قیمت فیشال چگونه محاسبه می شود؟

اگر پوست شما نیاز به بازیابی و حیات دوباره دارد، فیشال صورت می‌تواند راهی عالی برای تقویت دوباره آن باشد. امروزه فیشال یکی از محبوب‌ترین درمان‌ های صورت محسوب می‌شود. زیرا نه‌تنها آرامش‌بخش است، بلکه می‌تواند به شما کمک کند تا پوست صاف‌تری داشته باشید. فیشال گردش خون صورت را افزایش می‌دهد و موجب می‌شود پوست شما دوباره جوان شود. اما هزینه انجام فیشال چگونه محاسبه می‌شود؟. ما در این راهنما سعی داریم نمایی کلی از نحوه محاسبه قیمت فیشال و عوامل موثر بر آن را مورد بررسی قرار دهیم.

فیشال صورت چیست؟

فیشال یک درمان زیبایی برای پوست صورت محسوب می‌شود. روش‌ها و محصولات مختلفی برای انجام فیشال صورت در دسترس هستند و هر کلینیکی فیشال را کمی متفاوت انجام می‌دهد. در فیشال از انواع محصولات، تکنیک‌ها و تجهیزات ماساژ استفاده خواهد شد تا پوستی تمیز، سالم‌ و درخشان‌ برای شما ایجاد شود.

روش انجام فیشال تا حد زیادی به نوع پوست صورت شما بستگی دارد. اما عناوین و توصیفات فیشال‌ها، یک ایده کلی از آن‌ها، به شما ارائه می‌دهد. در عین حال، اهداف اکثر فیشال‌های صورت کاملا یکسان هستند.

تقریبا تمام فیشال‌ها، پوست شما را پاک‌سازی و لایه‌برداری خواهند کرد و شادابی و رطوبت را به آن هدیه می‌کنند. یک فیشال خوب باعث می‌شود پوست شما ظاهر بهتری پیدا کند، همچنین به ذهن شما احساس آرامش و طراوت می‌دهد. در واقع فیشال به ذهن شما اجازه خواهد داد که به خوبی استراحت کند و پوست صورت شما نیز نوازش خوبی دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: فواید فیشال پوست چیست؟

عوامل موثر بر قیمت فیشال صورت

فیشال یکی از آن درمان‌هایی است که قطعا برچسب قیمتی مشخصی ندارد. زیرا قیمت آن بر اساس نوع درمانی است که به صورت منحصر به فرد روی پوست شما انجام می‌شود. همچنین، قیمت درمان شما به کلینیک یا سالنی که به آن مراجعه می‌کنید نیز بستگی دارد. به یاد داشته باشید، انجام فیشال در یکی از بهترین اسپاها یا کلینیک‌ها به طور قابل توجهی بیشتر از یک سالن محلی، هزینه در پی خواهد داشت.

عواملی مانند نوع پوست صورت، میزان مشتری و اعتبار کلینیک و سطح تجربه درمانگر شما همگی بر هزینه‌های درمان فیشال تاثیر می‌گذارند. در ادامه، به عوامل اصلی و موثر بر محاسبه هزینه نهایی فیشال اشاره خواهد شد.

1.      نوع پوست صورت

مطمئنا تمامی افراد از نوع پوست صورت یکسانی برخوردار نیستند. به طور مثال، برخی پوست‌ها از آلودگی‌های تجمع کرده بیشتری در منافذ خود برخوردار هستند. چنین افرادی معمولا به صورت منظم از درمان‌های پوست صورت استفاده نمی‌کنند و کار روی پوست آن‌ها به زمان و مواد بیشتری نیاز دارد. مطمئنا فیشال‌های پیشرفته‌تر به سطح مهارت بالاتری برای درمان نیاز خواهند داشت.

2.      محصولات مورد استفاده

ممکن است متخصص زیبایی شما از سرم‌ها یا لایه‌بردارهایی استفاده کند که قیمت خدمات را افزایش دهند. معمولا کلینیک‌های پیشرفته‌تر از محصولات باکیفیت‌تری برای انجام خدمات خود استفاده می‌کنند. چنین محصولاتی مسلماَ از قیمت یکسانی با محصولات درجه دو و سه برخوردار نخواهند بود. در واقع یکی فاکتورهای مهم در تعیین و محاسبه قیمت فیشال به محصولات مورد استفاده توسط کلینیک برمی‌گردد.

3.      فناوری مورد استفاده

برخی از انواع درمان ‌های صورت به فناوری‌هایی مانند بخاردهی، لامپ‌های خاص یا لیزر درمانی نیاز خواهند داشت. این فناوری‌ها اغلب در کلینیک‌های پیشرفته و به‌روز مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته استفاده از اکثر این فناوری‌ها به صورت اختیاری و با توجه به رضایت فرد صورت می‌پذیرد. مثلا کسی که نخواهد از لیزر درمانی استفاده کند، می‌تواند این نوع از درمان را از روند فیشال خود حذف کند.

4.      شهرت سالن زیبایی یا کلینیک

اگر یک سالن در درمان ‌های صورت و پوست تخصص داشته باشد، ارائه خدمات آن ممکن است هزینه بیشتری هم داشته باشد. اعتبار یک کلینیک منجر به افزایش مراجعان آن می‌شود. بالطبع در هر تجارتی با افزایش تقاضا، شاهد افزایش قیمت‌ها هم خواهیم بود. مطمئن باشید یک کلینیک نمی‌تواند در این بازار رقابتی، شهرت کاذب کسب کند. پس اگر کلینیک مورد نظر شما از شهرت خوبی برخوردار است، می‌توانید با ارائه هزینه بیشتر، خدمات بهتری هم دریافت کنید.

5.      مکان کلینیک

هزینه سکونت در منطقه کلینیک نیز بر هزینه فیشال صورت تاثیر می‌گذارد. مسلماَ یک کلینیک که در منطقه گران‌تری از شهر دایر است، هزینه‌های بیشتری نیز برای مدیریت خود طلب می‌کند. هزینه‌هایی مانند اجاره، جذب متخصصان زیبایی و کارکنان در مناطق بالایی شهر بسیار بیشتر خواهند بود. این هزینه‌ها باید با افزایش هزینه درمان‌ها از قبیل قیمت فیشال صورت تامین شوند.

بیشتر بخوانید: بررسی روش های کاشت ابرو

6.      تخصص زیبایی‌شناس

دریافت تجربه و دانش بیشتر طبیعتاَ با بهای بیشتری قابل دستیابی است. یک متخصص زیبایی که از تجربه بیشتری در انجام درمان ‌های صورت برخوردار می‌باشد، مسلماَ درخواست دستمزد بیشتری می‌کند. اکثر متخصصانی که در مراکز معتبر دارای اعتبارنامه و گواهینامه خدمات زیبایی هستند، از دستمزدهای بالاتری نیز برخوردار خواهند بود.

7.      دفعات انجام فیشال

اینکه شما هر چند وقت یک بار باید فیشال صورت را انجام دهید، بستگی به نوع پوست و نیازهای منحصر به فرد صورت شما دارد. هر چه تعداد دفعات انجام فیشال توسط شما بیشتر شود، هزینه‌های تحمیل شده بر حساب بانکی شما نیز افزایش می‌یابد. البته این مورد نمی‌تواند قیمت یک فیشال را افزایش دهد و به احتمال زیاد باعث کاهش قیمت آن هم خواهد شد. زیرا آلودگی پوست صورت شما کاهش می‌یابد و باز کردن منافذ آن هم کار آسان‌تری خواهد بود.

8.      خدمات و افزونه‌های اضافی

افزونه‌ها و خدمات اختیاری می‌توانند هزینه و قیمت فیشال صورت را افزایش دهند. البته برخی از کلینیک‌ها بسته‌هایی چندجانبه را ارائه می‌نمایند. بنابراین شما همچنان می‌توانید معامله خوبی داشته باشید.

عوامل موثر بر قیمت فیشال صورت
عوامل موثر بر قیمت فیشال صورت

دلیل انجام فیشال در کلینیک زیبایی

شاید برخی بپرسند که با توجه به هزینه‌ها، چرا فیشال را در خانه انجام ندهیم و به کلینیک‌ها مراجعه کنیم؟. باید دانست که انجام فیشال صورت در سالن زیبایی، یک راه عالی برای درمان بهتر فرد همراه با آرامش خواهد بود. درست است که می‌توانید فیشال را خودتان در خانه انجام دهید، اما مراجعه به کلینیک مزایای بسیار بیشتری خواهد داشت. زیبایی‌شناسان دارای مجوز به محصولات حرفه‌ای و فناوری‌های پیشرفته‌تری مانند درمان‌های لیزری دسترسی دارند. همچنین احتمال آسیب رساندن به پوست شما توسط یک متخصص بسیار کم است.

انجام هر نوع درمانی به وسیله متخصص آن می‌تواند نتایج واقعی خود را نشان دهد. پس اگر می‌خواهید مزایای واقعی این درمان را ببینید، از قیمت فیشال نترسید و ساعتی را با مراجعه به کلینیک زیبایی در آرامش کامل سپری نمایید.

جمع‌بندی

به طور کلی ساختار قیمت‌گذاری در هر سالن زیبایی بسته به موقعیت مکانی و سایر خدماتی که ارائه می‌دهد، متفاوت خواهد بود. بنابراین ابتدا بررسی کنید که آیا سالن یا کلینیک زیبایی مورد نظر شما بسته‌هایی را برای چندین خدمات مختلف ارائه می‌دهد یا خیر. با این کار مطمئن می‌شوید که بهترین خدمات و قیمت فیشال را دریافت نموده اید. امیدواریم با این مطلب تصویری کلی از قیمت و هزینه فیشال صورت، برای شما ترسیم شده باشد.

منابع: styleseat، aycockmd، dermascope، goodspaguid، renewalliance

 

2.8/5 - (18 امتیاز)

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر