تزریق بوتاکس در واژن ، راز شادابی زنان

شنیدن عبارت تزریق بوتاکس در واژن ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد اما هنگامی که بدانید این کار تا چه حدی زندگی بسیاری از زنان و شریکان آن ها را تغییر داده است، این تعجب از بین می رود.

بسیاری از زنانی که به دنبال تنگ کردن و فرایند های جوانسازی واژن هستند انجام بوتاکس واژن را مد نظر قرار می دهند. با این حال، لازم به ذکر است استفاده از فرایند بوتاکس اساسا برعکس تنگ کردن واژن است.

عکس تزریق بوتاکس در واژن

بوتاکسی که به عضلات کف لگن یا واژن تزریق می شود می تواند به شل شدن بافت آن ناحیه و رفع ناراحتی مرتبط با دخول آلت کمک کند. این فرایند برای زنانی مناسب است که عضلات آن ها در حین رابطه جنسی به شدت منقبض می شوند.

پس چرا باید یک نفر تمایل به انجام این فرایند داشته باشد و این فرایند چه مشکلاتی را حل می کند؟

تزریق بوتاکس برای اختلال عملکرد جنسی در زنان

بوتاکس واژن یکی از راه حل های درمان اختلال علکمرد جنسی در زنان است.

نزدیک به 43 درصد از زنان احتمالا در برهه ای از زندگی خود از این بیماری رنج می برند. همچنین، نتیجه این اختلال درد و عدم توانایی در داشتن یک رابطه جنسی رضایت بخش است. علاوه بر آن، این اختلال می تواند علت ناتوانی زنان جوان در باردار شدن باشد.

انوع اختلال عملکرد جنسی در زنان

  • نوع اول هنگامی است که دیواره های واژن یا عضلات لگنی منقبض شده و عمل دخول آلت را در حین رابطه جنسی غیر ممکن می کنند. تزریق بوتاکس در واژن یا عضلات کف لگن می تواند این بافت ها را تا حدی شل کند تا عملکرد عادی مجددا ممکن گردد. توصیه می شود این درمان توسط ماما یا متخصص زنان و زایمانی انجام شود که مهارت های لازم برای انجام این فرایند را دارا می باشد.بوتاکس درمانی واژن
  • نوع دوم هنگامی است که دیواره های واژن در اثر افزایش سن یا زایمان های طبیعی متعدد بیش از حد شل شده اند. در این موارد، زنان جوانسازی واژن به وسلیه تکنولوژی اکسیلیس اولترا را انتخاب می کنند.

این فرایند می تواند حالت ارتجاعی دیواره های داخلی واژن را ترمیم کرده و داشتن یک رابطه جنسی رضایت بخش را برای بار دیگر ممکن سازد. چنین فرایند هایی می توانند ظاهر بیرونی ناحیه تناسلی را نیز ترمیم کنند تا اعتماد بنفس و دلگرمی به فرد بخشیده شود.

آیا به تازگی بوتاکس انجام داده اید؟

حتما بخوانید: 👈👈👈👈مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس لب👉👉👉👉

بوتاکس واژن جهت درمان قطعی واژینیسموس 

شدت واژینیسموس یا انقباض غیر ارادی مهبل می تواند از اندکی ناراحت کننده تا به شدت دردناک متغییر باشد. در این بیماری عضلات واژن در هنگام ورود هر موردی از جمله تامپون ها یا انجام یک معاینه لگنی دچار اسپاسم یا انقباض می شوند. اغلب، دخول دردناک در حین رابطه جنسی اولین نشانه ابتلای یک خانم به واژینیسموس می باشد.

دکتر متخصص واژینیموس معمولا برای بیمار دارو های مسکن تجویز کرده و به او توصیه می کنند تمرینات حساسیت زدای پیشرونده مانند کگل را انجام دهد. همچنین، امکان دارد بیمار پیشنهاداتی را مانند انجام تکنیک های آرام سازی، دریافت مشاوره های متعدد و کاوش در عوامل روانی احتمالی دریافت کند. از جمله این عوامل روانی می توان به یک آسیب یا حادثه در گذشته اشاره کرد.

بوتاکس واژن راهی آسان تر جهت حساسیت زدایی بوده و نتایجی سریع تر و با دوام تر دارد.

انجام بوتاکس واژن جهت درمان واژینیسموس ایمن و ساده بوده و نتایجی آنی ایجاد می کند. همچنین، گرفتگی واژنی که سبب اثرات انقباضی می شود نیز می تواند با گذشت زمان به طور کامل التیام یابد.

تزریق بوتاکس در واژن جهت درمان آندومتریوز

در صورتی که فرد موارد زیر را تجربه می کند بهتر است از نظر ابتلا به آندرومتریوز آزمایش دهد:

  • احساس درد در هنگام ورود آلت تناسلی یا استفاده از یک تامپون
  • گرفتگی عضلات واژن در حین رابطه جنسی از راه واژن
  • درد در هنگام معاینات لگنی
  • درد و گرفتگی عضلانی در حین دفع ادرار یا مدفوع

آندومتریوز به بیماری گفته می شود که در آن بافت پوشاننده رحم به بیرون از آن رشد می کند. نواحی که تحت تاثیر این بیماری قرار می گیرند اغلب شامل تخمدان ها، لوله های فالوپ، حفره لگن، روده ها، مثانه، دهانه رحم و واژن می شوند.

متخصصان زنان و زایمان به طور سنتی مصرف دارو ها و انجام جراحی را برای تسکین درد پیشنهاد می دهند. مطالعات اخیر نشان داده است که  تزریق بوتاکس در واژن می تواند به ازای کسری از همان قیمت و با مدت بهبودی کمتری همان نتایج را ایجاد کند.

سیستیت بینابینی

سیستیت بینابینی یک بیماری مزمن است که به سندرم مثانه دردناک نیز شناخته می شود. این بیماری فشار مثانه، درد لگنی و ناراحتی عمومی را سبب می شود. ابتلا به این بیماری سبب می شود تا فرد احساس پری مثانه و نیاز به تخلیه فوری آن را داشته اما پس از رفتن به دستشویی تنها چندین قطره ادرار دفع کند. با اینکه در حال حاضر هیچ درمانی برای این بیماری وجود ندارد، نشان داده شده که بوتاکس واژن سبب رهایش فشار و درد می شود.

درمان سیستیت بینابینی

اختلال در عملکرد قاعده لگن

قاعده لگن متشکل از گروهی از عضلات قوی است که اندام های لگنی را حمایت کرده و آن ها را در جای خود نگه می دارند. این اندام ها شامل مثانه، روده ها، مقعد و رحم می شوند. فرد با شل و منقبض کردن این عضلات، عملکرد جنسی، حرکات مثانه و روده ای خود را کنترل می کند. اختلال در عملکرد قاعده لگن بیماری است که در آن عضلات منقبض شده اما شل نمی شوند. در نتیجه این وضعیت مواردی مانند زیر بروز می دهند:

  • درد در ناحیه پایینی کمر و لگن که شامل ناحیه تناسلی و مقعد نیز می شود.
  • داشتن نیاز شدید و دائمی به دفع ادرار اما عدم توانایی در دفع مقدار قابل توجهی از آن
  • مشکل در دفع مدفوع و ابتلا به یبوست
  • ناراحتی یا عدم توانایی در برقراری ارتباط رابطه جنسی از راه واژن

انجام فرایند بوتاکس قاعده لگن می تواند به شل شدن عضلات آن ناحیه کمک کند. در پی آن، فرد از این درد رهایی یافته و توانایی خود در انجام عملکرد های طبیعی بدن از جمله ارتباط جنسی را بدست خواهد آورد.

انجام بوتاکس واژن به عنوان یک عمل زیبایی

بوتاکس واژن عنوان “حجم دهی به لب های واژن” را نیز به خود اختصاص داده است. بوتاکس یا دیگر فیلرهای پوستی در ناحیه تناسلی جهت افزایش حجم لب های بزرگ واژن استفاده می شوند. گفته می شود که علاوه بر آن، این فرایند زیبایی سبب بهبود حالت ارتجاعی واژن، از بین بردن چین ها و خطوط و افزایش میل جنسی می شود.

لب های بزرگ واژن در هنگام برانگیختگی جنسی در اثر افزایش جریان خون به آن ناحیه متورم می شوند. با این حال، با افزایش سن و زایمان این اثر به مرور زمان از بین می رود. چنین موردی سبب ایجاد ظاهری پیر و برای برخی افراد غیر جذاب در واژن می شود.

حجم دهی به لب های واژن، به آن ظاهری جوان تر بخشیده و اعتماد به نفس فرد را افزایش می دهد.

فواید درمان واژینیموس با بوتاکس

انجام جوانسازی واژن جهت ترمیم حالت ارتجاعی عضلات

جوانسازی واژن به وسیله اکسیلیس اولترا فرایندی غیر جراحی است که می تواند عضلات داخلی واژن را تنگ تر کرده و با موارد مختلفی از عوامل اختلال عملکرد جنسی در زنان مقابله کند. برای انجام این فرایند 8 دقیقه ای که توسط یک دستگاه باریک فرستنده امواج رادیویی انجام می شود، ثبت نام کنید. در اینجا برخی از مزایای این روش درمانی بیان شده است:

  • رهایی از بی اختیاری ادراری ناشی از فشار موجود بر روی مثانه
  • بهبود های ظاهری از نظر زیبایی در ناحیه تناسلی
  • بهبودی در احساسات در حین رابطه جنسی
  • رهایی از درد و ناراحتی ناشی از ورزش، بدنسازی یا هر نوع فعالیت فیزیکی شدید دیگر
  • افزایش اعتماد به نفس بدون نیاز به نگرانی در ارتباط با رایحه یا بهداشت فردی
  • بوتاکس واژن یا جوانسازی واژن می تواند برای شما بسیار مناسب باشند

بلی، تزریق بوتاکس در واژن واقعی بوده و می تواند جهت درمان موارد ذکر شده در بالا بسیار موثر باشد. اغلب، فرد باید این روش درمانی را به همراه بهره گیری از گشاد کننده ها، فیزیوتراپی، حساسیت زدایی پیش رونده، پماد ها و قرص ها انجام دهد. بوتاکس می تواند به شل شدن عضلات و کاهش درد واژن کمک کند.

تزریق بوتاکس در واژن به فرد این امکان را می دهد تا یک قاعدگی طبیعی و بدون درد و ناراحتی شدید داشته باشد.

این روش درمانی قطعا با برطرف کردن هر گونه موارد بی اختیاری ادراری که امکان دارد فرد تجربه کند، سبک زندگی او را بهبود می بخشد.

همچنین، در صورت بروز مشکلات ناشی از شل شدن بافت های واژن، فرد می تواند انجام جوانسازی غیر جراحی واژن را انجام دهد. این فرایند احساسی فوق العاده به فرد بخشیده و اعتماد به نفس و دلگرمی را به او باز می گرداند.

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو و زیبایی

4/5 - (1 امتیاز)

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر Whited یکشنبه ۲۲ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 346 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    من دارم مراقبت پوس رو شروع میکنم و خیلی زیاد دربارش تحقیق کردم و محصولاتی مثل کلینسر، تونر، اسنانس و ... رو میخوام بخرم ولی هرچی بهم پیشنهاد شده در ایران نیست (بیشترش شاید یکی یا دوتاشو پیدا کردم) بخاطر همین دنبال محصولاتی گشتم که در‌ ایران هستن ولی اطلاعات کامل و جامعی پیدا نکردم و واقعا گیج شدم میشه راهنماییم کنید و بگین از چه برندی این محصولات رو بخرم؟ یا اگه بی ربطه میشه یه منبع بدین لطفا؟ خیلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۲ تیر ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام وقت بخیر ببینید تجویز یک داروی پوستی یا حتی رد کردن آن بدون معاینه بالینی فرد کار غیرعلمی هست ابتدا لازم هست شما از نزدیک معاینه شوید و باتوجه به شرایط پستتون محصولات مناسب برای شما تجویز گردد.
  • تصویر کاربر مارال شنبه ۲۸ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 268 مشاهده پرسش
    سلام مشهد انجام میدین
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۸ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      متوجه منظور شما نشدم.

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر