تزریق ژل پروفایلو، انقلاب حوزه زیبایی

ژل پروفایلو (Profhilo) یک درمان منحصربه‌فرد ترمیم پوست برای افرادی است که دچار پیری پوست و فقدان حجم و الاستیسیته‌ی پوستی (قابلیت ارتجاعی) هستند. عمل پروفایلو پوست با تحریک تولید مجدد کلاژن و الاستین از طریق رهاسازی آهسته‌ هیالورونیک اسید (HA) می‌تواند به طور چشمگیری ظاهر خطوط ظریف و چروک‌های پوست را بهبود دهد و به افزایش آبرسانی و سفت‌شدن پوست صورت هم کمک می‌کند.

ژل پروفایلو چیست؟

در فرمول ژل پروفایلو مقدار خاصی از هیالورونیک اسید وجود دارد؛ هیالورونیک اسید ماده‌ای در بدن است که مسئول نگهداری رطوبت درون پوست به شمار می‌رود. پروفایلو به تقویت تولید کلاژن و الاستین در پوست کمک می‌کند و به عنوان یک نگهدارنده‌ی آب عمل می‌کند نه یک فیلر و پرکننده، و بنابراین برای افرادی با پوست پیر، خسته و بدون آب بسیار خارق‌العاده عمل می‌کند و درخشندگی و صافی پوست را به ارمغان می‌آورد.

ژل پروفایلو در دو جلسه در طول چهار هفته به زیر پوست تزریق می‌شود و به سرعت منتشر می‌شود تا جذب آب را افزایش بدهد و بدین ترتیب، خطوط ظریف پوست و چروک‌ها صاف و بافت پوست بهتر شود.

نقاط تزریق پروفایلو صورت

پروفایلو در اکثر موارد برای مناطقی صورت به کار می‌رود، اما می‌توان آن را برای جوانسازی گردن، دکلته، بازوها و زانو و دست‌ها هم استفاده کرد. گردن به یکی از پرتقاضاترین مناطق برای تزریق پروفایلو تبدیل شده است چون پروفایلو می‌تواند شلی و چین‌خوردگی پوست را کاهش دهد و ظاهر سفت‌تر و بهتری به پوست ببخشد.

مطالب مرتبط: تفاوت بوتاکس و دیسپورت چیست؟

نقاط تزریق ژل پروفایلو

بهترین کاندید پروفایلو پوست

وقتی به سی سالگی می‌رسیم پوست ما شروع به از دست دادن کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید می‌کند و این‌جاست که به یاد درمان‌های پیشگیرانه می‌افتیم. در همین سنین است که افراد در مورد اولین تزریقات ضد چروک به فکر می‌‌افتند، چراکه اولین خطوط در همین سنین ظاهر می‌شود. اگر احساس می‌کنید کیفیت بافت صورت شما افت پیدا کرده، و احتمالاً مسن‌تر از سن خود به نظر می‌رسید، اما برای استفاده از فیلرهای پوستی هنوز تصمیمی ندارید، پروفایلو بهترین گزینه‌ی درمانی برای شما است.

  • پروفایلو یک فیلر نیست بلکه یکی از جدید‌ترین ژل‌های درمانی هیالورونیک اسید است که برای درمان افتادگی پوست از طریق ترمیم زیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • پروفایلو با وجود بهبود چشمگیر کیفیت بافت پوست، همه‌ی روش‌های زیبایی را دربر دارد.
  • پروفایلو یکی از پرغلظت‌ترین ژل‌های حاوی HA در محصولات است.
  • جایزه‌ی زیبایی‌شناسی سال را در میان محصولات نوآورانه دریافت کرده است.

پروفایلو بعد از تزریق زیر پوست به سرعت منتشر می‌شود و در طول چهار هفته شروع به تولید چهار نوع متفاوت از کلاژن و الاستین می‌کند. بعد از تزریق نیازی به ماساژ نیست و گره و دانه‌های برآمده هم ایجاد نمی‌کند. به علت قابلیت بالای انتشار و نفوذ، فقط به پنج نقطه‌ی تزریق در هر بخش از صورت نیاز است و به همین دلیل است که بسیاری از بیماران از این روش نسبت به دیگر درمان‌ها رضایت بیش‌تری دارند چون راحت‌تر است.

🛑 شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد: ماندگاری تزریق بوتاکس در پیشانی

قیمت پروفایلو صورت

قیمت تزریق یک سرنگ 2 سی سی ژل پروفایلو حدوداً 3950000 تومان می باشد.

مزایای ژل پروفایلو

بعد از سی سالگی، پوست شروع به از دست دادن کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید می‌کند و این یعنی ما کم‌کم نشانه‌های پیری را روی پوست خود می‌بینیم که شامل خطوط ظریف، چین و چروک و کمی کاهش درخشندگی است. در این سن، باید سعی کنیم پوست خود را حفظ کنیم و بنابراین، پروفایلو به افرادی که در حوالی سی سالگی و بعد از آن هستند و می‌خواهند با پیری پوست مقابله کنند، توصیه می‌شود.

مزایای ژل پروفایلو

همچنین در صورتی که به دنبال حجم‌دهی بخش خاصی از صورت مانند لب یا گونه‌ها نیستید (که برای حجم‌دهی این نواحی فیلر نیاز است)، پروفایلو برای شما یک انتخاب عالی به شمار می‌رود چون این ماده باعث می‌شود تمام پوست شما به صورت یکنواخت در اثر جذب آب، محکم‌تر و جوان‌تر به نظر برسد.

هیچ محدودیت سنی برای استفاده از پروفایلو وجود ندارد و در حقیقت، ما در افراد مسن‌تر نتایج چشمگیرتری دیده‌ایم. با این حال، در صورتی که بالای 60 سال سن دارید برای درمان شما باید دقت بیش‌تری صورت بگیرد.

برای مثال، اگر چین‌های عمیقی دارید و پوست کشسانی خود را از دست داده است، درمان‌های ترکیبی که شامل پروفایلو هم هستند می‌توانند برای شما مناسب‌تر باشند. به همین دلیل است که مشاوره پیش از انتخاب روش امری بسیار مهم است.

اگر به دنبال نتیجه‌ی ظریف و خوب هستید، این درمان برای شما مناسب است. اما اگر به دنبال لیف صورت، گردن یا هر بخش دیگری از بدن هستید، استفاده از یک رویکرد ترکیبی شامل فیلرها، استفاده از نخ یا جراحی می‌تواند در مورد شما نتیجه‌بخش باشد.

برای استفاده از

10% تخفیف تزریق ژل پروفایلو

همین حالا تماس بگیرید!

۰۲۱۲۲۶۵۷۹۱۶

مرکز جوانسازی پوست دکتر گیتا مجید زاده

تفاوت بین ژل پروفایلو و سایر فیلرها

فیلرهای پوستی نقش حجم‌دهندگی دارند اما پروفایلو بر اساس فرمولبندی که دارد به عنوان عامل حجم‌دهی استفاده نمی‌شود و اگر از تزریق ژل لب و گونه انتظار حجم دهی غیر طبیعی دارید، پروفایلو گزینه مناسبی نیست. پروفایلو در اصل درمانی برای جذب آب است و هیالورونیک اسید موجود در آن به طور یکنواخت در پوست منتشر می‌شود و با جذب آب به پر شدن و درخشندگی و سفت شدن پوست کمک می‌کند. به عبارتی، سایر ژل ها و فیلرهای تزریقی خاصیت پر کنندگی دارند، این در حالیست که پروفایلو خاصیت تقویت کنندگی برای پوست دارد.

تزریق ژل ژوویدرم

ماندگاری ژل پروفایلو

نتایج درمانی پروفایلو معمولاً برای شش ماه پایدار هستند اما به هر حال، ماندگاری نتایج از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

مدت درمان جوانسازی پوست با پروفایلو

برای دستیابی به نتایج ماندگار، نیاز به دوبار درمان با فواصل زمانی چهار هفته‌ای هست. بعضی افراد ممکن است نتایج را در همان اولین هفته ببینند، اما بهترین نتیجه‌ی درمان چهار هفته بعد از دومین جلسه قابل مشاهده خواهد بود.

نکات تزریق پروفایلو

استفاده از پروفایلو به این آسانی هم نیست. تزریق بیش از حد عمیق آن باعث می‌شود هیالونیک اسید نتواند به سطح پوست برسد و پوست را هموار و صاف و ارتجاعی کند و تزریق بیش از حد سطحی آن هم منجر به ایجاد جوش‌ها و تاول‌های سطحی پر از اسید می‌شود که درنهایت هم بدون هیچ اثر خاصی محو می‌شوند.

پس حتماً برای انجام اعمال حساس به مرکزهایی بروید که افراد متخصص کار شما را انجام می‌دهند.

اقدامات قبل از تزریق ژل پروفایلو

24 ساعت پیش از شروع درمان پروفایلو اصلاً الکل ننوشید. همچنین به شما توصیه می‌شود از چند روز قبل از درمان، از مصرف آسپیرین یا دیگر داروهای ضد التهابی غیر استروییدی استفاده نکنید (مگر این داروها برای درمان عارضه‌ی مزمن تجویز شده باشند). پرهیز از این داروها خطر کبودی در نقاط تزریق را کاهش می‌دهد. در صورتی که سوالی دارید حتماً از متخصص بپرسید.

مصرف آسپرین قبل از تزریق ژل

مراقبت های پس از تزریق ژل پروفایلو

بعد از درمان پروفایلو می‌توانید به فعالیت‌های روزمره‌ی خود ادامه دهید. با این حال توصیه می‌شود از آرایش پرهیز کنید. همچنین توصیه می‌کنیم که از رفتن به باشگاه، سونا، اتاق بخار، یا شنا در همان روز درمان خودداری کنید. و نکته‌ی مهم این که به محل تزریق دست نزنید.

سوال شما:

آیا تزریق ژل لب قبل از عمل بینی خطر دارد؟

درباره تزریق بوتاکس در لب، ممانعتی بابت عمل بینی بعد از بوتاکس وجود ندارد. بوتاکس حدوداً 4 الی 6 ماه ماندگاری دارد و اثری بر نتیجه رینوپلاستی نمی گذارد.

درباره تزریق ژل لب نیز می توانید این کار را قبل از عمل بینی انجام دهید. شما تنها مجاز نیستید هیچ تزریقی در ناحیه بینی خود در طول عمل رینوپلاستی انجام دهید. البته پیشنهاد می کنیم تزریق ژل لب و عمل بینی را در یک جلسه انجام دهید تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر فرخنده سه شنبه ۲۴ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 326 مشاهده پرسش
    سلام ،آیا پروفایلو خطوط و افتادگی ماریونت رو ازبین میبره ؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۴ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      مکانیزم پروفایلو به این صورت هست که فقط بر تقویت کیفیت پوست تاثیر میگذارد و هیچ گونه حجم دهی ندارد اطلاعات کاملتر در لینک زیر موجود است.

      https://drmajidzadeh.com/2454

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر