رفع خط خنده فقط با تزریق ژل

هر کسی که جمله “خنده بر هر درد بی درمان دواست” را بیان کرده، مشخصا از وجود خطوط خنده و دردسرهای رفع خط خنده بی خبر بوده است. با اینکه خنده بدون شک برای سلامت بدن، ذهن و روح مفید است اما این فوران های ناشی از خوشی نشانه ای از خود بر جای می گذارند.

این خطوط که به خطوط عمودی گوشه دهان، ماریونت، خنده، لبخند یا چین های بینی لبی نیز شناخته می شوند بخشی از فرایند افزایش سن بوده و مخصوصا در افرادی پدیدار می شوند که احساسات خود را به صورت شدید بروز می دهند.

در صورتی که خطوط خنده سبب اذیت شدن شما شده اند، فیلری عالی وجود دارد که می تواند این چروک ها را صاف کرده و ظاهر آن ها را کاهش دهد. این فیلر ژوویدرم ولور (Juvéderm Vollure XC) نام دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این فیلر به خواندن متن ادامه دهید.

تزریق ژل ژوویدرم ولور برای گونه
تزریق ژل ژوویدرم ولور در خط خنده

خط خنده چیست؟

خطوط خنده حاوی چین های بینی لبی و اطراف دهان (ماریونت) هستند. این چروک و خطوط ریز با همدیگر به خطوط لبخند یا خنده شناخته می شوند.

1️⃣ چین های بینی لبی

چین های بینی لبی خطوط و چروک ریزی هستند که از گوشه بینی تا ناحیه خارجی لب ها کشیده می شوند.

2️⃣ خطوط عمودی گوشه دهان یا خطوط ماریونت

خطوط ماریونت خطوط ریزی هستند که در هر دو سمت از گوشه خارجی دهان تا چانه فرد کشیده می شوند.

بهترین ژل برای رفع خط خنده

چه چیزی خطوط خنده را ایجاد می کند؟

خطوط خنده از ترکیب چندین عامل به وجود آمده که در ایجاد این خطوط ناخواسته در اطراف بینی و دهان با یکدیگر همکاری می کنند. برخی از عوامل اولیه شامل موارد زیر می شوند:

  • بروز حالات صورت در طول زمان
  • کاهش مقدار تولید الاستین و کلاژن همراه با افزایش سن
  • کاهش مقدار چربی صورت همراه با افزایش سن
  • درمان خطوط خنده به وسیله ژوویدرم ولور

بهترین ژل برای رفع خط خنده

ژوویدرم ولور یک فیلر پوستی از جنس هیالورونیک اسید است که چروک و چین های صورت با عمق متوسط تا شدید را اصلاح می کند. نتایج حاصل از این فیلر تا 18 ماه پایداری دارند. با اینکه ولور امسال توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده، اما فرمول آن از سال 2013 در بازار کانادا و اروپا وجود داشته است.

این فیلر تزریقی به شدت موثر به زیر پوست می رود تا به آن حجم اضافه کرده، چروک و خطوط ناشی از لبخند را صاف کرده و صورت را به ظاهر جوان خود بازگرداند.

ژوویدرم ولور به عنوان موثر ترین فیلر اثبات شده است.

با اینکه دیگر فیلر های پوستی به اندازه کافی در درمان چین های بینی لبی و خطوط ماریونت کافی هستند، ژوویدرم ولور به عنوان موثر ترین گزینه اثبات شده است.

ژوویدرم ولور یک فیلر باریک است که چروک و خطوط ریز اطراف بینی و دهان را صاف می کند. مزیت برتر ولور این است که به دلیل باریک بودن، ناحیه مورد نظر پوست را بیش از حد متورم نکرده و ظاهری طبیعی و جوان به صورت می بخشد.

محو خط خنده با تزریق ژل

اقدامات پس از تزریق ژل خط خنده

  • قرمزی و ورم بعد از تزریق ژل به صورت طبیعی 7 الی 10 روز پس از تزریق وجود دارد. برای کاهش این اثر می توانید به مدت 3 روز پس از تزریق ژل از کمپرس سرد برای 15 دقیقه استفاده کنید.
  • از استحمام و شستن صورت پس از تزریق ژل با آب گرم تا یک روز بعد از تزریق خودداری کنید.
  • از انجام فعالیت ها و ورزش های سنگین تا یک روز بعد از تزریق ژل خودداری کنید.
  • از ماساژ دادن محل تزریق ژل پرهیز کنید.
  • نوشیدن آب را در هفته اول بعد از تزریق ژل خط خنده به میزان 1.5 برابر افزایش دهید (8 تا 12 لیوان).
  • از مصرف الکل و مواد مخدر تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل خودداری کنید.
  • حتی الامکان در روز تزریق ژل خودداری نکنید یا در صورت آرایش کردن، به محل تزریق فشار وارد نکنید.
  • از کرم ها و مواد غذایی حاوی ویتامین C استفاده نمایید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل

عملکرد ژل ژوویدرم ولور چگونه است؟

جهت دانستن چگونگی عملکرد ژوویدرم ولور برای رفع خط خنده ، ابتدا یادگیری چگونگی تشکیل و عمیق شدن خطوط و چین های بینی لبی اهمیت دارد. احتمالا می توانید حدس بزنید که خطوط خنده نام خود را از کجا گرفته اند.

این خطوط در اثر حرکات تکراری به وجود می آیند. بنابراین، کسانی که خنده رو بوده و یا همراه با بروز احساسات در صورت خود صحبت می کنند بیشتر مستعد دچار شدن به خطوط، چین ها و چروک در اطراف دهان خود می باشند.

علاوه بر آن، آفتاب سوختگی و فرایند طبیعی پیری هر دو در از بین رفتن کلاژن و انعطاف پوست همکاری می کنند. این پدیده سبب از دست رفتن ساختار و حجم پوست شده که به افتادگی گونه ها و عمیق شدن خطوط خنده منجر می شود.

همچنین، ژن ها (وراثت) نیز در این پدیده دخیل هستند. در صورتی که یک مادر چروک و چین های بینی لبی عمیقی داشته باشد، احتمال زیادی وجود دارد که فرزند او نیز به این موارد دچار شود.

جادوی تکنولوژی VYCROSS در درمان خط خنده

ژوویدرم ولور یک فیلر هیالورونیک اسید معمولی نیست بلکه در تهیه این ماده از تکنولوژی اختصاصی VYCROSS استفاده می شود که در آن وزن های مولکولی مختلفی از هیالولورونیک اسید با یکدیگر ترکیب می شوند.

در حالی که اغلب فیلر های هیالورونیک اسید به صورت 100 درصد از وزن های مولکولی بالا ساخته شده اند، محصولات ژوویدرم با استفاده از تکنولوژی VYCROSS 90 درصد از وزن مولکولی پایین و 10 درصد از وزن مولکولی بالا ساخته می شوند.

این کار سبب می شود تا یک محصول روان تر بدست آید که هم تزریق آن آسان تر بوده و هم ساده تر با پوست تطبیق می یابد.

تکنولوژی vycross در ژل ژوویدرم

استفاده از ترکیبی از وزن های مولکولی منجر به بدست آمدن ظاهری جوان و طبیعی می شود که تا 18 ماه پایداری دارد. به بیان دیگر، ژوویدرم ولور هدیه است که هر روز به فرد داده می شود.

اگر از خطوط خنده ای که ظاهر شما را تحت تاثیر قرار داده اند خسته شده اید، تزریقات ژوویدرم ولور می توانند به شما در رفع خط خنده کمک کنند. این درمان آسان و ساده می تواند به محض خروج از مطب ظاهری بهتر، جوان تر و تازه تر به شما ببخشد.

در صورت تمایل به درمان خطوط خنده خود به مطب ما مراجعه کنید تا مناسب بودن ژوویدرم ولور یا یک فیلر پوستی دیگر را برای شما تعیین کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر یا تعیین یک وقت ملاقات همین امروز با ما تماس بگیرید.

دانشنامه پوست و زیبایی پوست پدیا

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده و دکتر نابت تاجمیر ریاحی

۰۲۱۲۲۶۵۷۹۱۶

Rate this post

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر