ژوویدرم وولبلا بهترین ژل برای برجسته کردن لب

ژل ژوویدرم وولبلا که به تازگی نیز توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است، یک فیلر تزریقی و از جنس هیالورونیک اسید است. این فیلر علاوه بر مزایای ظاهری که می آفریند به لب ها حجم داده، خطوط عمودی اطراف لب ها را (خطوط ماریونت نامیده می شوند) رفع کرده و به برجسته سازی لب ها کمک می کند.

ژل ژوویدرم در میان زنانی که به دنبال داشتن لب هایی پر تر و دارای قرینگی بیشتر هستند به سرعت محبوب شده و توسط بسیاری از متخصصان پوست و زیبایی به عنوان بهترین فیلر برای برجسته کردن لب ها در نظر گرفته می شود.

تزریق ژل ژوویدرم برای فرم دهی لب

در صورتی که شکل لب های خود را دوست نداشته، لب ها در صورتتان محو شده و یا به دلیل وجود  خطوط ماریونت دائما چروکیده به نظر می رسند بهترین فیلر لب موارد زیر را برای شما انجام خواهد داد:

🔴 حدود لب هایتان را مشخص می کند تا نیازی به کشیدن خط لب نباشد.

🔴 لب هایتان را حجیم تر می کند تا نرم و پر تر نشان داده شوند.

🔴 خطوط عمودی و چروک اطراف دهان را از بین می برد.

🔴 قوس لب بالایی (کمان عشق) را برجسته تر می کند.

🔴 به کاهش خطوط بین لب پایین و چانه کمک می کند.

فرم دهی به لب با تزریق ژل

هر تزریق ژوویدرم وولبلا حاوی یک ماده بی حس کننده به نام لیدوکائین است که محل تزریق را فورا بی حس کرده و توزیع بدون درد ژل را در درون و اطراف لب ها ممکن می سازد. عوارض جانبی تزریقات وولبلا موقتی بوده و شامل اندکی تورم، کبودی و خارش می شوند.

برجسته سازی لب با تزریق ژل ژوویدرم

ژل ژوویدرم برخلاف دیگر فیلر های لب از تکنولوژی Vycross استفاده می کند تا قابلیت های بهتری را در بالا کشیدن لب ها ارائه دهد. علاوه بر آن، نتایج وولبلا نسبت به دیگر حجم دهنده های لب دوام بیشتری دارند.

از آنجایی که ژل ژوویدرم دارای غلظت کمتری از هیالورونیک اسید است، ترکیبی نرم و روان تر داشته که تزریق آن به لب ها را راحت تر می کند. همچنین، به کار گیری مقادیر کمتر هیالورونیک اسید سبب می شود افرادی که این فیلر را دریافت می کنند به تورم کمتری دچار شده و نتایجی طبیعی تر داشته باشند.

هزینه تزریق ژل ژوویدرم

متخصصان پوست و زیبایی گزارش کرده اند که ژوویدرم وولبلا با اضافه کردن یک درخشش لطیف به لب ها سبب افزایش حجم لب ها شده و به بهبود ظاهر آن ها کمک می کند.

این درخشش موردی است که در دیگر فیلر های لب دیده نمی شود. ژل ژوویدرم نه تنها سبب افزایش حجم لب های باریک می شود بلکه خطوط و چروک غیر جذاب موجود در اطراف لب ها را نیز برطرف می کند. این خطوط در اثر سیگار کشیدن، افزایش سن و قرار گیری بیش از حد در معرض نور خورشید به وجود می آیند.

فیلم تخلیه ژل لب

⛔ همچنین بخوانید: رفع خط خنده با تزریق ژل لب

نکاتی درباره تزریق ژل ژویددرم و برجسته کردن لب

یک مطالعه که در سال 2010 تا 2011 صورت گرفت مزایای زیر را در ارتباط با وولبلا یافت کرد:

✅ آسانی در تزریق (59 نفر از 60 پزشک تزریق وولبلا را بسیار آسان توصیف کردند.)

✅ بیش از 75 درصد افرادی که تزریقات را دریافت کردند بیان داشتند که لب های آن ها تا 9 ماه بعد نیز حجم خود را حفظ کرده اند. با این حال، 50 درصد افراد بیان داشتند که لب های آن ها حجم افزایش یافته خود را تا 1 سال حفظ نموده است.

✅ 100 درصد افراد در کمتر از 12 هفته به حجم مورد نظر در لب های خود دست یافتند.

✅ نزدیک به 85 درصد افراد در ظاهر خطوط اطراف دهان خود بهبود هایی مشاهده کردند.

✅ تقریبا 92 درصد افراد بیان داشتند که لب هایشان احساس و ظاهری طبیعی دارد.

✅ اغلب عوارض جانبی ظرف یک هفته پس از تزریقات وولبلا از بین رفتند.

مراقبت های پس از تزریق ژل در لب

✅ ژوویدرم یک ژل استریل، زیست تخریب پذیر و حاوی هیالورونیک اسید کراس لینک شده می باشد. این ژل قابل تزریق مخصوصا برای افزایش حجم لب ها و کاهش خطوط دور دهان (خطوط سیگاری ها) می باشد.

✅ تزریقات وولبلا برای افرادی که تا حد بروز شوک آنافیلاکسی به این ماده حساسیت دارند توصیه نمی شود.

✅ فقط متخصصانی که دارای مهارت و تجربه کافی بوده و از آناتومی صورت مطلع هستند می توانند این تزریقات وولبلا را انجام دهند.

✅ ایمن بودن استفاده از وولبلا برای زنان باردار، شیر ده یا دارای سن کمتر از 22 سال به صورت بالینی بررسی نشده است.

✅ مردانی که از وولبلا استفاده کرده اند میزان رضایتی هم اندازه با زنان را گزارش کرده اند.

در  استفاده از وولبلا نسبت به رستیلان بهبود هایی چشم گیر در چروک ها و خطوط دهان و اطراف آن مشاهده می شود. علاوه بر آن، محققان گزارش کردند که در استفاده از وولبلا نسبت به رستیلان، عوارض جانبی شدید تر بروز کمتری داشته اند.

ترکیب ژوویدرم با دیگر عمل های زیبایی

در صورتی که چند سالی از پدیدار شدن خطوط کنار لب گذشته باشد، امکان دارد درمان آن ها دشوار باشد. در صورت نیاز، امکان ترکیب روش های درمانی وولبلا با برخی فرایند های لیزری وجود دارد. در این موارد پوست اطراف دهان به وسیله تحریک تولید کلاژن جوانسازی می شود. در صورتی که فرد به خطوطی مقاوم به درمان در اطراف دهان خود دچار است، می تواند با متخصص پوست و زیبایی خود در ارتباط با ترکیب کردن روش های درمانی گفتگو کند.

برجسته کردن لب

مراقبت های پس از تزریق ژل ژوویدرم

هیچ نیازی به استراحت کردن وجود ندارد. با اینکه ممکن است اندکی کبودی یا تورم به نظر برسد اما هیچ دلیلی وجود ندارد که فرد نتواند فعالیت های روزانه خود را انجام ندهد. اغلب افرادی که این فرایند را انجام داده اند جهت کمک به کاهش ناراحتی یا تورم، یک کیسه یخ بر روی لب های خود قرار می دهند تا محل های تزریق را بی حس کنند. همچنین، قبل از انجام این تزریقات باید از مصرف دارو های رقیق کننده خون پیشگیری کرد.

هزینه و قیمت تزریق ژل ژوویدرم در لب

همانطور که می دانید هزینه و قیمت تزریق ژل برای برجسته سازی و فرم دهی لب با توجه به میزان ژل تزریقی مودر نیاز و مهارت پزشک متخصص، متفاوت است. به طور مثال برخی افراد با توجه به اصول زیبایی شناسی، به میزان ژل کمتری برای تزریق در لب های خود نیاز داشته و برخی دیگر به ژل بیشتری نیاز دارند.

همچنین تصمیم به تزریق ژل ارزان نزد پزشکانی با مهارت و تجربه کمتر داشته باشید ممکن است دچار عوارض پس از تزریق ژل شوید.

اما به طور کلی در صورت تزریق ژل نزد یک کلینیک معتبر و پزشک متخصص، هزینه تزریق ژل ژوویدرم با توجه به تعرفه های جدید دارو متفاوت است اما به طور کلی قیمت تزریق ژل برای هر سی سی بین 1.5 الی 2.5 میلیون تومان است.

 

Rate this post

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر مریم دوشنبه ۸ آذر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 107 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید بنده جراحی زیبایی پلک و جوانسازی پوست انجام دادم قسمت‌هایی هم بخیه داره الان ۱۵ روز توی دوران نقاهت هستم میتونم پودر کلاژن مصرف کنم این پودر باعث ایجاد اسکار در پوستم نمیشه
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۸ آذر ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر تا پایان ذوره نقاهت بدون مشورت با پزشک از هیچ دارویی استفاده نکنید و پودر کلاژن تاثیر چندانی برای شما در این دوره نخواهد داشت باعث ایجاد اسکار نمیشود اما نظر اصلی رو حتما باید جراح زیباییتون بدهند
درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر