ویژگی‌های یک کلینیک کاشت ابرو چیست؟

انتخاب یک کلینیک مناسب برای کاشت ابرو می‌تواند چالش‌برانگیز باشد؛ زیرا مراکز زیادی برای ترمیم و کاشت ابرو وجود دارند. تفاوت این مراکز در قیمت و روش انجام کار آن‌ها است. بنابراین افرادی که به دنبال یک کلینیک کاشت ابرو عالی هستند، می‌بایست از قبل درباره کلینیک‌ها به اندازه کافی تحقیق کنند تا بتوانند در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشند. ما در این مطلب ویژگی‌های بهترین کلینیک‌های کاشت ابرو را به طور کامل توضیح می‌دهیم.

ویژگی‌های یک کلینیک کاشت ابرو

در این بخش، عواملی را که باید در ارزیابی یک کلینیک کاشت ابرو مورد بررسی قرار دهید، شرح خواهیم داد:

1.      ارائه مشاوره

بسیاری از افراد تصور می‌کنند با یک نگاه سطحی به صورت و ابروهای‌ خود می‌توانند متوجه شوند که آیا به کاشت ابرو نیاز دارند یا خیر. اما تشخیص درباره کاشت مو و ابرو همیشه به این آسانی نیست و در بسیاری از مواقع، لازم است برای رسیدن به نتیجه دلخواه، با یک فرد متخصص صحبت کرد.

مشورت با یک مشاور کاشت ابرو باعث می‌شود افراد علاوه بر یافتن پاسخ سوال‌های خود، اطمینان حاصل کنند که کاشت ابرو یک اقدام مناسب و درست برای آن‌ها خواهد بود. به همین علت، وجود یک مشاوره رایگان بسیار ارزشمند است. به‌علاوه، مشاوره به افراد این شانس را می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد که ابروهای خود را توسط یک پزشک ارزیابی کنند و بتوانند بهترین روش درمانی را برگزینند. بنابراین توصیه می‌کنیم به کلینیکی مراجعه کنید که ابتدا مشاوره موردنیاز را به شما ارائه ‌دهد.

2.      حضور یک تیم بالینی باتجربه در کلینیک کاشت ابرو

برای انجام عمل‌های زیبایی مانند کاشت ابرو که به مهارت بالایی نیاز دارد، به دنبال تیمی باتجربه باشید. زیرا اعتماد به یک تیم تازه‌کار می‌تواند عوارض غیرقابل جبرانی بر جای بگذارد. بنابراین یکی از نکاتی که می‌بایست در انتخاب یک کلینیک کاشت ابرو به آن توجه کرد، حضور تیمی فعال در آن مجموعه است. البته باید به این نکته توجه کرد که شهرت و تجربه در کنار سایر عوامل مانند استفاده از جدیدترین متدهای روز می‌تواند باعث کاشت موفق شود.

3.      استفاده از طیف گسترده‌ای از روش‌ها و متدها

نمی‌توان تنها از یک روش برای تمامی افراد با صورت‌ها و ابروهای متفاوت استفاده کرد. زیرا مشکلات و دلایلی که باعث شده‌اند افراد به سراغ کاشت ابرو بروند، متفاوت هستند. کلینیک‌هایی که تنها از چندین روش و درمان خاص برای کار خود استفاده می‌کنند، باعث می‌شوند مشتریان انتخابی اشتباه داشته باشند. در بسیاری از مواقع، ممکن است راهی برای حل و جبران این مشکل نیز وجود نداشته باشد. بنابراین افراد متقاضی کاشت باید کلینیکی را انتخاب کنند که درمان صحیح و متناسب با آن‌ها را ارائه می‌دهد.

4.      نتایج کار قابل رویت کلینیک کاشت ابرو

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کلینیک‌های زیبایی حرفه‌ای، میزان اهمیتی است که  به مراجعین خود، پس از پایان عمل می‌دهند. در واقع اهمیت به نتایج حاصل شده، یکی از موارد اخلاقی است که می‌‌بایست، تمامی کلینیک‌ها و تیم‌هایشان باید به آن توجه داشته باشند. به طور معمول، یک کلینیک حرفه‌ای کاشت ابرو نتایج اقدامات درمانی خود را به طور کامل به نمایش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذارد. افراد می‌توانند برای دیدن نتایج کاشت‌‌های قبلی کلینیک به سایت، صفحات اجتماعی یا آلبوم کلینیک مراجعه کنند. سپس بعد از مطمئن شدن نسبت به مهارت کادر کلینیک، جهت کاشت اقدام کنند.

عواملی که کیفیت کلینیک کاشت ابرو را تعیین می‌‎کنند

در این بخش، به مواردی خواهیم پرداخت که میزان کیفیت و اعتبار یک کلینیک زیبایی را نشان می‌دهند:

·         آیا عمل‌ها توسط پزشک انجام می‌شوند؟

یکی از سوالاتی که لازم است از کلینیک مورد نظر، قبل از کاشت پرسیده شود، این است که آیا عمل کاشت ابرو توسط پزشک انجام می‌شود. زیرا بسیاری از کلینیک‌ها بیان می‌کنند که پزشک در اتاق عمل ناظر است و سایر اعضای تیم کار را انجام می‌دهند. همچنین لازم است به تعداد عمل‌هایی که در طول یک روز انجام می‌شود نیز توجه کرد. زیرا ممکن است با بالا بودن تعداد عمل‌ها، از کیفیت کار کاسته شود.

·         محل انجام عمل‌ها در کجاست؟

در حال حاضر، معمولا تمامی عمل‌های مرتبط با کاشت ابرو در همان کلینیک به شرط داشتن امکانات لازم انجام می‌شوند. بهتر است قبل از عمل درباره امکانات و شرایط کلینیک سوال کنید تا در صورتی که شرایط اضطراری به وجود آمد، اقدامات لازم انجام شوند. همچنین می‌بایست قبل از عمل تعدادی آزمایش انجام داد و ه همین علت، بهتر است با سوال کردن متوجه شد که آیا این آزمایش‌ها در خود کلینیک انجام می‌شوند یا در مکانی دیگر.

·         ارتباط مستقیم با پزشک

معمولا در بسیاری از کلینیک‌ها، قبل و بعد از انجام کاشت برای مشاوره با شما تماس می‌گیرند یا پیامی می‌فرستند. اما تعداد کلینیک‌هایی که شخص بتواند به طور مستقیم با پزشک صحبت کند، بسیار محدود است. در صورتی که امکان صحبت با پزشک وجود داشته باشد، برای مشاوره می‌توان مستقیما با پزشک تماس گرفت یا به صورت حضوری در مطب با او گفت‌وگو کرد. بنابراین یکی دیگر از مواردی که لازم است هنگام انتخاب کلینیک کاشت ابرو و ارزیابی کیفیتش به آن توجه کرد، میزان ارتباطی است که بین مراجعین و پزشکان وجود دارد.

·         کیفیت دستگاه‌ها و آزمایش‌ها

یکی دیگر از مواردی که در بالا رفتن کیفیت کلینیک‌های کاشت ابرو تاثیر دارد، نوع دستگاه‌های موجود است. استفاده از دستگاه‌های یک‌بارمصرف یا استریل شده می‌تواند یکی از نکات مهم در کلینیک‌ها باشد. همچنین اگر کلینیک بتواند، آزمایش‌ها را به طور کامل و دقیق در همان مکان انجام دهد، باعث بالا رفتن سطح کیفیت خود می‌شود.

·         نام و شهرت پزشک فعال در کلینیک کاشت ابرو

همان‌گونه که قبل‌تر اشاره شد، انتخاب متخصصان باتجربه باید در اولویت باشد. در حالت کلی، کلینیک‌هایی که از پزشکان و متخصصان باتجربه و مشهور استفاده می‌کنند، به طور معمول از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. بنابراین در هنگام انتخاب کلینیک به جای توجه به تبلیغات گسترده‌ای که برخی از آن‌ها انجام می‌دهند، به مطالعه درباره تیم پزشکی آن مجموعه بپردازید. زیرا بسیاری از کلینیک‌ها برخلاف آنچه خودشان می‌گویند، کیفیت بسیار پایینی دارند.

عواملی که کیفیت کلینیک کاشت ابرو را تعیین می‌‎کنند
عواملی که کیفیت کلینیک کاشت ابرو را تعیین می‌‎کنند

جمع‌بندی

ریزش ابروها یا بدفرم بودن آن‌ها می‌تواند بسیار ناامیدکننده باشد و باعث به وجود آمدن عوارض روحی زیادی مانند افسردگی شود. به همین علت، بسیاری از افراد به دنبال روشی برای پرپشت و زیباتر شدن آن‌ها می‌گردند. یکی از بهترین راهکارها، کاشت ابرو است. البته این روش در صورتی می‌تواند یک راه‌حل مطمئن و عالی باشد که در یک مکان با شرایط مناسب انجام گیرد. بنابراین لازم است قبل از اقدام برای کاشت، بررسی‌هایی درباره کلینیک‌های مختلف انجام دهید تا بتوانید در نهایت بهترین کلینیک کاشت ابرو را انتخاب کنید. برای این کار لازم است، ویژگی‌های هر کلینیک را به طور کامل بررسی و کیفیت آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

منابع: hindustantimes، drahmedaltan

Rate this post

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر