بررسی ویژگی های بهترین کلینیک تزریق فیلر بینی

تزریق فیلر به بینی یک روش کم ریسک و موقت برای رفع نواقص بینی‌های استخوانی است. در این روش ژل‌های فیلر که معمولاً بر پایه اسید هیالورنیک ساخته می‌شوند، به بینی تزریق خواهند شد. بدین ترتیب مشکلاتی مانند فرورفتگی، انحنا یا افتادگی نوک بینی برطرف می‌شوند. هدف ما در این مقاله، توصیف این روش نیست. بلکه می‌خواهیم بهترین مرکز تخصصی تزریق فیلر بینی یعنی کلینیک گیتا را به شما معرفی کنیم، زیرا دغدغه بسیاری از افرادی که قصد اقدام برای این تزریق را دارند، پیدا کردن یک کلینیک مناسب است. پس اول باید بررسی کنیم که چه معیارهایی را برای انتخاب بهترین کلینیک جهت عمل تزریق فیلر به بینی باید در نظر گرفت.

معیارهای انتخاب بهترین کلینیک برای تزریق فیلر بینی

چند معیار مهم وحود دارند که برای انتخاب بهترین مرکز تخصصی تزریق فیلر به بینی باید در نظر گرفته شوند:

  1. محیط کلینیک و اتاق‌های عمل
  2. رفتار پرسنل کلینیک و کادر اتاق عمل
  3. مهارت و تجربه متخصص تزریق فیلر به بینی
  4. مواد مصرفی
  5. تجهیزات و ابزارهای مورد استفاده در کلینیک
  6. میزان شفافیت کلینیک در تعرفه‌ها و هزینه‌های جانبی، مهارت جراح و نتایج عمل.

محیط کلینیک و اتاق‌های عمل

اولین معیار که معیار مهمی هم است، به ویژگی‌های محیط کلینیک و اتاق‌های عمل آن مرتبط می‌شود. اگر فکر می‌کنید عمل‌هایی مثل تزریق فیلر حساس نیستند، سخت در اشتباه هستید. شخصی که برای عمل تزریق فیلر به بینی مراجعه می‌کند، خالی از ترس و دلهره نیست. اکثر ما یک ترس از درد و تزریق داریم که ریشه در کودکی ما دارد! محیط کلینیک باید آرامش‌بخش و تمیز باشد تا بیمار احساس آرامش و امنیت بیشتری کند. از طرف دیگر، اتاق‌های عمل نیز باید به ‌طور مرتب استریل و ضدعفونی شوند تا احتمال سرایت عفونت بین بیماران، پرسنل و متخصصان به حداقل ممکن برسد.

سری به کلینیک گیتا در منطقه زعفرانیه بزنید. متوجه خواهید شد که چرا ما این کلینیک را به ‌عنوان مرکز تخصصی تزریق فیلر بینی به شما معرفی کرده‌ایم.

رفتار پرسنل و کادر اتاق عمل

این معیار هم در از بین بردن ترس و استرس مراجعه‌کننده تاثیر زیادی دارد. پرسنل پذیرش باید به کلیات عمل‌های زیبایی که در کلینیک انجام می‌شوند، آگاه باشند تا بتوانند به سؤالات عمومی بیماران پاسخ دهند. تصور نکنید خوش مشربی، خوش پوشی، آرامش و تمیزی پرسنل کلینیک نقشی در رضایت مراجعه‌کننده از تزریق فیلر ندارد. برعکس! احساسی که پرسنل به بیمار منتقل می‌کنند، نقش بزرگی در احساس آرامش و از بین بردن دلهره آنها دارد. مدت این تزریق بیشتر از ده دقیقه نیست. اما باز هم آرامش و برخورد پزشک و دستیاران او نسبت به بیمار، به همان اندازه مهارت و تجربه آنها مهم است.

از طرف دیگر، معطل شدن مراجعه‌کننده باعث افزایش استرس او خواهد شد. پس تعیین و تخصیص زمان پزشکان باید به ‌گونه‌ای صورت گیرد که کمترین معطلی را برای مراجعه‌کننده داشته باشد.

تمامی پرسنل کلینیک گیتا آموزش‌های لازم برای برخورد و پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان را دیده‌اند. پوشش، برخورد و رفتار آنها، حرفه‌ای و مطابق با شأن مراجعه‌کننده است.

مهارت و تجربه متخصص

در ظاهر شاید این طور به نظر رسد که فقط چند تزریق ساده به بینی صورت می‌گیرد. واقعاً هم عمل ساده‌ای است اما برای متخصصی که هم تجربه و هم دانش این کار را داشته باشد. پزشک باید موارد زیادی را بررسی کنند و از قدرت تشخصیص مناسبی برخوردار باشد. او باید تشخیص دهد چه نوع فیلری برای بیمار مناسب‌تر است. تزریق در کجای بینی و در چه عمقی باید انجام شود و شیوه تزریق چگونه باید باشد. مهارت و تجربه متخصص در تزریق فیلر را می‌توانید در آلبوم‌های قبل و بعد که در محل و سایت‌های اجتماعی کلینیک نگهداری می‌شوند، مشاهده کنید.

کلینیک گیتا با بهره‌گیری از مهارت و تجربه بهترین متخصصان و جراحان زیبایی بهترین شرایط را برای مراجعه‌کنندگان خود فراهم کرده است. توجه داشته باشید که مراکز تخصصی عمل‌های زیبایی مانند کلینیک گیتا، هیچ‌گاه با بستن قرارداد با جراحان غیرحرفه‌ای، اعتبار خود را به خطر نمی‌اندازند.

مواد مصرفی فیلر بینی
مواد مصرفی فیلر بینی

مواد مصرفی فیلر بینی

محبوبیت فیلرها باعث شده است که کارخانه‌جات زیادی اقدام به تولید این محصولات کنند. اما همه این محصولات از کیفیت و استاندارد کافی برخوردار نیستند. از طرفی، در این‌جا انتخاب بین بهتر و بهترین معنی ندارد. فقط باید از بهترین فیلرها برای بینی استفاده شود تا احتمال واکنش‌های آلرژیک و عوارض جانبی بعد عمل به حداقل برسد.

در حال حاضر، دو نوع فیلر برای تزریق به بینی استفاده می‌شود: فیلرهای حاوی کلسیم هیدروکسی لپاتیت و فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک. هر دو نوع، اثر موقت دارند. نوع فیلر مصرفی برای تزریق به بینی با ‌توجه به نظر پزشک متخصص تعیین می‌شود. اما به طور کلی، فیلرهای اسید هیالورونیک دارای محبوبیت بیشتری هستند.

معتبرترین ژل بینی حاوی کلسیم هیدروکسی آپاتیت (یا لپاتیت)، RADISSE نام دارد. این محصول توسط شرکت آمریکایی MERZ Pharma GmbH & Co. به بازارهای جهانی عرضه شده است. دو برند Jalupro و Profhilo نیز بهترین برندهای فیلر با پایه اسید هیالورونیک هستند. در کلینیک گیتا، تنها از بهترین فیلرها برای عمل تزریق فیلر بینی استفاده می‌شود. به ‌همین دلیل، ما این کلینیک را به‌ عنوان بهترین مرکز تخصصی تزریق فیلر به بینی به شما معرفی کرده‌ایم.

تجهیزات و ابزارهای مورد استفاده در کلینیک

تزریق فیلر به بینی، نیاز به تجهیزات و ابزار خاصی ندارد. معمولاً در بسته‌های فیلر، سوزن و سرنگ مخصوص کار هم قرار داده شده است. اما نوع بی‌حسی و طراحی ارگونومیک تخت یا صندلی بیمار، دارای اهمیت می‌باشد. در کلینیک گیتا نوع بی‌حسی، بعد از گرفتن تست آلرژی از بیمار انتخاب می‌شود. از سوی دیگر، همه تجهیزات کلینیکی این مرکز، از بهترین برندها و با بهترین ارگونومی هستند.

مواد مصرفی فیلر بینی
مواد مصرفی فیلر بینی

شفافیت کلینیک در تعرفه‌ها و هزینه‌های جانبی، مهارت جراح و نتایج عمل

کلینیک گیتا در رابطه با تعرفه، هزینه‌های جانبی، مهارت جراحان و نتایج عمل با شفافیت کامل عمل می‌کند. این تعرفه‌ها کاملاً منصفانه و بر اساس قیمت مواد مصرفی و حق‌الزحمه پزشک متخصص تعیین می‌شوند. همچنین، نتایج عمل و نظرات مراجعه‌کنندگان را می‌توانید در صفحه اینستاگرامی این کلینیک مشاهده و مطالعه کنید. این موارد می‌توانند تا حد زیادی مشخص‌کننده میزان مهارت پزشکان متخصص فیلر بینی این مرکز باشند.

جمع‌بندی

چه معیارهایی برای انتخاب بهترین کلینیک جهت عمل تزریق فیلر به بینی وجود دارد؟. کدام کلینیک بهترین مرکز تخصصی تزریق فیلر به بینی است؟. در این مقاله، به هر دو این سؤالات پاسخ دادیم. مهم‌‌ترین معیارهای انتخاب بهترین کلینیک برای این عمل، استفاده از بهترین و معتبرترین فیلرهای بینی و جراح متخصص و متبحر هستند. اما معیارهای دیگری هم وجود دارند. محیط آرام و تمیز کلینیک، استریل مدام وسایل و تجهیزات در اتاق‌های عمل، برخورد و مهارت پرسنل نیز حائز اهمیت هستند. از سوی دیگر، شفاف بودن کلینیک در تعرفه‌ها و هزینه‌های دریافتی نقش مهمی در رضایت مشتری دارد. ما در این مقاله، کلینیک گیتا را با ذکر دلیل، به ‌عنوان بهترین کلینیک برای تزریق فیلر بینی معرفی کردیم.

منابع: ncbi

Rate this post

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر