جنتل مکس پرو پاسخی برای تمام موهای زائد

جنتل‌مکس پرو دستگاهی با قابلیت استفاده از دو لیزر است که توسط شرکت پیشگام، سینرون کاندلا (Syneron Candela) تولید شده است. این دستگاه به عنوان بهترین دستگاه لیزر، قابلیت استفاده از لیزرهای 755 نانومتری الکساندریت و 1064 نانومتری Nd:YAG را فراهم می‌کند که گزینه‌های درمانی گسترده‌ای را ارائه می‌کنند.

به طور کلی، حدود 20 تا 30 دقیقه قبل از شروع درمان برای شما از لیدوکایین موضعی به منظور بی‌حسی استفاده می‌شود.

انواع دستگاه لیزر الکساندریت کندلا

اگر در حال بررسی لیزر الکساندریت برای موزدایی هستید، پس نیاز است که بدانید آیا این لیزری که قرار است مورد استفاده قرار بگیرد از FDA تاییدیه دارد یا نه، که باید بگوییم لیزر الکساندریت در سال 1997 مورد تایید FDA قرار گرفته است.

امروزه سه برند با تایید FDA از لیزر الکساندریت برای موزدایی دائمی وجود دارد:

  • EpiTouch Plus (اپی تاچ پلاس)
  • GentleLASE (الکساندرایت کندلا جنتل لیز)
  • Apogee (آپوجی)
اگر متخصص پوست برند دیگری از لیزر الکساندریت را پیشنهاد می‌کند، بهتر است که خودتان هم تحقیق کنید تا اطمینان حاصل کنید که دستگاه از FDA تایید گرفته باشد.

مزایای دستگاه لیزر جنتل مکس پرو

  • رفع دائمی موهای ناخواسته یا زائد برای انواع پوست
  • رفع کراتوزیس خوش‌خیم و/یا لکه‌های ناشی از آفتاب در همه‌ی نقاط بدن
  • ترمیم و جوان‌سازی نواحی پوستی آسیب‌دیده از آفتاب در صورت و بدن
  • درمان سرخی صورت و رگ‌های مشخص روی صورت
  • سفت کردن پوست

فیلم لیزر موهای زائد

رفع موهای زائد

جنتل‌مکس پرو برای موزدایی موثر بر پوست‌های نوع I-VI که شامل اکثر انواع پوست می‌شود، دارای استاندارد طلایی است. از نقاط برجسته‌ی آن می‌توان به ایمنی، سرعت بالا، موزدایی بسیار موثر، رضایت بالای مشتریان و راحتی اشاره کرد. به طور معمول رفع دائمی موها نیاز به 4 تا 6 جلسه درمان دارد که البته برای بعضی افراد بیش‌تر خواهد بود. هزینه‌ی درمان هم به اندازه و وسعت ناحیه‌ی تحت درمان بستگی دارد.

رفع کراتوزیس خوش‌خیم و لکه‌های ناشی از آفتاب

جنتل‌مکس پرو می‌تواند به طور موثری لکه‌های قهوه‌ای ناشی از آفتاب و کراتوزیس خوش‌خیم را بدون باقی گذاشتن اسکار بر روی پوست درمان کند. بهترین زمان برای شروع درمان این عارضه‌ها اواخر پاییز و زمستان است چون پوست باید قبل و بعد از درمان از مواجهه با نور خورشید در امان باشد. برخی از لکه‌های پوستی به بیش از یک جلسه درمان نیاز دارند.

ترمیم و جوان‌سازی پوست آفتاب سوخته

جنتل‌مکس پرو همچنین می‌تواند آسیب‌های پوستی ناشی از آفتاب را که اغلب روی صورت، پشت، قفسه‌ی سینه و بازوها دیده می‌شوند، درمان کند. بر اساس وسعت ناحیه‌ی آسیب‌دیده ممکن است چندین جلسه درمان نیاز باشد اما بعد از هر جلسه بهبود چشمگیری دیده خواهد شد.

درمان سرخی صورت و رگ‌های روی صورت

جنتل‌مکس پرو می‌تواند زمینه‌ی قرمز صورت و رگ‌های مشخص روی گونه‌ها، بینی و چانه را درمان کند. از آن‌جا که قرمزی و وجود رگ‌های مشخص ناشی از پارگی عروق خونی است، باید انتظار مقداری قرمزی، تورم و کبودی را تا چند روز بعد از درمان داشته باشید.

پیشنهاد می‌شود در صورتی که از نظر پزشکی برایتان مقدور است، از یک هفته قبل از شروع درمان از مصرف آسپیرین و داروهای غیر استروئیدی (ایبوپروفن، آلیو یا ناپروکسن، ادویل، موترین ملوکسیکام، سلبرکس) خودداری کنید. البته حتماً باید با پزشک مشورت کنید وگرنه توصیه نمی‌شود هیچ بیماری مصرف داروهای رقیق‌کننده‌ی خون را قطع کند.

سفت‌کردن پوست صورت

با استفاده از جنتل‌مکس پرو می‌توان سفت‌کردن پوست را در ناحیه‌ی صورت و خط فک هر چهار تا شش هفته انجام داد. این درمان نیازی به حسی و دوره‌ی نقاهت ندارد.

لیزر کل بدن با دستگاه جنتل مکس

دستگاه الکساندرایت کندلا جنتل مکس پرو و جنتل لیز چه تفاوتی دارد؟

لیزر الکساندرایت جنتل لیز طول موجی برابر با ۷۵۵ نانومتر  و سیستم خنک کننده با استفاده از گاز DCD دارد. االبته سیستم کولینگ DCD یکی از نوآوری های لیزر الکساندرایت می باشد.

سرعت موزدایی در لیزر جنتل لیز بسیار بالا است و می تواند نکته مثبتی در این زمینه به حساب بیاید.

تفاوت جنتل مکس پرو و لیزر الکساندرایت کندلا چیست؟

لیزر جنتل مکس پرو علاوه بر تکنولوژی لیزر الکساندرایت از تکنولوژی ND-YAG نیز استفاده می کند.

ویژگیهای دستگاه جنتلمکس پرو کندلا

قابلیت اطمینان

 

این دستگاه یکی از پرسرعت‌ترین و قابل اعتمادترین دستگاه لیزر پوست موجود در بازار است و به خاطر تطبیق‌پذیری بالای آن، انتخاب افراد حرفه‌ای در زمینه‌ی زیبایی به حساب می‌آید.

طول موج

این دستگاه یک دستگاه استاندارد با دو طول موج است و قابلیت استفاده از لیزرهای 755 نانومتری الکساندریت و 1064 نانومتری Nd:YAG را فراهم می‌کند که منجر به بالاترین قابلیت کارکرد و ایمنی می‌شود.

حذف موهای زائد

این دستگاه در موزدایی و همچنین درمان چندین عارضه‌ی پوستی نتایج شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد. این دستگاه می‌تواند تعداد زیادی عارضه‌های پوستی و رگ‌های عنکبوتی را درمان کند و نتایج بالینی عالی دارد و برای بیماران و متخصصان مزایای بسیاری دارد.

اندازه‌ سر هندپیس مورد استفاده

  • 6 میلی‌متر
  • 8 میلی‌متر
  • 10 میلی‌متر
  • 12 میلی‌متر
  • 15 میلی‌متر
  • 18 میلی‌متر

لیزر جنتل مکس پرو

لیزر موهای بیکینی با جنتل مکس پرو

لیزر جنتل‌مکس پرو پرتویی با نور متمرکز ایجاد می‌کند که به بافت زیر پوست نفوذ می‌کند و گرمای کنترل‌شده‌ای دارد. همچنین از دستگاه خنک‌کننده‌ی دینامیک استفاده می‌کند که از لایه‌های بالاتر پوست شما با استفاده از سیستم خنک‌کننده محافظت می‌کند. استفاده از این دستگاه منجر به کاهش آثار جانبی می‌شود.

همه چیز درباره لیزر موهای زائد تناسلی

هر جلسه‌ی درمانی معمولاً حدود 30 دقیقه طول می‌کشد و بسته به رشد مو و ناحیه‌ی تحت درمان به حدود 6 جلسه نیاز است. این لیزر برای از بین بردن یا تعدیل کردن موهای کمر، قفسه‌ی سینه، شکم، بازو و ناحیه‌ی تناسلی بهترین انتخاب است و روی پوست روشن با موهای تیره بهترین نتیجه را دارد، اما طبق تحقیقات، آخرین تکنولوژی موزدایی با لیزر مثل جنتل‌مکس پرو با هر نوع رنگ پوستی سازگار است.

هزینه لیزر موهای زائد با دستگاه جنتل مکس پرو

هزینه هر جلسه لیزر موهای زائد کل صورت با دستگاه جنتل مکس پرو، 180 هزار تومان و قیمت لیزر فول بادی (کل بدن) برای خانم ها از 897 هزار تومان تا 1میلیون و 435 هزار تومان می باشد. همچنین هزینه لیزر کل بدن آقایان با دستگاه جنتل مکس پرو 2 میلیون تومان می باشد.

برای استفاده از

10% تخفیف لیزر موهای زائد با دستگاه جنتل مکس پرو

همین حالا تماس بگیرید!

۰۲۱۲۲۶۵۷۹۱۶

مرکز لیزر موهای زائد دکتر گیتا مجید زاده (dr majidzadeh)

نحوه حذف موهای زائد با لیزر

رشد مو در 3 مرحله انجام می شود:

  • آناژن: مرحله‌ی رشد، که تار مو بهترین حالت خود را دارد.
  • کاتاژن: مرحله‌ سست شدن و انتقال تار مو است.
  • تلوژن:که همان مرحله ریزش است و در آن تار موی جدید جایگزین می شود.

دستگاه لیزر جنتل مکس پرو، فولیکول مو را هدف قرار داده و برای حذف آن از قدرت مورد نیاز در کمترین زمان و آسان ترین حالت، برای انواع پوست استفاده می کند!

همه تکنولوژیهای لیزر موهای زائد مثل هم نیستند

حتماً عبارت «لیزر موهای زائد» را شنیده‌اید که منجر به این باور می‌شود که فقط یک راه استاندارد برای این موضوع وجود دارد. اما در حقیقت، این درست نیست و تکنولوژی‌های موجود به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • IPL: نور شدید پالسی
  • دایود: طول موج 800 یا 810 نانومتر
  • الکساندریت و ND-Yag: طول موج 755 نانومتر برای الکساندریت و 1064 نانومتر برای Nd:YAG
5/5 - (1 امتیاز)

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر