بررسی دستگاه جنتلمکس پرو پلاس- جدیدترین تکنولوژی لیزر موهای زائد در دنیا

در حال حاضر بسیاری از مردم دنیا به دنبال راه‌حلی هستند تا با کمک آن برای همیشه از شر موهای زائد بدن‌ خود راحت شوند. یکی از راه‌حل‌های موجود در دنیای امروز برای حل این مشکل، استفاده از لیزر است. اگر شما یک دستگاه لیزر قوی و مناسب با پوست و مو خود انتخاب نمایید، می‌توانید به راحتی نیاز خود را پاسخ دهید. پیشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه جنتلمکس پرو پلاس است. این دستگاه لیزر را می‌توان محبوب‌ترین و مورد اعتمادترین دستگاه لیزر شرکت کندلا دانست. جنتلمکس پرو پلاس به جز حذف موهای زائد، در درمان مشکلات پوستی دیگر نیز کاربرد دارد. در ادامه این مقاله به بررسی این دستگاه که جدیدترین و قوی‌ترین محصول شرکت کندلا محسوب می‌شود، می‌پردازیم.

آشنایی با دستگاه جنتلمکس پرو پلاس جدید ترین محصول کندلا

در حال حاضر این محصول شرکت کندلا به‌ عنوان یکی از بهترین و پرکاربردترین دستگاه‌های لیزر در جهان شناخته می‌شود. این دستگاه لیزر با آخرین تحولات سری جنتل پرو، بهترین خدمات را به افراد ارائه می‌دهد. این محصول به دلیل تکنولوژی پیشرفته‌ای که نسبت به نسل‌های قبلی خود دارد، دارای مزایا بیشتری است.

دستگاه جنتلمکس پرو پلاس خیلی زود توانست در بازار جهانی جایگاه خودش را پیدا کند و به‌ عنوان غول بازار و صنعت لیزر شناخته شود. این دستگاه را می‌توان یکی از مورد اعتمادترین دستگاه‌های لیزر دانست. شاید بتوان گفت گفت که محبوب‌ترین و مورد اعتمادترین دستگاه لیزر در میان متخصصان پوست و زیبایی است.

تفاوت دستگاه جتنلمکس پرو پلاس با دستگاه جنتلمکس پرو

بیش از ۲۰ سال، دستگاه ‌جنتلمکس پرو پیشرو در صنعت لیزر موهای زائد بدن در سراسر جهان محسوب می‌شد. این دستگاه توانسته بود مورد اعتماد بسیاری از مردم و متخصصین باشد. اما دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس توانست جای جنتلمکس پرو را در بازار بگیرد و خیلی زود به انتخاب اول افراد تبدیل شود. این دستگاه به دلیل تکنولوژی پیشرفته‌اش، توانایی ارائه درمان‌های موفقیت‌آمیز پوست و زیبایی را در کم‌ترین زمان و با بیش‌ترین قدرت دارا است. همچنین جنتلمکس پرو پلاس نسبت به جنتلمکس پرو نقطه تابش بزرگتر، مدت زمان تابش کوتاه‌تر، نرخ تکرار بالاتر و انرژی بیشتری دارد. همچنین تطبیق‌پذیری بیشتر و نتایج بهتری را به پزشکان و متخصصین زیبایی ارائه می‌دهد.

"تفاوت

کلینیک گیتا اولین دارنده دستگاه جنتلمکس ‌پرو پلاس

در حال حاضر با توجه به تحریم بودن این دستگاه لیزر، قیمت آن برای کلینیک‌های زیبایی و مراکز لیزردرمانی بسیار بالا است. بنابراین بسیاری از این مراکز ترجیح می‌دهند به جای این دستگاه از نسل‌های قبلی آن استفاده نمایند تا بتوانند سود بیش‌تری را با هزینه کم‌تری به دست آورند. اما کلینیک گیتا به ‌عنوان اولین کلینیک زیبایی، این دستگاه را وارد کشور کرده است و در حال حاضر از آن استفاده می‌کند. هدف از انجام این کار، بالا بردن کیفیت و کسب رضایت بیشتر مراجعین است.

بیشتر بخوانید: انواع دستگاه لیزر کندلا

مزایای دستگاه جنتلمکس پرو پلاس

دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس با توجه به تکنولوژی پیشرفته‌ای که دارد، دارای مزایای بسیاری است که در متن زیر به آن‌ها اشاره خواهیم نمود:

  • این دستگاه می‌تواند بیماران بیشتری را در زمان کمتری درمان نماید.
  • توان عملیاتی دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس از سایر دستگاه‌ها، بیش‌تر است. بنابراین این دستگاه سود بیشتری را با خود به همراه خواهد داشت.
  • دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس به دلیل تکنولوژی پیشرفته‌ای که دارد، می‌تواند باعث رضایت بیشتر افراد شود.
  • این محصول شرکت کندلا علاوه بر حذف موهای زائد، خاصیت درمانی نیز دارد.
  • درمان‌های پوستی با استفاده از این دستگاه بسیار راحت و بدون درد و عوارض خواهند بود.
  • نتایج به دست آمده توسط این دستگاه به صورت دائمی و طولانی مدت است.
  • استفاده از این دستگاه از نظر اقتصادی، مقرون به‌صرفه خواهد بود.
  • دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس دارای انعطاف‌پذیری و تطبیق­پذیری بالایی است. این دستگاه می‌تواند تمام لک‌ها از ۱.۵ تا ۲۴ میلی‌متری را درمان کند. همچنین می‌تواند برای انواع وسیعی از پوست‌ها مناسب باشد.
  • این محصول شرکت کندلا با طول موج‌های دوگانه با اندازه‌های ۷۵۵ و ۱۰۶۴ نانومتری می‌تواند برای درمان بسیاری از بیماری‌های پوستی، مؤثر باشد.
  • جنتلمکس پرو پلاس برای تمامی افراد در هر سنی حتی نوزادان، ایمن است.
  • این دستگاه می‌تواند با جلوگیری از تولید زباله‌های پلاستیکی و شیمیایی مانند ژیلت و پودرهای موبر، به سلامت کره زمین کمک نماید.

سیستم خنک‌کننده دستگاه جنتلمکس پرو پلاس

جنتلمکس پرو پلاس دارای خنک‌کننده DCD است که راحتی بیمار را افزایش می‌دهد. این سیستم خنک‌کننده امکان استفاده از جریان‌های بالاتر را فراهم می‌کند که این موضوع منجر به نتایج مثبت درمان می‌شود.

خنک کننده DCD از پوست محافظت نموده و حفاظت کافی را دو برابر سریعتر از هوای سرد یا خنک‌کننده تماسی ارائه می‌دهد. این نوع خنک‌کننده، محافظت ثابت برودتی را قبل و بعد از هر پالس لیزر، مستقل از آن ارائه می‌کند.

"معایب

معایب دستگاه جنتلمکس پرو پلاس

این دستگاه با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردش، معایب بسیار کمی دارد. بزرگترین عیب دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس، قیمت بسیار بالای آن برای مراکز لیزر است. یکی دیگر از نکات منفی این دستگاه، وزن بالای آن می‌باشد. بنابراین می‌توان گفت معایب این دستگاه در مقابل مزایای آن بسیار ناچیز هستند. این معایب بسیار اندک نیز سلامتی بیماران را هدف قرار نمی‌دهند، تنها می‌توانند برای صاحبان کلینیک‌ها قابل توجه باشند.

کاربردهای دستگاه جنتلمکس پرو پلاس

فناوری به کار رفته در دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس، این محصول را به یک وسیله پیشرفته‌تر و با کارایی بیشتر نسبت به سایر دستگاه‌های کندلا تبدیل می‌کند. از کاربردهای وسیع این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.      حذف موهای زائد

دقت، قدرت و تطبیق­پذیری بالای دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس باعث می‌شوند تا این دستگاه گزینه خوبی برای انجام لیزر موهای زائد بدن باشد.

2.      زیباسازی پوست

این دستگاه لیزر می‌تواند با از بین بردن تمام ضایعات پوستی مانند لک‌های قهوه‌ای به زیبا شدن پوست و صورت کمک نماید.

3.      جوان‌سازی پوست

این دستگاه می‌تواند با تاباندن اشعه به صورت و تولید کلاژن منجر به جوان‌سازی پوست گردد.

4.      درمان برخی بیماری‌ها

دستگاه جنتلمکس پرو پلاس با فناوری پیشرفته‌ای که دارد، در درمان برخی بیماری‌های پوستی بسیار توانمند می­باشد. در زیر به تعدادی از این بیماری‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • این دستگاه می‌تواند ضایعات خوش خیم رنگدانه‌ای پوست صورت و بدن را درمان کند.
  • با استفاده از جنتلمکس پرو پلاس می‌توان قرمزی پوست را از بین برد.
  • به درمان رگ‌های برجسته پا کمک می­نماید.
  • افرادی که از چین و چروک‌های پوست خود رنج می‌برند، می‌توانند با استفاده از این دستگاه آن‌ها را از بین ببرند.
  • برای درمان قارچ ناخن می‌توان از جنتلمکس پرو پلاس استفاده کرد.
  • برخی از ضایعات عروقی را می‌توان با این دستگاه لیزر درمان کرد.
  • استفاده از این دستگاه، برای درمان بیماری‌های آنژیوم و همانژیوم مؤثر است.
  • دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس می‌تواند آسیب‌دیدگی پوست را در برابر نور خورشید، درمان کند.
  • افرادی که دارای لک‌های ناشی از افزایش سن هستند، می‌توانند از این دستگاه برای بهبود آن­ها استفاده نمایند.
  • کک و مک را می‌توان با استفاده از دستگاه لیزر جتنلمکس پرو پلاس درمان کرد.

مراقبت‌های قبل و بعد از انجام لیزر با دستگاه‌ جنتلمکس پرو پلاس

افرادی که می‌خواهند بدن خود را با جنتلمکس پرو پلاس لیزر کنند، موهای زائد خود را چندین هفته قبل از لیزر نباید با هیچ روشی از بین ببرند. آن‌ها باید روز انجام لیزر، موهای زائد خود را شیو نموده و از استفاده موادی مانند پودرهای موبر نیز به شدت بپرهیزند. علاوه بر این، افراد در صورتی که داروهای خاصی را مصرف می‌کنند، حتماَ قبل از انجام لیزر می‌بایست به پزشک اطلاع دهند.

بعد از انجام لیزر، لازم است افراد تا حد ممکن زیر آفتاب قرار نگیرند و در صورت قرار گرفتن در زیر نور خورشید باید از کرم ضدآفتاب استفاده نمایند. انجام لیزر با دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس عوارض خاصی ندارد و تنها عارضه آن، قرمزی پوست برای مدت کوتاهی است. در صورتی که قرمزی پوست بیش‌تر از چندین ساعت طول کشید و پوست دچار تورم و التهاب شد، لازم است به پزشک مراجعه شود.

مراقبت‌های قبل و بعد از انجام لیزر با دستگاه‌ جنتلمکس پرو پلاس
مراقبت‌های قبل و بعد از انجام لیزر با دستگاه‌ جنتلمکس پرو پلاس

جمع‌بندی

پیشنهاد ما به افرادی که به دنبال راه‌حلی مناسب برای از بین بردن موهای زائد بدن خود هستند، استفاده از دستگاه جنتلمکس پرو پلاس می‌باشد. زیرا این دستگاه توسط شرکت کندلا و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته ساخته‌شده است. این محصول دارای فناوری به‌روزتری نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر هست، بنابراین دارای مزایا و کاربردهای فراوانی می­باشد.

یکی از مهم‌ترین مزایای این دستگاه را می‌توان بهره‌مندی از سیستم خنک‌کننده قوی دانست. علاوه بر این، دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس دارای طول موج‌های دوگانه است، که برای طیف وسیعی از پوست‌ها مؤثر خواهد بود. این دستگاه لیزر برای درمان بسیاری از بیماری‌های پوستی مانند واریس و حذف لکه‌های پوستی نیز کمک‌کننده است. علاوه بر این، باید دانست که این دستگاه لیزر هیچ‌گونه عوارض پوستی برای طولانی مدت ندارد. تنها عارضه آن، قرمزی پوست برای مدت بسیار کوتاه است. در پایان باید گفت همان‌گونه که اشاره شد، امروزه به دلیل تحریم بودن ایران، کلینیک‌ها و مراکز درمانی به ‌ندرت از این دستگاه استفاده می­نمایند. اما کلینیک گیتا به ‌عنوان اولین کلینیک دارنده این دستگاه شناخته‌شده است و از آن برای درمان‌های مختلف بهره می­برد.

منابع: myskingym، aestheticlaserrentals، infiniteskinandlaser، mybiospa، themedspotla

Rate this post

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر