هر آنچه از برجسته سازی و تزریق ژل به چانه نمی دانید؟ + هزینه

ژل های پوستی با اهداف زیبایی و جوان سازی به چانه تزریق می شوند. جمجمه در حین فرایند پیری چرخش کرده و چانه به سمت عقب حرکت می کند. این حرکات جمجمه منجر به تحلیل بافت نرم و استخوانی ناحیه چانه شده و در نتیجه حمایت ساختاری در ناحیه پایینی صورت کاهش می یابد.

با گذشت زمان شبکه حمایتی کلاژن، مولکول ها و الاستین موجود در پوست تحلیل رفته و صورت دچار پیری می شود. این وضعیت به ضعیف شدن عضلات بالا کشنده و تقویت عضلات پایین کشنده صورت منجر می شود.

ژل های پوستی می توانند جایگزین این حمایت ساختاری شده و شکل چانه را تغییر دهند. با استفاده از ژل های پوستی می توان ظاهر چانه را برجسته تر و محدوده آن را نمایان تر کرد.

در حالی که بسیاری از بیماران خانم خواهان داشتن چانه ای با انحنای بیشتر هستند اما بیماران مرد به داشتن چانه های تیز و نمایان تمایل دارند.

ژل های پوستی، موادی تزریقی در زمینه زیبایی بوده که به روش غیر جراحی نواحی مختلف صورت را ترمیم و حجم دهی می کنند. بسیاری از فیلر های زیبایی از یک ژل شفاف ساخته شده اند. این ژل از ماده ای تشکیل شده که به صورت طبیعی در پوست یافت می شود.

فیلر ها از نظر غلظت، ویسکوزیته (گران روی) و پایداری با یکدیگر تفاوت دارند. فیلر های نرم و روان تر دوام چندانی ندارند اما انواع غلیظ تر از پایداری بیشتری برخوردارند.

ژل های پوستی می توانند موارد زیر را افزایش و بهبود دهند:

اندازه چانه: با استفاده از فیلر های پوستی می توان اندازه چانه را افزایش داد.

طول چانه: طول چانه برخی از بیماران بسیار کوتاه است. با استفاده از این فیلر ها به آسانی می توان طول چانه این افراد را افزایش داد.

برجستگی چانه: داشتن چانه عقب رفته در بین بیماران ما بسیار رایج است. این عقب رفتگی در نمای جانبی صورت بیمار بهتر دیده می شود. با استفاده از فیلر های پوستی می توان چانه ای خوش فرم و برجسته تر برای بیمار به وجود آورد.

شکل چانه: ممکن است بیماران به چانه ای با عرض بیشتر، طول بیشتر، زاویه بیشتر یا کمتر نیاز داشته باشند. در صورتی که فرد تمایلی به داشتن چانه ای تیز نداشته باشد ما می توانیم شکل چانه او گرد کنیم. هر بیمار در جلسه مشاوره به صورت کامل ارزیابی می شود. در حین این ارزیابی، پزشک متخصص زیبایی درباره آناتومی بدن فرد و چگونگی بهبود آن با او صحبت خواهد کرد.

قرینگی چانه: در صورتی که چانه فرد قرینه نباشد می توان با استفاده از فیلر های پوستی آن را بهبود بخشید.

تکنیک تزریق ژل به چانه

ما جهت تزریق ژل پوستی به ناحیه چانه از یک کانولا (لوله باریک) یا سوزن استفاده می کنیم. مزیت استفاده از کانولا کاهش خطر سوراخ شدن عروق خونی می باشد. سوراخ شدن عروق خونی سبب بروز کبودی می شود. از عوارض جدی تر آن می توان به تزریق درون وریدی فیلر اشاره کرد.

به دلیل اینکه چانه ناحیه ای عضلانی و فیبروزی است، سوزن به آسانی به آن وارد می شود. از آنجایی که نوک کانولا کند می باشد امکان دارد وارد شدن آن به چانه با دشواری همراه باشد. در بسیاری از موارد، ما جهت دستیابی به بهترین نتایج از هر دوی کانولا و سوزن استفاده می کنیم. کانولا اغلب از طرفین و سوزن از وسط چانه به آن وارد می شود.

تکنیک تزریق ژل به چانه

زیبایی شناسی در تزریق ژل به چانه

به صورت ایده آل در نمای جانبی صورت، پل بینی باید با لبه جلویی چانه در یک خط قرار گیرد. در صورتی که این هماهنگی وجود نداشته باشد، می توان جهت ایجاد آن با استفاده از فیلر های پوستی چانه را برجسته تر کرد. علاوه بر این موارد، ما ترکیب چانه و خط فک را نیز در نظر می گیریم. از آنجایی که چانه جلویی ترین بخش خط فک است، این ناحیه باید به خوبی با خط فک تلفیق شود.

فرایند پیری می تواند منجر به تجمع چربی در امتداد خط فک و افتادگی پوست این ناحیه شود. اغلب هنگامی که پوست این ناحیه به پایین خط فک می افتد، ارتباط چانه و خط فک قطع می شود.

جهت مستقیم شدن خط فک و قرار گرفتن چانه در امتداد آن می توان فیلر های پوستی را در ناحیه بین چانه و افتادگی پوست خط فک تزریق کرد. با پر کردن این ناحیه به وسیله فیلر های پوستی، چانه به خوبی با خط فک ترکیب شده و ظاهر افتادگی پوست کاهش می یابد.

ماندگاری تزریق ژل به چانه

زاویه دار کردن چانه با استفاده از ژل هایی از قبیل ژوویدرم ولوما، رادیس یا ترکیب آن ها می تواند از 15 تا 24 ماه دوام داشته باشد. البته این دوام به شرطی بدست خواهد آمد که فرد در جلسات ترمیمی دوره ای شرکت کند.

فرایند برجسته سازی چانه، ظاهر نمایانی را به فرد ارائه می دهد که زنان و مردان به داشتن آن علاقه مند هستند.

قبل و بعد تزریق ژل به چانه

ماندگاری هر کدام از ژل ها

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) در هنگام تایید یک ژل، مدت دوام مورد انتظار آن را نیز بیان می کند. در حالی که مدت دوام فیلر ها بسته به دستورالعمل های این سازمان متغییر است اما این موارد معیار مناسبی به متخصصان ارائه می دهند تا بتوانند برای بیماران برنامه درمانی تهیه کنند.

فیلر ها از مواد مختلفی ساخته شده و پس از تزریق عملکرد متفاوتی دارند. از جمله این مواد سازنده می توان به چربی ها اشاره کرد.

ماندگاری تزریق ژل به چانه

خطرات و عوارض تزریق ژل چانه

کوتاهی و پر بودن صورت می تواند سبب چاق و گوشتی به نظر رسیدن آن شود. با محو شدن خط فک در اثر وجود این موارد، فرد قادر نخواهد بود تا از صورت زیبای V شکل یا بادامی شکل خود لذت ببرد.

بسیاری از افراد مایل به داشتن یک صورت لاغر تر و خط فکی مشخص هستند. این صورت در سرتاسر جهان صورتی جوان، زنانه و جذاب در نظر گرفته می شود. ممکن است برخی زنان جهت دستیابی به این ظاهر روش تزریق ژل چانه را انتخاب کنند.

در حالی که این فرایند روشی محبوب جهت دستیابی به صورتی جذاب تر است اما این فرایند ها با خطراتی نیز همراه هستند. از جمله این خطر ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  امکان دارد نتیجه نهایی در اثر ضعف مهارت فرد متخصص مطابق با انتظارات فرد نباشد.
  •  از آنجایی که این مواد باید به درون پوست تزریق شوند، خطر تورم و ابتلا به عفونت وجود دارد.
  •  در صورتی که بدن واکنش مناسبی به ماده تزریق شده ندهد، امکان تغییر رنگ پوست وجود دارد.
  • علاوه بر این موارد، امکان تشکیل توده های گره مانند (نودولار) در اثر تزریق این مواد وجود دارد.
  •  در برخی موارد، این تزریق ها می توانند به اعصاب و عروق آسیب رسانده و به ایجاد آمبولی منجر شوند که زندگی فرد را تهدید می کند. به صورت مختصر، آمبولی به معنای انسداد عروق است. خوشبختانه، جهت داشتن ظاهری جذاب نیازی به انجام فرایند های پر خطر نیست. ما در این مرکز جایگزین هایی ایمن و غیر تهاجمی به بیماران ارائه می دهیم.

فیلم تزریق بوتاکس چانه

هزینه تزریق ژل به چانه

هزینه تزریق ژل برای زیباسازی چانه و گونه به مقدار ژل و کیفیت و برند ژل می باشد.

معمولا برای گونه ها بین یک الی دو سی سی ژل هیالورونیک اسید مورد نیاز است.

برای چانه هم معمولا به یک سی سی ژل هیالورونیک اسید نیاز است.

هزینه ژل های مناسب برای خط خنده به شرح زیر می باشد:
(هزینه دارو + دستمزد)

1- استایلج هر سی سی (دارو + دستمزد)

Stylage M 1.860.000
Stylage L 1.975.000
Stylage XL 2.090.000
Stylage lip 2.690.000

2- تئوسیال هر سی سی (دارو + دستمزد)

Teosyal kiss 1.975.000
Teosyal deep 1.740.000
Teosyal ultra deep 1.850.000
Teosyal RHA3 2.455.000

3- ژل ژوویدرم برای لب هر سی سی (دارو + دستمزد)

Juvederm volift 1.975.000
Juvederm voluma 1.775.000
Juvederm vollbela 1.715.000
Juvederm ultra4 2.040.000

4- بلترو هر سی سی (دارو+دستمزد)

Beletro Balance 1.835.000
Beletro Aliaxin 2.050.000
Beletro Aliaxin 2.075.000

توجه! توجه!

در حال حاضر به دلیل نواسانات قیمت ارز و قیمت دارو، هزینه ها حدودی می باشند. لطفا یک روز قبل از مراجعه به صورت تلفنی قیمت ها را استعلام بفرمایید.

شماره های تماس:

☎ 02122657900
☎ 02122657916
☎ 02126212554

سوالات متداول درباره تزریق ژل

چرا افراد به تزریق ژل چانه روی می آورند؟

بسیاری از افراد از تکنیک های آرایشی مختلفی استفاده می کنند تا صورت خود را کشیده و خوش فرم تر نشان دهند. از جمله این روش های آرایشی می توان به استفاده از پودر های برنزه کننده اشاره کرد.

با اینکه این مورد روشی نبستا مقرون به صرفه می باشد اما فرایند آرایش کردن زمان بر بوده و نتایج آن موقتی است. همچنین، ورزش های صورت و پماد های بدون نسخه همواره روش موثری جهت دستیابی به صورتی متناسب و لاغر تر نمی باشند. با این حال به نظر می رسد که تزریق ژل انتخابی محبوب در میان کسانی است که به دنبال ایجاد تغییر نمایان تری در اجزای صورت خود هستند.

تزریق ژل به چانه

نحوه عملکرد ژل چانه به چه صورت است؟

در این روش مقادیر اندکی از فیلر های پوستی به صورت فرد تزریق می شود. این فیلر ها حاوی موادی از جمله هیالورونیک اسید هستند. معمولا جهت به حداقل رساندن درد سوزن از بی حسی موضعی استفاده شده و حداکثر تا 2 تزریق در ناحیه چانه انجام می شود. اثر این فیلر ها از 6 تا 12 ماه پایدار بوده و در نهایت ماده تزریق شده توسط بدن جذب می شود. به همین دلیل توصیه می شود که فرد پس از انجام تزریق ها جهت حفظ ظاهر خود جلسات درمانی بعدی را با پزشک خود برنامه ریزی کند.

خطرات تزریق ژل به چانه چیست؟

با اینکه این فرایند در دسته جراحی قرار داده نمی شود، اما به دلیل سوراخ شدن سطح پوست به وسیله سوزن فرایندی تهاجمی به شمار می رود.

با این حال احتمال بروز خطرات و عوارض جانبی احتمالی وجود دارد. رایج ترین عوارض جانبی تورم، کبودی و ابتلا به عفونت می باشند.

لازم به ذکر است، این فرایند ها می توانند به بروز عوارض جدی نیز منجر شوند.

از جمله این عوارض می توان آسیب عصبی غیر قابل بازگشت را نام برد. از آنجایی که این فیلر ها مواد مختلفی را در بر می گیرند، فرد از احتمال بروز واکنش نامناسب بدن خود به این مواد آگاه نخواهد بود. علاه بر آن، یک اشتباه کوچک از سوی افراد متخصص سبب می شود تا فیلر به درون یک شریان تزریق شود.

این وضعیت بسیار خطرناک است زیرا این ماده جریان خون را مسدود کرده و فرد به اختلالات رایجی از جمله از دست دادن شنوایی یا بینایی مبتلا خواهد شد.

همچنین، در صورتی که فیلر به درستی در نواحی مورد نظر تزریق نشود توده هایی در زیر پوست به وجود خواهد آمد. به طور کلی، عوارض این فرایند می توانند نسبتا ترسناک و دائمی باشند. بنابراین، بهترین کار جهت دستیابی به چانه ای خوش فرم این است که تمامی گزینه های درمانی موجود را بررسی کرد.

 بهترین جایگزین تزریق ژل چانه چیست؟

افراد با در نظر گرفتن لیست خطرات و عوارض این فرایند تمایل دارند تا گزینه های درمانی دیگری را بررسی کنند که نیازی به تزریق یا ترکیبات پیچیده ندارند.

ما در این مرکز درمانی غیر جراحی و غیر تهاجمی را به افراد پیشنهاد می دهیم که کاملا ایمن است.

روش انقلابی لاغری صورت ما با به کار گیری آخرین تکنولوژی، انرژی غیر تهاجمی را به پوست می رساند تا حالت ارتجاعی آن بهبود یافته و سلول های چربی مقاوم از بین روند. این انرژی با تحریک مکانیسم خود ترمیمی بدن تولید الاستین و کلاژن را افزایش می دهد.

علاوه بر آن، انرژی یاد شده دمای بافت را افزایش داده و چربی های مقاوم را به گلیسرول و اسید های چرب آزاد می شکند.

اسید های چرب آزاد وارد جریان خون شده و به صورت طبیعی توسط بدن از بین می روند. به طور خلاصه، با استفاده از این روش افراد ظاهری لاغر تر و پوستی سفت تر در ناحیه چانه خود بدست خواهند آورد.

Rate this post

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر