بررسی عملکرد دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس محصول جدید شرکت کندلا

در فصل تابستان با شروع گرما و هیجان، تقاضا برای لیزر موهای زائد بدن نیز بیشتر می‌شود. در پاییز و زمستان با افول نور خورشید، بسیاری به دنبال از بین بردن لک‌ها و جوش‌های صورت خود هستند. با بالارفتن سن، پوست چروک و شل می‌شود و باید برای آنها چاره‌ای اندیشید. لیزردرمانی یکی از پاسخ‌های موجود برای موارد ذکر شده است. برای انجام لیزردرمانی، انتخاب کلینیکی مناسب که در کنار  پرسنل مجرب و متخصص از دستگاه‌های به‌روز و باکیفیت استفاده کند، اهمیت زیادی دارد. یکی از به‌روزترین دستگاه‌های لیزر دنیا، دستگاه جنتلمکس پرو پلاس است. در این مقاله عملکرد جنتلمکس پرو پلاس را بررسی می‌کنیم تا آگاهی شما نسبت به این دستگاه و کارکردهایش افزایش یابد.

چه نکاتی از عملکرد جنتلمکس پرو پلاس برای مشتریان مفید هستند؟

فارغ از این که  هر کلینیک از چه تکنولوژی‌ دستگاه لیزر استفاده می‌کند و فارغ از اصطلاحات گیج‌کننده فنی و تکنیکی، مشتری به دنبال نتیجه می‌باشد. نتیجه به این معنی است که بعد از اتمام  جلسات لیزر، مشتری رضایت و بهبود مشکل خود را تجربه کند. برای رساندن مشتری به این نقطه، دستگاه جنتلمکس پرو پلاس چند شگفتی برای استفاده‌کنندگان دارد.

  • اولین شگفتی دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس، افزایش باورنکردنی سرعت انجام عمل لیزر است. در ادامه توضیح می‌دهیم این امر چگونه رخ می‌دهد.
  • شگفتی بعدی این دستگاه، کیفیت بی‌نظیر آن است. بنا بر نظرات مشتریان، خدمات دستگاه جنتلمکس پرو پلاس از نظر کیفی، تفاوت زیادی با دیگر دستگاه‌ها دارد.
  • سومین شگفتی این دستگاه این است که با کمک دو شگفتی قبل، در هزینه مشتری صرفه‌جویی می‌کند. شرکت کندلا سازنده این دستگاه به عامل اقتصادی بسیار دقت کرده است تا مشتریان بیشتری بتوانند از خدمات جتلمکس پرو پلاس استفاده کنند.

عملکرد جنتلمکس پرو پلاس جدیدترین دستگاه شرکت کندلا

جنتلمکس پرو پلاس به‌روزترین دستگاه سری جنتل شرکت کندلا است. در این دستگاه جدید شرکت کندلا از دو طول موج متفاوت استفاده می‌شود. همچنین در این دستگاه، سیستم خنک‌کننده DCD به کار برده شده است. این سیستم به مشتری اجازه می‌دهد که بدون هیچ دردی، از لیزر استفاده کند.

دستگاه جنتلمکس پرو پلاس برای موهای نازک و کرکی هم بسیار مناسب است. افرادی که پوست روشن و موهای نازک و کرکی دارند، معمولا از لیزر موهای زائد خود، ناراضی هستند. با این دستگاه، این دسته از مشتریان نیز با خیال راحت به هدف خود که همانا خلاصی از شر موهای زائد است، می‌رسند.

کاربردهای دستگاه جنتلمکس پرو پلاس

  • از بین بردن موهای زائد مردان و زنان با کیفیتی عالی و برای همیشه
  • درمان چین ‌و چروک‌های ناشی از افزایش سن با ماندگاری بالا
  • کشیدن پوست و بازگرداندن دوباره خاصیت کشسانی آن
  • از بین لک‌های پوست بدن که منشا آن‌ها نور آفتاب است.
  • درمان قارچ انگشتان پا
  • درمان آکنه‌های صورت
  • بهبود و از بین بردن جای زخم در صورت و بدن
  • از بین بردن کک ‌و مک و لک‌های قهوه‌ای بدن
  • درمان قرمزی نوک دماغ و صورت که از مشکلات شریان‌های خونی ناشی می‌شود.
  • واریس و رگ‌های واریس پا از دست این دستگاه در امان نیستند.

عملکرد جنتلمکس پرو پلاس از نظر کیفیت

برای افزایش کیفیت، میزان شدت تابش در این دستگاه افزایش پیدا کرده است. با این افزایش، دستگاه جنتلمکس پرو پلاس قادر خواهد بود به ‌خوبی از رشد دوباره موهای زائد جلوگیری کند. در نتیجه، مشتری نیاز ندارد که بعد از یکی دو سال برای لیزر مجدد مراجعه کند.

برای درمان جوش‌ها و لک‌ها، جوانسازی صورت و دیگر اقدامات زیبایی، دستگاه باید بتواند به عمق لایه‌های پوست نفوذ کند تا درمان به طور کامل انجام گیرد و مشکل بعد از مدتی دوباره ظاهر نشود. دستگاه جنتلمکس پرو پلاس طوری به عمق پوست نفوذ می‌کند که به لایه سطحی پوست صدمه‌ای وارد شود. نتیجه این نفوذ، درمان قطعی مشتری خواهد بود. همچنین این دستگاه طوری طراحی شده است که به بافت‌های هم‌جوار ناحیه لیزرشده آسیبی وارد نمی‌کند.

همان‌طور که در بالا گفتیم، کسانی که پوست روشن و موهای نازک و کرکی دارند، از نتیجه لیزر خود راضی نیستند. دستگاه‌های موجود در بازار نمی‌توانند این موها را حذف کنند، اما دستگاه جنتلمکس پرو پلاس این کار را انجام می‌دهد. در این دستگاه، مدت‌زمان هر پالس لیزر روی پوست کاهش ‌یافته است. در نتیجه، کسانی که پوست روشن و موهای نازک و کرکی دارند، با این تکنیک برای اولین‌بار از شر موهای زائد خود خلاص می‌شوند.

عملکرد جنتلمکس پرو پلاس از نظر سرعت

زندگی پرشتاب امروزی نیاز به این دارد که لیزردرمانی با کیفیت بالا و سرعت زیاد انجام شود. برای این منظور، کمپانی کندلا میزان قطر تابش دستگاه جنتلمکس پرو پلاس را افزایش داده است. عدد طلایی 26MM برای قطر تابش، جدیدترین عددی محسوب می‌شود که در کاتالوگ این دستگاه خودنمایی می‌کند. این عدد بدین معنی است که دستگاه قادر خواهد بود نواحی بیشتری را در یک پالس، لیزر کند. کسانی که تجربه لیزر ساق پا را دارند، این عدد را با تمام وجود درک می‌کنند.

در کنار این افزایش عدد، میزان تنظیم پالس دستگاه جنتلمکس پرو پلاس نیز تغییراتی داشته است. این تغییرات باعث شده‌اند در کنار دقت، سرعت دستگاه هم افزایش پیدا کند.

عملکرد جنتلمکس پلاس پرو از نظر خنک‌کنندگی

ترکیب سرعت و کارایی زیاد، زمانی برای مشتری جذاب می‌شود که در حین انجام لیزر، راحت باشد و دردی را تحمل نکند. با سیستم خنک‌کننده DCD مشتری به‌ راحتی زیر دستگاه قرار می‌گیرد. سیستم DCD در تمام مراحل لیزردرمانی قابل تنظیم است و با توجه ‌به تشخیص متخصص لیزر و راحتی مشتری، مقدار آن کم یا زیاد می‌شود.

در این سیستم، در کسری از ثانیه قبل از برخورد نور دستگاه با پوست، ژل خنک‌کننده بر موضع مشتری پاشیده خواهد شد. در نتیجه، پوست مشتری خنک می‌شود و گرمی برخورد نور دستگاه، باعث ناراحتی او نخواهد شد. این گرم و سردی مدام به ‌اندازه‌ای نیست که مشتری را ناراحت یا اذیت کند. نتیجه این عملیات مکرر، تجربه لیزری بدون درد برای مشتری است.

لیزر موهای زائد با جدیدترین محصول کمپانی کندلا

برای بررسی عملکرد جنتلمکس پرو پلاس مراحل لیزر موهای زائد را بررسی می‌کنیم.

همان‌طور که گفتیم این دستگاه کمپانی کندلا از دو طول موج متفاوت استفاده می‌کند. این طول موج‌ها عبارتند از الکساندرایت 755 و ND: YAG1064 که موج مخصوص پوست‌های روشن و تیره هستند. در طول جلسه لیزر بسته به نوع پوست شما، یکی از دو طول موج به کار گرفته می‌شود. شگفتی این جا است که بعد از جلسه سوم تازه شما به قدرت این دستگاه پی خواهید برد. کم‌کم پوست شفاف و نرم شما از سلطه موهای زائد رهایی پیدا می‌کند و شما می‌توانید طراوتش را حس کنید.

علاوه بر تعداد جلسات کمتر با استفاده از این دستگاه، مهم‌ترین نکته دائمی بودن است. شما مثل دیگر دستگاه‌ها نیاز ندارید که هر سال به کلینیک مراجعه کنید و تقاضای لیزر مجدد داشته باشید. این مزیت دستگاه جنتلمکس پرو پلاس باعث شده است که مشتریان در استفاده از آن تردید نداشته باشند.

قرمزی پوست و التهاب آن، از عوارض جانبی و احتمالی لیزر با این دستگاه جدید کمپانی کندلا است. البته نباید نگران باشید، زیرا این عوارض به ‌زودی از بین می‌روند. زخم موضع لیزرشده، سوختن آن و عفونتش نیز از عوارضی بعید و نادر این دستگاه هستند. البته باید توجه داشته باشید که این عوارض بعید و نادر، ربطی به عملکرد جنتلمکس پرو پلاس ندارند. کلینیک و تکنسین لیزر در بروز این عوارض مقصر هستند.

عملکرد جنتلمکس پلاس پرو از نظر خنک‌کنندگی
عملکرد جنتلمکس پلاس پرو از نظر خنک‌کنندگی

جمع‌بندی

با بررسی عملکرد جنتلمکس پرو پلاس از جنبه‌های مختلف، کیفیت بالای این دستگاه مشخص شد. این وظیفه ما به شما بود که بهترین دستگاه حال حاضر در ایران را به شما معرفی کنیم. فقط باید به دنبال کلینیک معتبری باشید که از این دستگاه استفاده می‌کند. به هر کلینیکی که مراجعه می‌فرمایید از متخصصان آن گواهی‌نامه‌ها، مدارک تحصیلی و سوابق کاری‌شان را مطالبه کنید.

منابع: realself

Rate this post

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر