همه چیز درباره تزریق فیلر زیر چشم

تورم و چروک های زیر چشمی مطنئنا نقش مهمی در پیر نشان دادن شما دارند و هم چنین از جذابیت ظاهری شما نیز کم میکنند. اما خوشبختانه امروزه با فیلر های پوستی میتوان این مشکل را برطرف کرد. فیلر هایی که در زیر پوست تزریق میشوند مانند ژوویدرم و استایلج مطمئنا باعث میشود شما جوان تر به نظر برسید اما به نظر شما این نوع از درمان چه مدت دوام می آورد؟

تزریق فیلر پوستی در زیر چشم برای بسیاری از بیماران در هر سنی باشند روشی بدون عارضه و مطمئن تر از جراحی است. بسیاری از افراد با نگاه کردن به چروک های زیر چشمی حس خوبی به آن ها دست نمیدهد هر چند که این مساله به ژنتیک خیلی مرتبط است اما یکی از نشانه های افزایش سن نیز میباشد.

تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم

راه اشکی یا شیار نازوژوگال که از سمت داخلی چشم شروع میشود و تا قسمت خارجی چشم در سطح تحتانی امتداد میابد. این شیار اگر خیلی عمیق باشد در بعضی از افراد ممکن است با ایجاد یک سایه منظره تیره ای را در زیر چشم به وجود بیاورد.

هم چنین این شیار یک خط تیره بین پلک تحتانی و گونه نیز به وجود می آورد که این هم یکی از نشانه های افزایش سن میباشد. افرادی که شیار اشکی عمیقی دارند همیشه از این مساله که پیر تر یا خسته تر از حد معمول به نظر می آیند شکایت دارند.

نتایج تزریق ژل زیر چشم

بهترین مارک فیلر زیر چشم

قبل از تصمیم گیری درباره مقدار فیلز تزریقی در زیر چشم بهتر است پزشک شما ابتدا در انتخاب این فیلر های چشمی بسیار دقت کند. بر اساس اطاعات موجود در بازار در حال حاضر دو تا از بهترین فیلر های چشمی ژوویدرم و استایلج میباشند.

تزریق ژل ژوویدرم زیر چشم

ژوویدرم یکی از فیلر های طبیعی و بدون عوارض است که باعث رفع تورم زیر چشم میشود. با تزریق این ماده پوست شما صاف و با طراوت خواهد بود.

تزریق ژل ژوویدرم زیر چشم

تزریق ژل استایلج زیر چشم

ژل استایلج به افزایش انعطاف پذیری پوست کمک کرده و نتیجه تزریق فیلر زیر چشم با ژل استایلج بسیار طبیعی خواهد بود.

ماندگاری فیلر زیر چشم

اینکه اثر این فیلر ها چه قدر است به عوامل مختلفی بستگی دارد اما در مجموع میتوانید انتظار داشته باشید که این فیلر ها بین ۶ تا ۹ ماه اثر داشته باشند. پس از این مدت فیلر های زیر پوستی توسط بدن تجزیه میشوند و اثر آن ها از بین میرود.

مراقبتهای بعد از تزریق فیلر زیر چشم

فیلر های زیر پوستی راه دائمی از بین رفتن چروک های زیر پوستی نیستند پس باید هر ۶ ماه الی ۱ سال تزریق مجدد انجام دهید. پزشکان پیشنهاد میکنند که پیش از اینکه اثر تزریق قبلی از بین برود تزریق مجدد را انجام دهید. پس بهتر است به جای اینکه هر از چند گاهی پس از تغییر قیافه به دنبال راه حل باشید با تزریق مداوم و هر ۶ ماه فیلر های پوستی ظاهر خود را همیشه جوان نگه دارید.

هزینه تزریق ژل

کاربرد درمانی تزریق فیلر زیر چشم

حلقه های تیره اطراف چشم

با اینکه حلقه تیرخ اطراف چشم گاها میتواند به علت خستگی، حساسیت و یا کم آبی بدن ایجاد شود اما معمولا علت وجود این پدیده روند طبیعی افزایش سن میباشد. با افزایش سن روند بازسازی سلول های پوستی کند میشود که این امر باعث میشود پوست شما نازک تر شود. هم جنین بافت چربی و کلاژن که باعث افزایش حجم و کشسانی پوست میشوند نیز در سنین بالاتر کمتر تولید میشود. در نتیجه عروق خونی زیر پوست شما بیشتر در معرض دید قرار میگیرد که این مساله باعث میشود این حلقه های تیره دور چشم شما شکل بگیرد.

برای درمان این عارضه میتوان از تزریق زیر پوستی هیالورونیک اسید استفاده کرد که با قرار گرفتن بین عروق خونی و لایه پوست میتواند تا حدودی باعث برطرف شدن این تیرگی گردد.

چروک های پوستی

در این عارضه نیز میتوان از تزریق هیالورونیک اسید به همراه درمان لیزری استفاده کرد. با افزایش سن تولید چربی الاستین و کلاژن در بدن شما کم میشود که این مساله باعث کاهش کشسانی پوست و افزایش چروک های پوستی مخصوصا در اطراف چشم میشود. هیالورونیک اسید با افزایش حجم زیر پوست باعث کاهش خطوط زیر چشمی و چروک های اطراف چشم میشود.

برای استفاده از

10% تخفیف تزریق فیلر زیر چشم

همین حالا تماس بگیرید!

۰۲۱۲۲۶۵۷۹۱۶

مرکز  جوانسازی پوست دکتر گیتا مجید زاده

چه مشکلاتی با فیلرها درمان نمی شوند؟

تیرگی رنگ پوست

در بعضی موارد حلقه های تیره اطراف چشم به علت کاهش حجم نیست بلکه به علت افزایش رنگدانه های پوستی و تغییر رنگ دور چشم میباشد. در این موارد نمیتوان از فیلر های زیر پوستی استفاده کرد و بهتر است اما میتوان از روش های دیگر مانند درمان با لیزر یا دارو های شیمیایی استفاده کرد. بهتر است در این گونه موارد با پزشک خود مشورت کنید.

چروک های تازه

با اینکه فیلر های پوستی برای درمان چین و چروک صورت موثر هستند اما از ایجاد چروک های جدید پیشگیری نمیکنند در این گونه موارد درمان با بوتاکس که استفاده از سم بوتولنیوم برای از بین بردن چروک میباشد موثر تر است.

قبل و بعد از تزریق فیلر زیر چشم
قبل و بعد از تزریق فیلر زیر چشم

عوارض تزریق فیلر دور چشم

با اینکه تزریق فیلر های زیر پوستی معمولا بدون عوارص هستند اما ممکن است در بعضی از افراد عوارضی ایجاد کنند.

خون ریزی زیر پوستی

خون ریزی زیر پوستی یکی از شایع ترین عوراض استفاده از فیلر های پوستی میباشد به طوری که دانشگاه کالیفرنیا در پژوهشی مدعی شده است که ۱۹ الی ۲۴ درصد افرادی که تزریق فیلر انجام میدهند دچار خون ریزی زیر پوستی میشوند.

تیره شدن پوست

یکی در از عوارض تزریق فیلر های زیر پوستی افزایش رنگدانه ها و تیره تر شدن پوست میباشد. بر اساس پژوهش های صورت گرفته افرادی که رنگ پوست تیره تری دارند امکان ایجاد این عارضه در آن ها بیشتر است.

ناهنجاری های ظاهری پوست

تزریق فیلر های پوستی هم چنین میتوانو باعث ایجاد برآمدگی ها و ناهنجاری های پوستی شوند. گاهی اوقات این عارضه چند روز پس از انجام تزریق برطرف میشود اما اگر برطرف نشد باید به پزشک خود مراجعه کنید. در این گونه مواقع استفاده از آنزیم هیالورونیداز که اسید هیالورونیک تزریق شده را تجزیه میکند میتواند موثر باشد.

دانشنامه پوست و زیبایی پوست پدیا

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده و دکتر نابت تاجمیر ریاحی

۰۲۱۲۲۶۵۷۹۱۶

Rate this post

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر فرخند یکشنبه ۱۶ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 275 مشاهده پرسش
    سلام و درود
    65 سالمه و مشکل دیابت و فشارخون بالا دارم اما دارو مصرف میکنم و تحت کنترل هستم. تصمیم دارم یکی از دستگاههای جوانسازی خانگی رو برای خودم تهیه کنم مثل لیزر آر اف فرکشنال یا ویبراتور یا.... مشکل اینجاست که بدلیل تنوع محصولات نمیدونم کدومیک از دستگاهها میتونه باتوجه به سن و بیماریهای من برایم مناسبتر باشه. آیا دستگاههایی که نام بردم برایم مناسب هستن ؟ اگر نه چه دستگاهی میتونه برای پوست من مفید باشه برای رفع چین و چروک و غبغب و جوانسازی وسفت شدن پوست؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۶ آذر ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام وقت بخیر در حال حاضربرای رفع چین و چروک و جوانسازی از اراف فرکشنال استفاده میشه اما این کار حتما باید توسط پزشک متخصص انجام بشه و لیزر خانگی نمیتونه تاثیر چندانی براتون داشته باشه.در رابطه با انجام این نوع لیزر و بیماریتون باید بگم که میتونین انجام بدین و ارتباطی نداره
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۶ آذر ۹۹( 3 سال پیش)
    3. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۶ آذر ۹۹( 3 سال پیش)
      شما میتونین برای اطلاعات بیشتر از لینک بالا استفاده کنید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر