بهترین لیزر موهای زائد برای پوست های سبزه

رفع موهای زائد بدن دغدغه افراد زیادی می باشد و مطلوب ترین روش، آن است که بتواند برای همیشه آن ها را از بین ببرد. به جرأت می توان گفت لیزر موهای زائد، بهترین روش رفع آن هاست. لیزر موهای زائد پوست سبزه متفاوت از لیزر موهای زائد پوست های روشن می باشد. لذا توجه به نکات آن ضروری است.

لیزر موهای ضخیم بدن

این تفکر وجود دارد که موهای تیره تر یا ضخیم تر برای لیزر موهای زائد ایده آل اند اما به تازگی دستگاه های جدیدی مانند لیزر جنتل مکس پرو، برای طیف گسترده تری از انواع پوست و مو، حتی برای لیزر پوست سبزه و تیره استفاده می شود.

 لیزرها پالس های هدفمند نور هستند که موها را از ریشه از بین می برند و باعث کاهش چشمگیر رشد مجدد آن ها از فولیکول می شوند.  نور لیزر به شدت جذب رنگدانه (رنگ) می شود ، بنابراین موهای ضخیم تر و تیره تر هدف بهتری خواهند بود .

انواع لیزر موهای زائد

در کلینیک های زیبایی چند نوع لیزر مختلف داریم و هر لیزر مناسب انواع مختلف پوست و مو است.  لیزر مناسب پوست های سبزه و تیره، هرگونه احتمال بروز عوارض جانبی مانند افزایش یا کاهش رنگدانه های پوست را به حداقل می رساند.  بهتر است اطمینان حاصل کنید که لیزر مناسبی برای نوع پوست و موی خود انتخاب کنید .

  همه تکنسین های مجرب در کلینیک زیبایی، آموزش دقیقی را پشت سر می گذارند تا مشتریان ما بهترین و ایمن ترین نتایج ممکن را کسب کنند. البته ، هر فرد از سطح تحمل منحصر به فردی برخوردار است ، اما مراجعان ما به طور مداوم اظهار داشته اند که این درمان به مراتب از آن چه تصور می کردند کمتر درد داشته اند.  یک مراجع آن را به نوارهای لاستیکی ریز روی پوست تشبیه می کند.

مزایای لیزر جنتل مکس پرو

بیمار دیگری گفته است که این دردناک تر از گاز گرفتن پوست نیست. به علاوه ما از دستگاه خنک کننده مخصوصی استفاده می کنیم که باعث خنک شدن پوست می شود و به شما در کاهش هرگونه حساسیت و راحتی در حین درمان کمک می کند.

لیزر پوست های تیره

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

برخی از مراجعان ما اعتقاد داشتند که لیزر موهای زائد به دلیل ضخامت و رنگ موهایشان برای آنها موثر نیست یا خیلی دردناک است ، اما این تفکر از حقیقت دور است.  درمان لیزر موهای زائد در واقع به آن اندازه ای که فکر می کنید دردناک نیست (مخصوصاً برای افرادی که موهای ضخیم تر و تیره تری دارند).

 لیزر مناسب موهای ضخیم و تیره

موهای ضخیم و تیره منجر به ایجاد عوارض جانبی شدید ناشی از اصلاح و اپیلاسیون مانند رشد موهای زائد و فولیکولیت (التهاب فولیکول های موی آلوده) می شود.  می توانید با لیزر موهای زائد با این لکه های ناخواسته و ناخوشایند خداحافظی کنید.

اقدامات قبل از لیزر پوست سبزه

برای رسیدن به نتایج بهتر قبل از جلسات لیزر موهای خود را شیو کنید زیرا هنگامی که قبل از درمان با لیزر موهای زائد خود را اصلاح می کنید ، مطمئن می شوید که لیزر روی ریشه مو تمرکز دارد ، نه موهایی که روی پوست قرار دارند.  ما می خواهیم فولیکول مو ، ریشه زیر پوست ، را هدف قرار دهیم تا ریشه از بین برود و از رشد آن جلوگیری کند.  این کار برای رسیدن به نتایج عالی کمک کننده است .

 هنگامی که تصمیم گرفتید با تیغ و اپیلاسیون خداحافظی کنید ، حتماً برای مشاوره رایگان پوست و مو (بخش پرسش و پاسخ پزشکی) به ما مراجعه کنید تا دریابید که لیزر موهای زائد برای شما مناسب است یا خیر.

Rate this post

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر