تزریق ژل به صورت درمان قطعی افتادگی پوست صورت

درمان تزریقی در پوست صورت

یکی از مهم ترین تغییراتی که با افزایش سن در صورت ما اتفاق می افتد کاهش حجم صورت است. پوست صورت نازک تر میشود و دچار افتادگی صورت میشویم. بازسازی پوست صورت با روش های غیر جراحی و نیمه تهاجمی مانند تزریق ژل به صورت انجام میگیرد که یکی از بهترین روش های جوان سازی پوست میباشد. به علاوه برای درمان افتادگی و شلی پوست در پیری ، استفاده از روش های لیفت صورت با تزریق ژل و چربی، نه تنها عوارضی ندارد، بلکه به زیبایی و رفع چین و چروک پوست نیز کمک می کند.

تزریق ژل برای از بین بردن چین ها و چروک های موجود در صورت از جمله در اطراف بینی و لب ها بسیار مفید میباشد. هم چنین میتوان برای حجم دادن به گونه ها و فک و هم چنین فرورفتگی های صورن استفاده کرد. استفاده از حجم دهنده ها و پر کننده های صورت بدون جراحی های زیبایی معمولا فایده چندانی ندارد.

بر اساس آخرین نتایج و تحقیقات صورت گرفته تزریق پوستی بهترین جایگزین برای جراحی های زیبایی میباشد!

کاربرد تزریق ژل چیست؟

پرکننده های صورت میتوانند دائمی یا موقت باشند. بسته به نوع و برند محصول، پرکننده پوستی میتواند از یک ژل طبیعی یا مصنوعی باشد که معمولا انواع مختلفی از ژل ها مثل پلیمر ها و یا کلاژن استراز هایی که از انسان یا حیوانات گرفته شده استفاده میشود.

هیالورونیک اسید ماده ای است که به طور طبیعی در بدن انسان ساخته میشود و به انعطاف پذیری پوست کمک میکند. هیالورونیک اسید بعث پایداری ساختار هاای سلولی پوست میشود و یک شبکه انعطاف پذیر ایجاد میکند که باعث میشود رشته های الاستین و کلاژن به یکدیگر پایدار و متصل باقی بمانند. هنگامی که پوست به ووسیله نور آفتاب آسیب میبیند و یا به خاطر پیری این اتصالات بین رشته های الاستین و کلاژن سست میشوند و باعث افتادگی پوست میشود. هیالورونیک اسید هنگام تزریق در زیر پوست فقط به عنوان یک حجم دهنده عمل نمیکند بلکه با جذب آب باعث شادابی و جوان تر شدن پوست نیز میشود. همه این ویژگی ها باعث شده است که هیالورونیک اسید به یکی از بهترین انتخاب ها برای تزریق صورت تبدیل شود.

مراقبت بعد از تزریق ژل

اثرات پس از تزریق ژل در پوست شامل موارد زیر مبیاشد:

  • احساس سوزش کم و سطحی در نقاطی که تزریق شده است این احساس معمولا 2 تا 3 روز پس از انجام تزریق برطرف میشود و جای زخم را نیز میتوان با کمی آرایش پوشاند
  • تعریق در نقاط تزریق که معمولا خیلی کم است و پس از 48 تا 72 ساعت از بین می رود.
  • بی حسی در نقاط تزریق ژل به صورت : معمولا فراورده های تزریقی همراه ژل و مواد تزریقی حجم دهنده مقداری ماده بی حس کننده نیز دارند که باعث بی حسی پوست میشوند این بی حسی معمولا 2 تا 3 روز پس از تزریق از بین میرود و حس پوست بر میگردد.
  • قرمزی پوست: قرمزی پوست معمولا به خاطر خود روند تزریق اتفاق می افتد که با مقداری مواد مرطوب کننده پس از چند روز بهبود میابد.

برای کاهش مدت زمان این اثرات مراقبت های بعد از تزریق ژل به صورت لازم است. این مراقبت ها شامل موارد زیر می شود:

از ماساژ دادن قسمت هایی که ژل تزریق شده است خوددداری کنید.

شستن صورت بعد از تزریق ژل لب مشکلی ندارد اما از گرم کردن مستقیم محل تزریق ژل خودداری کنید.

تا یک روز پس از تزریق ژل از انجام فعالیت های ورزشی و همچنین مصرف الکل خودداری کنید.

شما نمی توانید در روز تزریق ژل به برنزه کردن صورت خود بپردازید.

استفاده از کمپرس سرد به مدت یک ربع در چند روز اول بعد از تزریق ژل به کاهش ورم و کبودی پس از تزریق ژل صورت کمک می کند. در صورت استفاده از کمپرس، کبودی بعد از تزریق ژل بعد از یک هفته الی 10 روز از بین خواهد رفت.

نکات بیشتر در این زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

از نوشیدن الکل و یا ورزش سنگین که ممکن است باعث کبودی بیشتر شود خودداری کنید.

تا زمانی ­که تورم و قرمزی وجود دارد، ناحیه تزریق را در تماس گرمای شدید مانند آفتاب گرفتن، برنزه کردن، سونا، حمام داغ و یا وکس قرار ندهید. همچنین از قرار گرفتن در سرمای شدید مانند اسکی و یا سایر ورزش­های زمستانی اجتناب کنید.

ناحیه تزریق را حرکت ندهید اما اگر برآمدگی قابل توجهی وجود داشت، میتوانید این ناحیه را ماساژ دهید. بسته به منطقه تحت درمان و ماده­ای که مورد استفاده قرار گرفته، ممکن است احساس سفتی کنید. این نواحی به طور طبیعی در طی یک الی دو هفته نرم می شوند.

از کرم ضد آفتاب و یا لوازم آرایشی می توانید استفاده کنید و همچینن می­توانید برای جلوگیری از تحریک پوستی، ناحیه تزریق را با یک پاک کننده ملایم بشویید.

شستن صورت بعد از تزریق ژل لب

تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل لب، شستن لب ها را به تعویق بیاندازید و همچنین بلافاصله بعد از تزریق ژل دوش آب گرم نگیرید.

شستن صورت بعد از تزریق ژل لب

خشکی لب پس از تزریق ژل لب

معمولاً خشکی لب چند روز پس از تزریق ژل لب به وجود می آید اگر فردی دچار خشکی لب شده باشد، برای برطرف کردن آن می تواند از ژل ژوویدرم استفاده کند.

تزریق ژل در بارداری

تزریق ژل در دوران بارداری توصیه نمی‌شود البته هیچ مدرکی درباره عوارض تزریق فیلر در بارداری وجود ندارد ولی بهتر است احتیاط کرد و تزریق فیلر را به بعد از زایمان موکول کرد.

عوارض تزریق ژل به صورت

  • واکنش های آلرژیک و حساسیت به صورت جوش های پوستی و آکنه
  • افتادگی و ناهنجاری در خطوط صورت
  • تغییرات ناخوشایند در صورت
  • گرانولوم جسم خارجی
  • عفونت
  • سوزش مداوم و طولانی صورت
  • آسیب بافتی در مواردی که تزریق به اشتباه در داخل عروق انجام شده است
عوارض تزریق ژل در صورت
عوارض تزریق ژل در صورت

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

فیلرهای صورت معمولا باعث تحریک تولید هیالورونیک اسید توسط پوست میشوند که باعث افزایش حجم و از بین رفتن چروک های صورت میگردد. در نهایت هم اینها باعث زیبا تر شدن و جوان شدن پوست شما میشود.

ماده juvederm باعث از بین رفتن سریع خطوط و چروک های اطراف بینی و دهان میشود. این ماده در نقاطی از صورت استفاده میشود که عضلات آن ناحیه از صورت دیگر از کار افتاده باشند. این ماده از ترکیب هیالورنیک اسید و یک ماده بی حس کننده به اسم لیدوکائین به دست آمده است.

ماده belotero balance باعث جوان تر شدن پوست صورت و حجم دهی به صورت در مرور زمان میشود. این ماده بیشتر برای از بین بردن چروک های اطراف دهان مخصوصا در افراد سیگاری استفاده میشود.

هزینه تزریق ژل در سال 98 چقدر است؟

قیمت تزریق ژل صورت

ماده Volume اولین و تنها ژل تزریقی صورت است که توسط سازمان غذا و دارو آمریکا تایید شده است و برای حجم دادن به کونه و قسمت میانی صورت استفاده میشود. این ماده باعث افزایش حجم سریع در پوست افراد مسن میشود و هم چنین باعث از بین رفتن چروک های عمیق میگردد. استفاده از این ماده باعث ایجاد یک چهره جوان تر و طبیعی برای حداقل دوسال میشود.

ماده radiesse با مکانیسمی متفاوت عمل میکند به این صورت که این ماده با فرستادن پپام های شیمیایی به وسیله کلسیم هیدروکسیل آپاتیت باعث میشود که بدن در منطقه ای که radiesse تزریق شده است مقدار بیشتری از کلاژن و الاستین تولید کند. این کار باعث افزایش حجم و از بین رفتن خطوط صورت میشود. از این ماده میتوان برای جوان سازی صورت و دست ها استفاده کرد.

برای استفاده از

10% تخفیف تزریق ژل لب و صورت

همین حالا تماس بگیرید!

۰۲۱۲۲۶۵۷۹۱۶

مرکز جوانسازی پوست دکتر گیتا مجید زاده

تجربه تزریق ژل گونه

ممکن است شما هم دیده باشید که تزریق ژل به صورت برای افراد لاغر، اغلب منجر به چهره ای عروسکی و غیر طبیعی شده است. اما خبر خوب این است که در شهر تهران، دکتر گیتا مجید زاده اصلاح طبیعی فرم صورت را به بهترین شیوه انجام می دهد. ما در اینجا چند مورد از تجربه های تزریق ژل گونه در مطب دکتر گیتا مجید زاده را برای شما به اشتراک می گذاریم:

تجربه تزریق ژل گونه

فیلم تزریق ژل صورت

4/5 - (3 امتیاز)

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر