هزینه فیشال صورت چقدر است؟ عوامل مؤثر بر هزینه فیشال صورت چیست؟

برای جوانسازی صورت، راه‌های متفاوتی وجود دارد. یکی از راه‌های بی‌خطر برای این کار، انجام فیشال صورت است. در فیشال با تمیزکردن و لایه‌برداری، پوست صورت دوباره جوان می‌شود. کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی زیادی فیشال صورت انجام می‌دهند و هر کدام هزینه‌های متفاوتی از مشتری طلب می‌کنند. در این مطلب، قصد داریم به ‌طور کامل عوامل موثر بر هزینه فیشال صورت را بیان کنیم. برای این منظور، لازم است به طور کامل با انواع رو‌ش‌های فیشال آشنا شوید تا بتوانید از هزینه‌های این روش، آگاهی دقیقی پیدا کنید.

انواع روش‌های فیشال صورت

برای آگاهی از هزینه فیشال ابتدا لازم است انواع آن را بشناسیم. در ادامه، انواع فیشال را خدمت شما معرفی می‌کنیم.

فیشال GYLCOLIC

در این نوع فیشال، از یک ماده نفوذکننده بسیار قوی به پوست استفاده می‌شود تا سلول‌های مرده پوست شما از بین بروند و در ادامه، پوست بتواند سلول‌های جدیدی را تولید کند.

فیشال عمیق در منافذ پوست

در این روش، هدف، از بین­‌بردن جوش آکنه است. اگر صورت شما جوش‌های آکنه‌ای دارد که خیلی عمیق نیستند، با این نوع فیشال از شر آن‌ها راحت می‌شوید که می­تواند هزینه فیشال صورت در این روش متفاوت باشد.

فیشال پاک‌کننده

این نوع فیشال مخصوص کسانی است که می‌خواهند پوست صورت­شان بدرخشد و تازگی و سرزندگی دوباره‌ای را در صورت خود احساس کنند. در این نوع از فیشال، با استفاده از مواد مخصوصی صورت را جوان می‌کنند.

فیشال اروپایی

در این روش، به‌آرامی صورت را پاکسازی و لایه‌برداری می‌کنند. در نتیجه، صورت از آلودگی‌ها پاک می‌شود. این روش بیش از یک ساعت طول می‌کشد و همراه با ماساژ است.

فیشال ومپایر

در این نوع از پلاسمای خون استفاده می‌کنند تا به طور طبیعی، سرخی گونه‌های شما دوباره ظاهر شود. این روش در تعداد معدودی از کلینیک‌ها انجام می‌شود.

فیشال ماساژ غده‌های لنفاوی

این روش بستگی به مهارت انجام‌دهنده فیشال دارد تا بتواند با مالش غده‌های لنفاوی صورت پف آن را کاهش دهد.

هزینه فیشال صورت با توجه به مراحل آن

در این بخش، مراحل انجام فیشال را به طور گام‌به‌گام شرح می‌دهیم و در هر گام بیان می‌کنیم که چه عواملی موجب افزایش یا کاهش هزینه فیشال صورت می‌شوند.

مشاوره و مشورت

در اولین گام فیشال، صورت را معاینه می‌کنند تا مطمئن شوند این روش برای شما مناسب است. در این مرحله  باید موارد زیر انجام ‌شوند.

  • اطلاعات شخصی شما مانند سن و نام را سوال می‌کنند.
  • از عادات و رژیم غذایی‌تان می‌پرسند. در این مرحله باید با صداقت درباره نوشیدن الکل و کشیدن سیگار پاسخ دهید.
  • درباره بیماری‌های احتمالی مانند دیابت، پسوریازیس و … از شما سوالاتی می‌کنند.

هزینه فیشال صورت در این مرحله بستگی به مهارت و تجربه تراپیست مربوطه دارد. البته بسیاری از کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی برای جذب مشتری، این مرحله را به طور رایگان انجام می‌دهند و سپس هزینه آن را در مراحل بعد اعمال می‌کنند.

تمیزکردن

در این مرحله، نوبت به تمیزکردن صورت می‌رسد. تمیزکردن شامل دو مرحله است: مرحله اول تمیزکردن مقدماتی و مرحله دوم تمیزکاری پیشرفته. در تمیزکاری مقدماتی باید آرایش صورت شما پاک شود و صورت شما عاری از چربی و روغن باشد.

در تمیزکردن پیشرفته، با استفاده موادی صورت­تان را آماده مرحله بعد می‌کنند. مواد قابل ‌استفاده در این گام بستگی به نوع صورت شما دارند. صورت شما ممکن است حساس، چرب، خشک یا ترکیبی از این حالات باشد. هزینه فیشال صورت در این گام بستگی به نوع پوست شما و مواد استفاده شده برای تمیزکردن دارد.

تجزیه‌وتحلیل

بعد از تمیزکردن، نوبت آنالیز پوست صورت است. در این گام، تراپیست باید شرایط صورت را بررسی کند. جوش‌های سرسیاه و سرسفید، آکنه، لک‌های ناشی از آفتاب و کمبود آب صورت در این مرحله مورد تجزیه‌وتحلیل قرار می‌گیرند.

این مرحله، پیش‌نیاز مراحل بعدی است؛ زیرا در این گام، تراپیست تصمیم می‌گیرد که چه موادی برای مراحل بعد لازم هستند و چگونه باید با پوست شما  رفتار کند. هزینه فیشال صورت در این مرحله معمولا ناچیز است و حساب نمی‌شود.

لایه برداری

لایه‌برداری عبارت است از حذف سلول‌های مرده پوست تا پوست بتواند دوباره خود را بازسازی کند. با توجه ‌به نوع پوست شما و تکنولوژی موجود در سالن یا کلینیک، تراپیست تصمیم می‌گیرد که از لایه‌بردار شیمیایی یا مکانیکی استفاده کند.

با لایه‌برداری، سرعت گردش خون در صورت افزایش پیدا می‌کند و پوست سلول‌های جدید تولید خواهد کرد؛ در نتیجه، پوست شما جوانسازی می‌شود. در این مرحله، از بخار برای نرم‌ترکردن صورت و سهولت لایه‌برداری استفاده می‌کنند.

هزینه فیشال صورت در این گام بستگی به نوع لایه‌برداری دارد. اگر لایه‌برداری  به ‌صورت شیمیایی انجام شود یا در لایه‌برداری از گلایکولیک اسید استفاده شود، هزینه‌ها متفاوت خواهند شد.

تخلیه

صورت شما با لایه‌برداری و بخار، آماده خلاصی از شر آکنه، جوش‌های سرسیاه و سرسفید و لک‌های ناشی از آفتاب‌سوختگی است. تراپیست در این مرحله با توجه با میزان آسیب پوست، مهارت خود را به کار می‌گیرد تا صورت­تان را پاک کند. این گام با کمی درد همراه است.

هزینه فیشال صورت در این مرحله بستگی به میزان جوش‌های صورت شما دارد. برخی افراد به قدری صورت­شان دارای جوش و آکنه است که هزینه کلی فیشال افزایش پیدا می‌کند. برخی دیگر، فیشال صورت را فقط برای این مرحله انجام می‌دهند و هدف­شان از فیشال، از بین­رفتن جوش و آکنه است. در هر صورت، میزان آسیب پوست شما هزینه این مرحله را مشخص می‌کند.

ماساژ

بعد از تحمل سختی و درد مرحله تخلیه جوش‌ها، نوبت به آرامش صورت می‌رسد. در این گام، تراپیست صورت شما را ماساژ می‌دهد تا سرعت گردش جریان خون در پوست صورت افزایش پیدا کند و باعث شفافی صورت شود.

تراپیست در این مرحله از موادی مانند روغن‌های مخصوص برای بهبود ماساژ استفاده می‌کند. تراپیست همچنین غدد لنفاوی صورت و گردن را با مهارتی ویژه ماساژ می‌دهد تا پف احتمالی صورت­تان کم شود. هزینه فیشال صورت در این مرحله بستگی به مهارت تراپیست دارد. همچنین مواد و روغن‌هایی که در این مرحله استفاده می‌شوند، در میزان هزینه تاثیر دارند.

ماسک

بعد از اتمام ماساژ، نوبت ماسک صورت است. تراپیست با توجه ‌به نوع پوست و نیازتان، ماسکی را تهیه می‌کند و با رعایت نکات ایمنی، آن را بر پوست صورت شما قرار می‌دهد. تراپیست ماسک را از مواد مخصوصی با توجه نوع پوست و درخواست شما تهیه می‌کند. هزینه ماسک با توجه ‌به مواد مصرفی در آن، حساب می‌شود.

تقویت

آخرین مرحله فیشال صورت، تقویت پوست صورت است. تراپیست در آخرین مرحله با استفاده از مواد مغذی، پوست صورت شما را تقویت می‌کند. در این مرحله  از انواع کرم‌ها، روغن‌ها و سرم‌ها استفاده می‌شود تا پوست صورت شما شفافیت و درخشندگی بیشتری پیدا کند.

هزینه فیشال در آخرین مرحله، کاملا به مواد استفاده شده و سفارش شما بستگی دارد. برخی از افراد، این مرحله را انجام نمی‌دهند و مایل به انجام آن نیستند.

دیگر عوامل موثر بر هزینه فیشال صورت

علاوه بر دلایلی که در بالا ذکر شدند، موارد دیگر نیز بر قیمت فیشال صورت تاثیر دارند که در ادامه ذکر آنها را می‌کنیم.

کلینیک یا سالن زیبایی

معروفیت و به‌روز بودن سالن یا کلینیک، بر مقدار قیمت فیشال صورت بستگی دارد. هر چه سالن یا کلینیک معتبرتر و مشهورتر باشد، قیمت بیشتری از شما طلب می‌کند.

موقعیت مکانی کلینیک یا سالن

مکان جغرافیایی سالن یا کلینیک فیشال صورت نیز بسیار بر قیمت آن تاثیر دارد. هر چه کلینیک یا سالن در مکانی مرفه‌تر باشد، قیمت فیشال بالاتر است.

مهارت تراپیست

سابقه و تجربه تراپیست بر قیمت فیشال صورت بسیار تاثیر دارد. تراپیست ماهر می‌تواند بر کیفیت فیشال  صورت تاثیر زیادی داشته باشد.

دیگر عوامل موثر بر هزینه فیشال صورت
دیگر عوامل موثر بر هزینه فیشال صورت

جمع‌بندی

در این مقاله به ‌طور کامل  عوامل موثر بر هزینه فیشال صورت را بررسی کردیم. اگر می‌خواهید فیشال صورت باکیفیتی را تجربه کنید، باید به یک کلینیک یا سالن معتبر مراجعه فرمایید. علاوه بر این‌ها، قیمت نهایی فیشال صورت به‌ شدت به موادی که در انجام این عمل استفاده می‌شوند، بستگی دارد.

منابع: raycochrane، styleseat

Rate this post

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر