هیر فیلر برای چه افرادی مناسب است؟

ظاهر بد موهای سر، نه تنها بر زندگی شخصی که بر زندگی شغلی و روابط مختلف نیز تاثیر منفی می‌گذارد. بیشتر افرادی که دچار ریزش مو می‌شوند، اعتماد به نفس خود را نیز از دست می‌دهند. ظاهر کامل و بدون عیب و نقص، از جمله داشتن موهای پرپشت، باعث می‌شود افراد در موقعیت‌های اجتماعی موجه‌تر و قابل اعتمادتر به نظر برسند. یکی از روش‌های مقابله با این مشکل، تزریق هیر فیلر (Hair Filler) است. اما این فیلر چیست و برای چه افرادی مناسب است؟ در ادامه این مطلب به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

آشنایی با هیر فیلر یا فیلر مو

تزریق فیلر یا پرکننده مو یک درمان طولانی مدت برای رفع نازکی موی مناطق مختلف سر است. فیلرها که متشکل از ژل‌های طبیعی هستند، به پرپشت شدن و تقویت موها در نواحی مختلف سر کمک می‌کنند. تزریق فیلر مو یک تکنیک کاملا غیرتهاجمی است و به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. فرقی نمی‌کند که افراد از کدام روش تزریق فیلر مو استفاده می‌کنند، زیرا نتایج مثبت برای همه روش‌ها، خیره‌کننده هستند. به‌خصوص اگر افراد از خدمات یک کلینیک معتبر مانند کلینیک‌ تخصصی گیتا برای این کار بهره ببرند، به نتایج شگفت‌انگیزی دست خواهند یافت. در تکنیک هیر فیلر، گروهی از مواد مغذی به پوست سر تزریق و باعث بهبود تراکم، ضخامت و درخشندگی موها می‌شوند. این روش همچنین مقاومت موها به عوامل محیطی و توانایی حالت دادن مو را نیز افزایش می‌دهد.

هیر فیلر از چه محتویاتی تشکیل شده است؟

همان طور که گفته شد، تزریق فیلر مو شرایط ریشه موها را بهبود خواهد بخشید. اما سوالی که پیش می‌آید این است که این فیلرها از چه موادی تشکیل شده‌اند و هر کدام چه کاربردی دارند؟. به طور کلی هفت پپتاید در ترکیب هیر فیلر وجود دارند که عملکرد همزمان نشان می‌دهند:

(Deca peptide 18): باعث تحریک پوست و تشکیل فولیکول‌های جدید می‌شود.

(Oligo peptide 54): ریزش موها را متوقف می‌کند و رشد موها را افزایش می‌دهد.

هیالورونیک اسید رتیکولوم: این ماده به عنوان یک محافظ کلی عمل می‌کند و رطوبت مورد نیاز ریشه موها را تامین خواهد کرد. این ماده همچنین باعث تحریک فیبروپلاست‌ها می‌شود.

(Octa peptide 2): وظیفه دارد از موها برابر اشعه مضر خورشید و دیگر فاکتورهای خطرناک محافظت کند.

(Deca peptide 10): وظیفه این پپتاید رساندن مواد مغذی به ریشه مو است.

(Octa peptide 11): به کلاژن‌سازی کمک می‌کند.

(Oligo peptide 71): در کنار الیگو پپتاید 54 به کاهش ریزش مو کمک خواهد کرد.

مزایای هیر فیلر
مزایای هیر فیلر

مزایای هیر فیلر

فیلر مو فواید زیادی دارد، موارد زیر برخی از این مزایا هستند:

  • بی خطر است و نتیجه‌ای که روی مو می گذارد، واقع بینانه و درمانی خواهد بود.
  • حاوی مواد طبیعی است که هیچ تاثیر منفی روی مو یا پوست سر ندارند. همچنین برخلاف تصور برخی، در طولانی مدت باعث ریزش مو نمی‌شود.
  • اثر طولانی مدت مفید روی مو دارد، موهای نازک را درمان می‌کند‌ و باعث پرپشتی مو می‌شود.
  • تزریق فیلر مو حتی برای افرادی که موی خود را رنگ کرده‌اند نیز مفید است و باعث درخشندگی و تقویت موهای آسیب‌دیده از رنگ می‌شود.

استفاده از هیر فیلر برای چه افرادی مناسب است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که همه بانوان و آقایانی که موهای نازک، شکننده و ضعیف دارند، کاندیدهای مناسبی برای تزریق فیلر مو هستند. این افراد می‌توانند با صرف هزینه خیلی کم نسبت به کاشت و ایمپلنت مو و حتی خیلی سریع‌تر از آنها، به نتیجه مورد نظر خود برسند. از آنجایی که بیشتر روش‌های کاشت مو برای بانوان مناسب نیستند، آنها ترجیح می‌دهند که از فیلر برای حل کردن مشکل خود استفاده کنند. یکی از مزایای این روش این است که محدودیتی از نظر الگوی ریزش مو ندارد. در نتیجه، هم آقایان و هم بانوان می‌توانند از این روش درمانی استفاده کنند. البته دریافت نتیجه فوق‌العاده منوط به مراجعه به یک کلینیک تخصصی نظیر کلینیک گیتا است. این کلینیک به دلیل داشتن تجربه بسیار بالا در این زمینه می‌تواند تجربه بی‌نظیری را برای مراجعه‌کنندگان خلق کند.

نکته‌ حائز اهمیت این است که هیر فیلر برای درمان رشد مجدد موها در نواحی دچار سوختگی و آسیب‌دیدگی و همچنین طاسی‌های گسترده، مناسب نیست. این روش بیشتر برای افرادی مناسب است که قصد دارند فولیکول مو را تقویت تا موها در نواحی خالی، رشد کنند. فیلر مو برای افرادی که کاشت مو انجام داده‌اند و می‌خواهند فولیکول‌های موی تازه کاشته‌شده را تقویت کنند نیز مناسب است. مواد مغذی که در فیلر مو موجود هستند به تسریع رشد مو و کاهش احتمال شکست عمل کاشت مو کمک می‌کنند.

بهترین کاندیدهای هیر فیلر

لیست زیر مناسب‌ترین کاندیدها برای فیلر مو هستند:

  • افرادی که مایل هستند موهای سرشان سریع‌تر رشد کند.
  • کسانی که رضایت کافی از تراکم موهای خود ندارند و مایل هستند موهای زیباتر و پرپشت‌تری داشته باشند.
  • افرادی که در نواحی وسط سر، شقیقه‌ها یا جلوی سر دچار ریزش مو و خالی شدن مو شده‌اند.
  • افرادی که به آلوپسی آندروژنیک مبتلا هستند.
  • افرادی که به دلایل مختلف از جمله استرس، مواد شیمیایی، قرارگرفتن در معرض حرارت، کاهش یا افزایش وزن به طور ناگهانی موهای خود را از دست داده‌اند.
  • کسانی که دارای موهای خشکی هستند و می‌خواهند از مزایای بی‌نظیر فیلر مو استفاده کنند.
  • افراد که به مواد حاوی بوتاکس یا پروتئین موجود در برخی محصولات آرایشی بهداشتی مو حساسیت دارند.
  • کسانی که می‌خواهند موهای خود را از مضرات رنگ کردن، در امان نگه دارند.
چرا باید کلینیک گیتا را برای تزریق فیلر مو انتخاب کنید؟
چرا باید کلینیک گیتا را برای تزریق فیلر مو انتخاب کنید؟

چرا باید کلینیک گیتا را برای تزریق فیلر مو انتخاب کنید؟

کلینیک پوست و مو گیتا، یک مرکز تخصصی هیر فیلر به شمار می‌رود که از یک تیم متخصص و حرفه‌ای، با تجربه زیاد در این حوزه تشکیل شده است. این کلینیک از بهترین و به‌روزترین ابزارها و فناوری‌ها برای تزریق فیلر مو استفاده می‌کند و رضایت مشتری، هدف اول و آخر آن است. پزشکان حاضر در این مرکز تخصصی زیبایی، قبل از انجام فرآیند تزریق فیلر مو، سوابق سلامتی و مشکلات مراجعه‌کننده را در جلسه مشاوره بررسی می‌کنند. یک معاینه جامع نشان خواهد داد که آیا فرد، کاندید خوبی برای تزریق فیلر مو هست یا خیر. در نهایت هم یک چارچوب شخصی‌سازی شده مطابق با اهداف مراجعه‌کننده طراحی خواهد شد تا بهترین نتیجه برای او رقم بخورد.

پوست پدیا - هیر فیلر
پوست پدیا – هیر فیلر

بیشتر بخوانید: کاشت ابرو چگونه است؟ 

جمع‌بندی

زیبایی موهای سر، تاثیر بسزایی بر ظاهر کلی فرد دارد. بنابراین هم زنان و هم مردان به آن اهمیت می‌دهند و از تمام تلاش خود را برای پرپشت و زیبا نگه داشتن آن استفاده می‌کنند. افرادی که از عمل جراحی کاشت مو واهمه داشته و نگران هستند، می‌توانند از هیر فیلر به عنوان یک تکنیک مطمئن استفاده کنند. فیلر مو جدیدترین نوآوری در مراقبت مو به شمار می‌رود و از مواد طبیعی تشکیل شده است. در عرض چند روز پس از درمان، افراد موهای قوی و سالمی خواهند داشت که ظاهری عالی و بدون آسیب نیز دارند. البته به شرطی که آنها به یک کلینیک معتبر و حرفه‌ای مانند کلینیک تخصصی گیتا مراجعه کرده کنند.

منابع: 7dmc

Rate this post

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر