیه نمی کنیم زیرا امکان کبودی وجود دارد.

همچنین، توصیه می شود که این فرایند 1 هفته قبل از پرواز های بین المللی انجام نشود زیرا این کار می تواند سبب تداوم تورم و افزایش احتمال عفونت شود.

عوارض احتمالی تزریق 8 نقطه ای چیست؟

ما از فیلر های پوستی معتبر در سطح جهان (HA) استفاده می کنیم. این گفته یعنی عوارض جانبی معمولا اندک و موقت بوده و در صورت نیاز می توان صورت را به حالت اولیه باز گرداند. رایج ترین عوارض جانبی ناشی از این فرایند شامل واکنش های موقت پوستی از جمله قرمزی، درد، حساسیت به لمس، سفتی، تورم، برآمدگی، کبودی، خارش و تغییر رنگ می شوند.

Rate this post

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر