زاویه دار کردن صورت با تزریق فیلر یا جراحی

نشانه های مشهود افزایش سن را از بین ببرید و با زاویه سازی صورت ، خود را چندین سال جوانتر نشان دهید.

قطعا شما می دانید که چهره شما می تواند زیباتر به نظر برسد. با توجه به چین و چروک هایی که با گذر زمان فقط بدتر می شوند و خصوصیات چهره که از حالت متعادل خارج می شوند، احتمالا به ظاهر فعلی صورت خود راضی نیستید و به دنبال تغییری هستید… تغییری بزرگ و محسوس حتی در حد تغییر فرم صورت و زاویه دار کردن صورت و فک!

زاویه دار کردن صورت با تزریق ژل

پر کننده هایی که می توان به کمک تزریق وارد صورت کرد، ژل های ضروری هستند که حاوی اسید هیالورونیک (HA) هستند. این ژل های نرم و بدون رنگ توسط متخصصین در اعماق متغیری از پوست شما تزریق می شوند.

اسید هیالورونیک یا همان HA به صورت طبیعی در پوست افراد وجود دارد و وظیفه اصلی آن حفظ کشش، انعطاف پذیری و حجم پوست است. بالا رفتن سن می تواند منجر به کاهش سطح اسید هیالورونیک شده و در نتیجه بر روی پوست چین و چروک پدیدار شده و حالت افتادگی به آن دست می دهد.

تزریق ژل و فیلر تنها در چند دقیقه انجام می شود. بلافاصله پس از تزریق این ژل های خاص شاهد بهبود پوست خود بوده و دوران نقاهت نیز بسیار کم خواهد بود.

عکس عمل تزریق ژل زاویه صورت

کاربرد روش تزریق ژل چانه 

  • اندازه چانه: به کمک این پر کننده های تزریقی می توانید اندازه چانه خود را بزرگتر کنید.
  • طول چانه: در برخی از مراجعه کنندگان، طول چانه بسیار کم است. به کمک فیلر های تزریقی می تواند به راحتی این مشکل را حل کرد تا طول چانه بیشتر شود.
  • فرم چانه: این مورد در افراد بسیار شایع است که چانه بد حالتی داشته باشند. به کمک پر کننده های پوستی ما می توانیم چانه شما را قوی تر و بهتر از قبل سازیم.
  • حالت چانه: ممکن است مراجعه کنندگان ما نیاز به سطح، طول و یا زاویه بیشتری در چانه خود هستند. اگر آن ها حس کنند که چانه ای بسیار مربع مانند دارند ما می توانیم این ظاهر را به حالت گرد در آوریم. در جلسه مشاوره، هر مراجعه کننده به خوبی ارزیابی می شود. در حین این ارزیابی، پزشک زیبایی با مریض خود پیرامون آناتومی و نحوه بهبود آن صحبت خواهد کرد.
  • تقارن چانه: اگر چانه شما از حالت قرینه خود در آمده باشد، می توان به کمک پر کننده های تزریقی پوست این مشکل را نیز برطرف کرد.

روش های زاویه سازی صورت

ما از تزریقات فیلر برای رفع چین و چروک صورت استفاده می کنیم تا بتوانیم اندازه عضلات مربوط به فک شما را کوچکتر کنیم. طول بخش پایینی صورت و فک شما توسط ضخامت این عضله تعیین می شود. در نتیجه ناحیه پایینی صورت شما باریک شده و استخوان های گونه شما بیشتر به چشم خواهند آمد و چهره زنانه خوبی خواهید داشت.

یکی از روش های زاویه دار کردن صورت، روش تزریق ژل چانه است. ما از پر کننده های پوستی جهت افزایش طول چانه و همچنین گونه ها استفاده می کنیم (البته در جایی که به این کار نیاز باشد). این می تواند منجر به ایجاد یک حالت بیضوی در صورت شما شود، یا یک مثلث برعکس در صورت.

بهترین مرکز تزریق ژل در شمال تهران

همین حالا برای رزرو نوبت لیفت و زاویه سازی صورت اقدام کنید

۰۲۱۲۲۶۵۷۹۱۶

مرکز جوانسازی دکتر گیتا مجید زاده

متقارن سازی صورت در بهترین مرکز تزریق ژل

آیا می دانستید که فرم صورت شاه کلید زیبایی چهره شما است؟

در اغلب فرهنگ ها و نظرات؛ داشتن یک صورت بیضی شکل به عنوان عامل ایده آل برای چهره افراد به شمار می رود.

شاید برای شما هم عجیب باشد اما ما یک روش خاص میشناسیم که به کمک آن می توان بدون عمل جراحی به زاویه دار کردن صورت پرداخت.

در بهترین مرکز تزریق ژل و فیلر تهران، ما هنر زیبایی را برای شما به ارمغان می آوریم.

آیا در دوره بارداری و شیردهی به سر می برید؟

عوارض تزریق ژل در بارداری

مراحل عمل زاویه صورت

فیلرهای تزریقی پوست در برخی از بخش های صورت استفاده می شود و ترتیب این کار به نحوی است که به تعادل و تقارن برسیم. پس از این که برنامه درمانی شما در جلسه مشاوره مشخص شد، یک دکتر خوب برای زاویه سازی صورت، ژل را در صورت شما تزریق می کنند.

خبر خوب این است که مواد بی حس کننده در این فیلر ها به کار گرفته شده اند تا در حین تزریق آن ها راحت باشید. نتایج مربوط به این پروسه را بلافاصله پس از اتمام آن خواهید دید. شایان ذکر است که تمامی فیلر های پوستی ما بنا به دلایل امنیتی که در جلسه مشاوره نیز بحث می شود، حل شدنی هستند.

ما از یک لوله کانولا یا سوزن جهت تزریق فیلر های پوستی در ناحیه چانه استفاده می کنیم. مزیت اصلی تزریق با کانولا در ناحیه چانه، کاهش ریسک آسیب رسیدن به رگ های خونی و در نتیجه کبودی پوست یا حتی عوارضی شدید تر نظیر تزریق فیلر در عروق درونی صورت است. این عمل بدون درد و با بی حسی کامل انجام می شود.

عکس قبل و بعد از تزریق ژل چانه

از آن جایی که چانه شما یک ناحیه فیبری و عضلانی است، یک سوزن به راحتی می تواند وارد این ناحیه شده و پیشرفت کند. با توجه به حالت خاص در نوک کانولا، وارد کردن آن در ناحیه چانه می تواند کمی سخت باشد.

در بیشتر موارد، ما از ترکیب سون و کانول ها استفاده می کنیم تا بتوانیم در پروسه درمانی به بهترین نتیجه ممکن برسیم. معمولا از کانول برای نواحی کناری چانه استفاده می شود. از سوزن نیز معمولا برای تزریق فیلر ها در مرکز چانه افراد استفاده می شود.

یک روز پس از عمل زاویه سازی صورت

همچون تمامی درمان های دیگری که شامل تزریق می شوند، امکان قرمز بودن ناحیه تزریق شده برای یک ساعت یا بیشتر وجود دارد. کبودی همیشه می تواند یک ریسک کوچک در زمینه درمان های تزریقی باشد. شما می توانید با اجتناب از مصرف الکل، محصولات حاوی امگا ۳ و داروهای ضد التهاب تا 24 ساعت قبل از درمان این ریسک را کاهش دهید.

زاویه دار کردن صورت با جراحی

بر خلاف تمامی چیز های جذاب و با کلاسی که در مورد عمل جراحی صورت و شبیه شدن به حالتی که مد نظر خود دارید، هنوز هم سوالات زیادی پیرامون عمل جراحی صورت برای اهداف زیبایی وجود دارد. سوال اصلی که همه آن را در سر دارند این است: آیا واقعا ارزشش را دارد که چندین هزار دلار را صرف کنید تا چهره طبیعی و اصلی خود را با تغییر همراه کنید؟

همه ما این ایده را در ذهن خود داریم که عمل جراحی تغییر چهره می تواند گاهی اوقات نتایج بسیار بدی داشته و هر چه بیشتر عمل جراحی انجام دهیم فقط تاثیر مورد اولیه را بیشتر یا بدتر می کند و دیگر نمی توان به ظاهر طبیعی و اولیه خود برسیم. قرار دادن چهره خود در دست فرد دیگر می تواند یک قمار بزرگ باشد. اگر عمل خوب پیش برود که چه عالی اما از طرفی ممکن است تا پایان عمر ناراحت و افسرده شوید.

زاویه دار کردن چانه با تزریق ژل

عوارض جراحی زاویه دار کردن صورت

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده زاویه دار کردن چانه و صورت با جراحی بهتر است یا تزریق ژل؟ باید بگوییم عوارض و معایب عمل جراحی زاویه صورت بسیار زیاد هستند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باید درد بسیار زیادی را تحمل کنید.
  • مصرف داروهای زیاد و متنوع قبل و بعد از عمل می تواند مشکلاتی را در بدن شما به وجود آورد.
  • حتی اگر یک درصد عمل جراحی موفقیت آمیز نباشد، امکان دارد برای همیشه کارکرد چهره خود را از دست دهید.
  • عمل جراحی حتی می تواند جان شما را به خطر بیاندازد.
  • نتایج دلخواه و مد نظر همیشه تضمین نمی شوند.
  • گاهی اوقات ممکن است چهره و حالت خوبی به دست آورید، اما این نکته که با عمل جراحی به این ظاهر رسیده اید کاملا مشخص خواهد بود.
  • چهره شما ظاهری غیر طبیعی و مصنوعی خواهد داشت.
  • در حالت کلی اگر مشکلی پیش بیاید، شما در دردسری بزرگ خواهید بود.
  • شما باید پول زیادی را هزینه کنید و در اکثر مواقع اگر به نتایج دلخواهتان نرسید، همیشه حس پشیمانی در شما وجود خواهد داشت.
Rate this post

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر