درمان قطعی مزوتراپی برای لک صورت

مزوتراپی برای لک صورت فرایندی است که در آن پزشک با استفاده از سوزن هایی بسیار نازک آنزیم ها، هورمون ها و ویتامین های مورد نیاز پوست را به آن می رساند.

این موارد برای سفت شدن و جوانسازی پوست مفید هستند. از آنجایی که صنعت زیبایی درمان های بسیاری را ارائه داده و هر کدام از آن ها دستیابی به نتایجی فوق العاده را وعده می دهند، گیج شدن در میان این گزینه ها آسان است.

با این حال، فرایند هایی وجود دارند که واقعا می توانند در دستیابی به پوست دلخواه به افراد کمک کنند.

مزوتراپی صورت یکی از این فرایند ها است که پوست را سفت و جوان می کند. برای اینکه بیشتر درباره مزوتراپی صورت بدانید به خواندن مطلب ادامه دهید.

مزوتراپی صورت چیست؟

این فرایند اولین بار در فرانسه توسط دکتر میشل پیستور با هدف کاهش درد ناشی از بیماری ها به وجود آمد. با این حال، این فرایند بعد ها در زمینه فرایند های زیبایی پوست با هدف از بین بردن چربی ها (اغلب به عنوان جایگزین لیپوساکشن) استفاده شد.

کلمه مزو به معنای میانه است. دلیل نامگذاری مزوتراپی نیز این است که به وسیله سوزن های باریک موادی به لایه میانی پوست تزریق می شود.

هدف کلی این درمان، مداوای مشکلات زمینه ای است که سبب آسیب پوستی می شوند.

از جمله این مشکلات می توان به التهاب یا گردش خون ضعیف اشاره کرد.

این فرایند مزایای بسیاری دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع لکه
  • سفت کردن پوست
  • رفع سلولیت
  • کاهش خطوط و چروک
  • از بین بردن چربی صورت، دست ها، ران ها، شکم و پا ها
  • درمان ریزش مو

از سایر کاربردهای مزوتراپی چه می دانید؟ مزوتراپی برای درمان ریزش مو

مزوتراپی برای لک صورت

فیلم مزوتراپی لک صورت

روش های درمان لک صورت

میکرودرم ابریژن

در فرایند میکرودرم ابریژن لایه ای نازک از سطح پوست برداشته می شود تا مواد فعال بهتر بتوانند به درون آن نفوذ کنند. این پدیده موجب بازتولید سلولی و افزایش تولید کلاژن می شود که آن موارد نیز به بهبود رنگ و حالت ارتجاعی پوست منجر می شوند.

میکرودرم ابریژن که به تازگی در عرصه مراقبت پوست ارائه شده برای به حداقل رساندن جای جوش ها، کاهش خطوط و از بین بردن لکه ها نیز به کار گرفته می شود.

مزوتراپی صورت برای لک

همگام با افزایش سن سرعت بازسازی و تعویض لایه های پوست کاهش می یابد. مزوتراپی میزان کلاژن را افزایش و نشانه های پیری را به طور آشکار کاهش می دهد. این فرایند ترمیم پوست را سرعت بخشیده و ظاهری جوان تر به آن می بخشد.

مزوتراپی، چروک، لکه ها و آسیب های پوستی ناشی از اثرات نامطلوب نور خورشید یا پیری را کاهش می دهد.

مزوتراپی صورت

مزوتراپی لکه های پوستی

بروز ملاسما، لکه های پیری و ناهمگونی رنگ پوست در مردم آسیا شیوع بیشتری دارد. ملاسما بیماری است که در آن لکه ها به صورت گسترده بر روی پوست صورت پدیدار می شوند. این لکه ها بخش هایی را بر روی پوست ایجاد می کنند که به رنگ قهوه ای تیره بوده، ظاهر مطلوبی نداشته و می توانند اعتماد به نفس فرد را کاهش دهند.

ملاسما اغلب گونه ها، نواحی گیجگاهی، پیشانی و لب بالایی را تحت تاثیر قرار می دهد.

روش های سنتی درمان ملاسما می توانند با عوارض جانبی مختلفی از جمله تحریک پذیری، قرمزی، رنگ پریدگی یا بازگشت تیرگی پوست همراه باشند.

از نمونه های این روش های سنتی لیرز ها و پماد های روشن کننده پوست صورت می باشند. در سال های اخیر یافت شده که مصرف طولانی مدت این دو مورد می تواند به میزان زیادی حساسیت پوستی را افزایش و آسیب های ناشی از آفتاب را بدتر کنند.

مزوتراپی روشی نسبتا جدید و تضمینی است که در آن با هدف جوانسازی یا رفع مشکلات پوستی مقادیری بسیار کم از ویتامین ها، دارو ها و پروتئین ها به پوست صورت یا بدن تزریق می شوند.

این مواد، کاملا به درمان مشکل مد نظر اختصاص داشته و به صورت مستقیم به مزودرم (لایه میانی پوست) تزریق می شوند. این فرایند پوست را تغذیه کرده و با افزایش تولید کلاژن و الاستین سبب جوانسازی آن می گردد.

مواد تزریقی مزوتراپی را می توان سفارشی کرده و با آنتی اکسیدان های سفید کننده از جمله ویتامین C و گلوتاتیون ترکیب کرد.

یک مطالعه در کشور کره بیان داشت که افراد مبتلا به ملاسما پاسخ مطلوبی به مزوتراپی داده اند. در این مطالعه تمامی افراد بهبودی قابل توجهی را پس از 6 جلسه درمانی نشان داده و ظاهر پوست آن ها تا 43 درصد بهبود یافت.

مزوتراپی با گلوتاتیون

در این مزوتراپی ماده ای به نام Surface White استفاده می شود که حاوی گلوتاتیون خالص است. گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان است که در از بین بردن رادیکال های آزاد نقش ایفا می کند.

علاوه بر این، گلوتاتیون می تواند پوست را سفید کرده و از تولید آنزیم تیره کننده پوست (ملانین) جلوگیری کند.

رنگ پوست به وسیله تولید ملانین در بدن تعیین می شود یعنی هر چه ملانین بیشتری تولید شود، رنگ پوست تیره تر می گردد.

نواحی پراکنده و تیره رنگ می توانند از نظر زیبایی نامطلوب باشند. این موارد هنگامی به وجود می آیند که در یک یا بیش از یک ناحیه رنگدانه های زیادی تجمع می یابند.

هنگامی که ماده Surface White به صورت مستقیم به زیر سطح پوست تزریق می شود تولید ملانین را متوقف و نواحی تیره را روشن می کند. علاوه بر آن، این ماده سبب افزایش تولید سلول های پوستی و جایگزینی سلول های قدیمی و آسیب دیده نیز می شود. از آنجایی که گلوتاتیون به عنوان یک ماده طبیعی، پایه این درمان ها را تشکیل می دهد احتمال بروز واکنش های نامطلوب بسیار نادر است.

مزوتراپی لکه های پوستی می تواند به یکی از دو روش موجود انجام شود. موثر ترین روش به صورت تزریق مستقیم مواد توسط یک سوزن کوچک به نواحی مورد نظر می باشد. این تکنیک به مزوتراپی شناخته می شود.

روش دیگر به وسیله یک ابزار چرخنده یا قلم درمانی انجام می شود. این روش مزایای درمانی Surface white را به گونه ای غیر تهاجمی به فرد رسانده و برای افرادی مناسب است که در ارتباط با سوزن و تزریق نگران هستند.

قبل و بعد از مزوتراپی

مزایای مزوتراپی

  • پوست مقادیر زیادی از ویتامین ها و دیگر مواد مغذی را دریافت می کند.

غلظت بالای سروم ها، ویتامین ها و دیگر ترکیبات حاوی مواد مغذی قوی سبب تازگی و جوانی پوست می شوند. هنگامی که مزوتراپی به درستی انجام می شود، از دریافت مناسب محصولات توسط پوست اطمینان بدست می آید.

  •  مزوتراپی می تواند جایگزینی برای جراحی های پر هزینه باشد.

این درمان علاوه بر آنکه می تواند بخشی از فرایند مقابله با پیر شدن پوست باشد، نیاز به بستری شدن یا دوره بهبودی نداشته و نسبت به دیگر فرایند ها و جراحی های پلاستیک کم تهاجم تر است.در مزوتراپی سروم های غلیظ با استفاده از سوزن به پوست فرد رسیده و به آن ظاهری طبیعی و سالم می بخشند.

  •  مزوتراپی می تواند نیاز های متعدد پوست را برطرف کند.

افراد چه به دنبال یک محلول ضد پیری بوده و چه تمایل به داشتن پوستی درخشان داشته باشند، ترکیبات و عناصر مخصوص به خود را دریافت خواهند کرد. در این روش پوست یک انرژی مضاعف گرفته و نتایج آشکار درمان را می توان پس از جلسه اول مشاهده کرد.

  •  مزوتراپی پوست را روشن می کند.

مزوتراپی بسته به موادی که در آن به کار گرفته می شود می تواند مشکلات پوستی از جمله لکه های پیری، رنگی و ملاسما را درمان کند. علاوه بر آن، این روش پوست را روشن کرده و رنگ آن را یکنواخت می کند.

  •  مزوتراپی رطوبت پوست را حفظ می کند

مزوتراپی می تواند رطوبت پوست را افزایش داده و ظاهری سفت، پر و سالم به آن ببخشد. این درمان فرایندی پیچیده نیست. با این حال، باید جهت مشاوره اولیه به پزشک متخصص پوست مراجعه کرده و نگرانی های خود را با او مطرح کرد. پزشک متخصص پوست بهترین کسی است که نیاز های پوست و مواد مورد نیاز آن را می داند.

هزینه مزوتراپی لک صورت

هزینه مزوتراپی صورت بستگی به نوع درمان شما و تعداد جلسات موردنیاز برای دستیابی به نتایج نهایی مورد انتظار دارد.

هزینه هر فرد بستگی به مقدار و نوع مواد مورد نیاز و با توجه به ناحیه ی مربوطه متفاوت است، ولی حدود قیمت مطب صرفا جهت اطلاع 750/000 تومان است ولی هزینه دقیق آن، پس از ویزیت بیمار توسط پزشک صورت میگیرد.

برای استفاده از

10% تخفیف مزوتراپی صورت

همین حالا تماس بگیرید!

۰۲۱۲۲۶۵۷۹۱۶

مرکز جوانسازی پوست دکتر گیتا مجید زاده

چند جلسه مزوتراپی برای لک صورت لازم است؟

پزشکان ما جهت دستیابی به بهترین نتیجه، یک جلسه مزوتراپی را در هفته پیشنهاد می دهند. در این درمان حداقل به 6 جلسه درمانی نیاز بوده و در موارد متوسط تا شدید لکه های پوستی تا 12 جلسه یا بیشتر نیاز است.

در حالی که نتایج درمانی بسته به هر فرد متفاوت هستند اما تجربه ما نشان داده که این روش مناسب ترین مسیر برای دستیابی به بهترین نتایج است.

1/5 - (1 امتیاز)

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر رها سه شنبه ۱۱ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 413 مشاهده پرسش
    آیادرمان لک بامزوتراپی بدون بازگشته چه مدت زمان طول میکشه تانتیجه بگیرم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۱۱ آذر ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام وقت بخیر برای درمان لک شما حتما باید. تشریف بیارین تا پزشک متخصص از. نزدیک شما رو ببینن برای درمان لک جای جوش منافذ. باز پوست معمولا از ار اف فرکشنال استفاده میشود مزوتراپی در واقع نمیتونه لک صورت رو درمان کنه و بیش تر در . جهت جوانسازی از مزو. استفاده میشه
  • تصویر کاربر افسانه شنبه ۲ اسفند ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 249 مشاهده پرسش
    سلام من روی گونه هام و بینی لک ملاسما و یه تیکه دارم چه روشی پیشنهاد میفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲ اسفند ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام وقت بخیر در رابطه با لک صورت معمولا درمان دارویی تجویز میشود اما برای بررسی دقیق تر حتما باید تشریف بیارین تا توسط پزشک متخصص ویزیت بشین و پوست صورتتون از نزدیک بررسی بشه
  • تصویر کاربر بنفشه چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 319 مشاهده پرسش
    مناز لک ملاسما صورتم رنج میبرم و هر درمانی که فکر کنید را انجام دادم، بهتر شده ولی نرفته. میکرودرم،میکرونیدلینگ، لیزر کیوسوئیچ، لیزر فوتونا، و لیزرهای مختلف، و از کرمهای ضد لک و... استفاده کرده ام. آیا واقعا مزوتراپی تاثیر داره یا اینهم یکی از اون تبلیغاتی است که دکترها برای کار خودشون انجام میدهند؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام و عرض و ادب و احترام برای درمان لک حتما باید تشریف بیارین به صورت حضوری ویزیت بشین تا دوره درمان براتون شروع بشه . معمولا برای درمان لک مزو تراپی نمیتونه موثر باشه . لطفا لینک زیر رو با دقت تماشا کنید به صورت جامع راجع به جوش و لک توضیح داده شده
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹( 3 سال پیش)
    3. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹( 3 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر طهورا شنبه ۲۸ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 257 مشاهده پرسش
    برای ازبین رفتن لک صورت مزوتراپی بهتر است یا میکرو درم?
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۸ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      روشهایی که فرمودین بسیار باهم متفاوت هستند برای اظهار نظر تخصصی که باتوجه به شرایط شما چه روش برایتان مناسب است لازم هست از نزدیک معاینه شوید

  • تصویر کاربر طهورا شنبه ۲۸ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 305 مشاهده پرسش
    برای ازبین رفتن لک صورت مزوتراپی بهتر است یا میکرو درم?
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۸ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      روشهایی که فرمودین بسیار باهم متفاوت هستند برای اظهار نظر تخصصی که باتوجه به شرایط شما چه روش برایتان مناسب است لازم هست از نزدیک معاینه شوید

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر