بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران کجاست

ابرو مهم‌ترین بخش صورت است که هرگونه ایراد در آن می‌تواند به زیبایی چهره لطمه وارد کند. کاشت ابرو یکی از روش‌های نوین برای رفع مشکلات مربوط به ابرو است. به دلیل حساسیت این موضوع، نمی‌توان فرآیند پیوند ابرو را در هر کلینیک و مرکزی انجام داد. بنابراین در این مطلب قصد داریم بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران را معرفی کنیم و به ویژگی‌هایی بپردازیم که یک مرکز کاشت ابروی خوب باید داشته باشد.

تاثیر مرکز نامعتبر بر نتیجه کاشت ابرو

اولین تاثیر مراجعه به یک کلینیک موفق، حرفه‌ای و باتجربه در کاشت ابرو نظیر کلینیک تخصصی گیتا، دور کردن بیمار از عوارض و پیامدهای کاشت ابرو است. ایمپلنت ابرویی که توسط افراد غیرحرفه‌ای و غیرمتخصص صورت بگیرد، می‌تواند چند نتیجه و پیامد ناخوشایند به همراه داشته باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

از دست رفتن بانک مو

اولین پیامد کاشت ابرو در مراکز کاشت ابروی نامعتبر، از دست رفتن بانک مو بدون دستیابی به نتیجه مطلوب است. در پرکاربردترین روش پیوند ابرو که همان روش (FUT) نام دارد، قسمتی از بافت پوست سر با پیاز‌های موی روی آن جدا می‌شود. در این عمل، زخمی روی قسمت بانک مو پدید می‌آید که باید بخیه شود. جای این زخم و اسکار روی پوست سر برای همیشه باقی می‌ماند که البته با موهای اضافی پوشیده می‌شود. در صورتی که کاشت ابرو ناموفق باشد، جای زخم و عوارض جراحی تا ابد بر جای خواهند ماند. در مقابل، انجام ایمپلنت ابرو در یک مرکز کاشت ابرو معتبر و حرفه‌ای، بهترین نتیجه و کمترین پیامدها و عوارض را به همراه خواهد داشت.

ایجاد اختلال در رشد موها

دومین پیامد نامطلوب انجام فرآیند ایمپلنت ابرو در مراکز غیرتخصصی، ایجاد اختلال در رشد موهای کاشته شده است. مرحله جداسازی فولیکول‌های مو از بافت پوست سر و پیوند زدن آن‌ها به ابروها، باید در مدت زمان خیلی کم انجام شود. چراکه صرف مدت زمان طولانی برای انجام این عمل، به پیازهای مو و سلول‌های زنده آسیب وارد می‌کند. متخصصان باتجربه در کلینیک گیتا فرآیند ایمپلنت ابرو را با دقت بسیار زیاد و درعین‌حال صرف مدت زمان کم انجام می‌دهند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

ایجاد عفونت

از پیامد‌های ناخوشایند انجام کاشت ابرو توسط افراد غیرمتخصص، می‌توان به ایجاد عفونت و خونریزی در بانک مو و ابرو اشاره کرد. این پیامدهای ناخوشایند می‌توانند خسارات و ضررهای جبران‌ناپذیری به بیمار وارد کنند. اما پزشکان متخصص و حرفه‌ای در مرکز  کاشت ابرو گیتا، پیوند ابرو را بدون عوارض و با دوره بهبودی کوتاه انجام می‌دهند.

ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران

حال با دانستن پیامدهای ناشی از مراجعه به مراکز نامعتبر کاشت ابرو، ممکن است این سوال پیش بیاید که چگونه می‌توان بهترین مرکز کاشت مو را تشخیص داد. در ادامه، با ویژگی‌های بهترین مرکز پیوند ابرو آشنا خواهید شد:

ارائه مشاوره صحیح و به‌جا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین کلینیک کاشت ابرو، ارائه راهنمایی‌های صحیح و مشاوره درست توسط کارشناسان است. پزشکان و کارشناسان در کلینیک گیتا، قبل از هر اقدامی ابتدا نیاز متقاضیان به پیوند ابرو را بررسی می‌کنند. در صورتی که این نیاز قطعی باشد، پیوند ابرو در مرکز کاشت ابرو به افراد توصیه می‌شود. معمولا در کلینیک‌های معتبر، مشاوره‌های اولیه هزینه‌ای برای متقاضیان به همراه ندارند.

داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هر متقاضی کاشت ابرو در زمان انتخاب بهترین مرکز پیوند ابرو باید بررسی کند، مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است. البته داشتن مجوز، تنها دلیل بر بهترین بودن مرکز کاشت ابرو نیست؛ اما نداشتن آن هم دال بر غیرقانونی بودن مرکز خواهد بود.

متخصص بودن مسئول کلینیک در حوزه ایمپلنت ابرو

از دیگر ویژگی‌های بهترین مرکز پیوند ابرو این است که مدیریت کلینیک باید یک پزشک متخصص در حوزه کاشت ابرو باشد. در کلینیک‌های تخصصی و حرفه‌ای پیوند ابرو و مو مانند کلینیک گیتا، تیم کاشت ابرو توسط یک پزشک متخصص سرپرستی می‌شود. بدین ترتیب، همه مراحل درمانی پیوند ابرو یا توسط خود پزشک یا زیر نظر وی انجام می‌گیرند.

متخصص بودن کادر پزشکی

نکته دیگری که باید به هنگام انتخاب بهترین مرکز کاشت ابرو به آن توجه کرد، تخصص کادر پزشکی و تکنسین‌های کاشت ابرو است. به منظور گرفتن تخصص در پیوند ابرو، تکنسین‌ها و پزشکان کاشت مو باید دوره‌هایی را بگذرانند. در این دوره‌ها، انواع روش‌های پیوند ابرو به آن‌ها آموزش داده می‌شوند. همچنین در این دوره‌ها، تکنسین‌ها روش کار با ابزار و تجهیزات پیوند مو را نیز آموزش می‌بینند.

روش‌های مختلف کاشت ابرو به ابزارهای متنوعی نیاز دارند. استفاده حرفه‌ای و دقیق از آن‌ها می‌تواند پیوند ابرو موفقی برای متقاضیان به همراه داشته باشد. داشتن مهارت و تجربه در استفاده از ابزار توسط تکنسین‌ها و پزشکان، عامل مهمی در موفقیت کاشت ابروی متقاضیان در کلینیک گیتا است.

رضایت مراجعه‌کنندگان از پیوند ابرو

از دیگر ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت ابرو میزان رضایت مراجعه‌کنندگان از فرآیند کاشت ابرو است. برای فهمیدن این موضوع کافی است به شبکه‌های اجتماعی کلینیک مورد نظر مراجعه کنید. دیدن عکس و فیلم افرادی که ایمپلنت ابروی موفق داشته‌اند و همچنین خواندن نظرات افراد، می‌تواند میزان رضایت مراجعه‌کنندگان را برای شما آشکار کند.

معرفی بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران

با کمی جستجو در میان افرادی که کاشت ابرو داشته‌اند، می‌توانید با موفق‌ترین کلینیک‌ها از زبان همان افراد آشنا شوید. مرکز پیوند ابرو کلینیک گیتا، یکی از پیشتازان پیوند مو در تهران به شمار می‌رود. در این کلینیک تاکنون صدها پیوند موفق ابرو و مو انجام شده است. فیلم، عکس و صحبت رضایت افرادی که این تجربه را داشته‌اند، گواه موفقیت این مرکز است. اما دلایل برتری‌های کلینیک گیتا چه هستند؟

  • مرکز کاشت ابرو گیتا از پیشگامان عرصه پیوند ابرو و مو به شمار می‌رود و پزشکان این کلینیک تخصصی، تجربه بالایی در پیوند‌های موفق داشته‌اند.
  • جراحان این کلینیک از باتجربه‌ترین و بهترین پزشکان متخصص در زمینه کاشت ابرو و مو هستند. به‌طوری‌که کاشت ابرو را به‌صورت یک رشته تخصصی فراگرفته‌اند.
  • در کنار جراحان و متخصصان پرقدرت و باتجربه، کلینیک گیتا از یک کادر درمانی کارآمد بهره می‌گیرد که کامل‌کننده تیم پزشکی است.
  • از نقاط قوت دیگر این مرکز کاشت ابرو می‌توان به فضای استریل و پاکیزه اشاره کرد که امکان هرگونه عفونت و عوارض غیرمعمول پس از جراحی را ناممکن می‌کند.
  • بهره بردن از پیشرفته‌ترین و جدیدترین تجهیزات تخصصی کاشت ابرو، از دیگر ویژگی‌های این کلینیک تخصصی است.
  • مدیریت کلینیک گیتا، یک پزشک متخصص و ماهر در زمینه پیوند ابرو است که بر کار همه پرستاران و تکنسین‌ها نظارت کامل دارد.
  • پرسنل کلینیک گیتا با مراجعان این مرکز درمانی مطابق با اخلاق پزشکی برخورد می‌کنند. ارتباط موثر و مشتری مداری با مراجعان هم از دیگر عوامل موفقیت این کلینیک تخصصی هستند.
  • مراجعه‌کنندگان مرکز کاشت ابرو در تهران از پیوند ابروی خود رضایت کامل دارند. نظرات آن‌ها مهم‌ترین دلیل برتری کلینیک گیتا نسبت به سایر کلینیک‌ها است.
معرفی بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران
معرفی بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران

جمع‌بندی

با وجود این که پیوند ابرو یکی از روش‌های بازسازی ابرو‌های از دست رفته است، اما برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید بهترین مرکز کاشت ابرو را انتخاب کنید. از ویژگی‌های یک کلینیک کاشت ابروی معتبر باید به ارائه مشاوره، داشتن مجوز، حضور پزشک متخصص و باتجربه و رضایتمندی مراجعه‌کنندگان اشاره کرد. کلینیک گیتا، با چندین سال تجربه و تخصص در حوزه کاشت ابرو، می‌تواند فرآیند کاشت ابرو را با صرف کمترین زمان، حداقل عوارض و بهترین نتیجه به شما ارائه دهد.

منابع: drattenello، clinicexpert، facesurgeon

Rate this post

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر