بررسی فیشال صورت قیمت، مزایا و مواد مصرفی

روش‌های مختلفی برای دستیابی به زیبایی پوست صورت وجود دارند. یکی از این روش‌ها، انجام فیشال است.  فیشال ناخالصی‌های پوست را از بین می‌برد و با آب‌رسانی به لطافت پوست کمک می‌کند. روش‌های انجام فیشال ممکن است از کلینیکی به کلینیک دیگر متفاوت باشند؛ اما آنچه مسلم است، هدف اصلی تمام روش‌ها کمک به شادابی پوست است. در این مطلب به بررسی فیشال صورت قیمت، مزایا و مواد مصرفی آن می‌پردازیم.

آشنایی با فیشال صورت

فیشال یک راه عالی برای شارژ مجدد پوست و خلاص‌شدن از شر آلودگی‌ها است. ضمن این که این عمل می‌تواند برای شما بسیار آرامش‌بخش باشد. فیشال عموماً شامل پاک‌سازی و لایه‌برداری ملایم، ماساژ برای تقویت گردش خون و ماسک سفارشی برای تغذیه و آب‌رسانی به پوست است. در ادامه به سراغ مراحل فیشال صورت قیمت و مزایای آن می‌رویم.

مزایای انجام فیشال صورت

در این جا به برخی از مزایای انجام فیشال اشاره می‌کنیم.

·       پاک‌سازی پوست به کمک بخار

در یک فیشال کلاسیک، با کمک بخار به پاک‌سازی پوست صورت پرداخته می‌شود. بخار، منافذ پوست شما را باز می‌کند، هرگونه آلودگی را از بین می‌برد و فرآیند استخراج را آسان‌تر می‌کند.

·       دستیابی به پوست سفت‌تر و درخشان‌تر

در بیشتر فیشال‌های صورت، از ماساژ برای تخلیه سموم و بهبود گردش خون بهره گرفته می‌شود تا پوست شما شفاف و روشن به نظر می‌رسد. این کار همچنین باعث رشد کلاژن و بازسازی سلولی برای داشتن پوستی سالم‌تر می‌شود.

·        جوان‌سازی پوست و سم‌زدایی از آن

کرم‌های آنتی‌اکسیدان یا ماسک‌های خاک رس ممکن است برای سم‌زدایی پوست و بیرون‌کشیدن ناخالصی‌ها استفاده شوند. یک فیشال کلاسیک با استخراج جوش‌های سرسیاه و حذف کومدون‌ها، به تمیزتر و شفاف‌تر شدن پوست کمک می‌کند. انجام منظم فیشال باعث کاهش جوش‌های آکنه می‌شود.

·       درمان سیاهی دور چشم

متخصص فیشال با به‌کارگیری محصولات مختلف در نواحی ظریف اطراف چشم تلاش می‌کند تا سیاهی‌های دور چشم و سیاهی پنجه کلاغی را از بین ببرد تا پوستی یکدست و شفاف داشته باشید. همچنین در فیشال صورت، تمرکز روی آب‌رسانی به پوست برای کاهش هایپرپیگمانتاسیون و یکنواخت شدن رنگ پوست انجام می‌شود.

·       بهبود جذب پوست

انجام منظم فیشال ممکن است به جذب اسیدها و مرطوب کننده‌ها در عمق پوست کمک می‌کند.

·       تجربه حس آرامش در حین فیشال

با بهره‌گیری از کرم‌های مغذی و محصولاتی که روی پوست خود احساس می‌کنید، درمان لذت‌بخشی را تجربه خواهید کرد. ماساژ صورت نیز می‌تواند برای القای حس آرامش به شما کمک کند.

مراحل درمان فیشال صورت

درمان‌های فیشال می‌تواند در کلینیک‌ها متفاوت باشد. به همین علت، فیشال صورت قیمت ثابت و یکسانی در همه مراکز و کلینیک‌ها ندارد. اما مراحل آن عموماً به‌ ترتیب زیر هستند:

1.    تمیز کردن

ابتدا با استفاده از پاک‌کننده مناسب، مواد آرایشی و همچنین آلودگی‌های سطح پوست حذف می‌شوند.

2.    بخار دادن

بخار آب گرم روی پوست شما هدایت می‌شود تا منافذ شما را باز و نرم کند.

3.    لایه‌برداری

از یک لایه‌بردار فیزیکی یا شیمیایی برای از بین بردن سلول‌های مرده پوست استفاده می‌شود.

4.     استخراج

پزشک شما هرگونه ناخالصی پوستی مانند جوش‌های سرسیاه و سرسفید را استخراج می‌کند. اگرچه این کار ممکن است کمی ناراحت‌کننده باشد، اما نباید باعث ایجاد درد شود.

5.    ماساژ

آرامش‌بخش‌ترین مرحله فیشال، انجام ماساژ صورت است.

6.    ماسک صورت

پزشک شما یک ماسک سفارشی روی صورتتان می‌گذارد که به‌طور خاص، برای نوع پوست شما ساخته‌شده است.

توجه داشته باشید که نوع مواد به‌کار برده شده در هر یک از مراحل فیشال صورت، قیمت آن را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

مواد مصرفی در فیشال صورت

برای انجام فیشال صورت، هر کلینیک از مواد مختلفی استفاده می‌کند. اما به طور عمومی می‌توان گفت مواد زیر به کار برده می‌شوند:

  • انواع شیرپاک‌کن، فیس واش و فوم شستشو در مرحله آماده‌سازی
  • انواع اسکراب‌ها در مرحله لایه‌برداری
  • انواع روغن‌ها مانند روغن زیتون، نارگیل و … در مرحله ماساژ صورت
  • انواع گیاهان دارویی در مرحله پاک‌سازی با بخار
  • انواع ماسک‌های کلاژن ساز برای صورت

موارد دیگری که ممکن است در فیشال انجام شوند

همان‌طور که گفته شد، روش‌های انجام فیشال ممکن است در کلینیک‌های مختلف، متفاوت باشد. با توجه به پوست شما ممکن است مراحل زیر نیز به کار گرفته شوند:

·       لایه‌برداری شیمیایی

از لایه‌برداری شیمیایی برای از بین بردن سلول‌های مرده پوست، با تمرکز بر درمان آکنه و بهبود بافت پوست استفاده می‌شود.

·       لیزر و درمان‌های نوری

از نور برای از بین بردن اسکار آکنه و باز کردن رگ‌های خونی کمک گرفته می‌شود. این کار به‌ سلامت سلول‌های پوست صورت کمک می‌کند.

·       میکرودرم ابریژن

این کار با لایه‌برداری، لایه بیرونی پوست را به آرامی از بین می‌برد تا رنگ پوست روشن‌تر و درخشان‌تر شود.

مراقبت‌های بعد از فیشال صورت

هیچ‌ احساسی بهتر از درخشان شدن پوست بعد از انجام فیشال نیست. اما چگونه می‌توان این شادابی را تا زمان بیشتری حفظ کرد؟ نکته کلیدی این است که باید برای حفظ رطوبت و محافظت از پوست، مراقبت بیشتری انجام دهید. در اینجا نحوه انجام مراقبت‌های بعد از فیشال آورده شده است:

·       هیدراته بمانید

پس از انجام هر گونه درمان فیشال، بدن شما وارد فاز ترمیم می‌شود، به این معنی که شروع به ترشح سموم می‌کند. شما باید برای از بین بردن آن سموم و همچنین درخشان نگه‌داشتن پوست خود باید مقدار زیادی آب بنوشید.

·       محصولات مراقبت از پوست مناسب استفاده کنید

با شناخت نوع پوست خود، از به‌کارگیری محصولات نامتناسب با آن خودداری کنید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا پوستی صاف و یکنواخت داشته باشید.

·       لایه‌برداری هفتگی

اگرچه نیازی به لایه‌برداری پوستتان بلافاصله بعد از انجام فیشال صورت نیست، اما این مرحله را در برنامه هفتگی مراقبت از پوست خود بگنجانید. این کار به جلوگیری از تشکیل مجدد هرگونه آلودگی، چربی یا سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند و باعث ماندگاری تأثیر فیشال بر صورتتان می‌شود.

·       استفاده روزانه از محصولات ضد آفتاب

صرف نظر از نوع پوست شما، استفاده از ضد آفتاب‌ برای حفظ سلامت پوست شما ضروری است. این کار به کاهش تعداد زیادی از معضلات رایج مانند پیری زودرس و از دست رفتن رنگ‌دانه‌ها کمک می‌کند.

هزینه یک فیشال صورت چقدر است؟

با توجه به روش‌ها و مواد بکار برده شده برای فیشال صورت قیمت ممکن است متغیر باشد. به ‌طور کلی، انجام فیشال شامل موارد زیر است:

  • پاک‌سازی صورت
  • پاک‌سازی عمقی
  • پاک‌سازی و آب‌رسانی عمیق پوست
  • فیشال پیشرفته و قوام پوست
  • مراقبت دور چشم
  • مراقبت پوستی متناسب با پوست‌های چرب
  • انجام فیشال متناسب با پوست صورت شما

به یاد داشته باشید تعداد جلسات بر اساس نیازهای پوست شما تعیین خواهد شد. برای اطلاع از مراحل انجام فیشال صورت قیمت و دیگر موارد، با کلینیک موردنظر تماس حاصل فرمایید.

فیشال صورت قیمت
فیشال صورت قیمت

چند وقت یک‌بار باید برای فیشال اقدام کرد؟

توصیه می‌شود یک‌بار در ماه فیشال صورت را انجام دهید. اما برای پوست‌های مستعد آکنه، ممکن است درمان‌های بیشتری نیاز باشد.

جمع‌بندی

فیشال صورت با کمک روش‌هایی مانند پاک‌سازی صورت، آب‌رسانی به پوست، از بین بردن سیاهی‌های دور چشم و… به درخشان شدن و جوان‌سازی پوست کمک می‌کند. درمان فیشال علاوه بر بهبود سطح پوست، به کمک ماساژ صورت، احساس آرامش را نیز به شما منتقل خواهد کرد.

از آنجایی‌ که روش‌های به کار گرفته‌شده در کلینیک‌های مختلف، متفاوت هستند، نمی‌توان برای فیشال صورت قیمت ثابت تعیین کرد؛ بنابراین بهتر است برای آگاهی از هزینه با کلینیک تماس بگیرید. فراموش نکنید که برای دریافت نتیجه دلخواه، برای انجام فیشال بهتر است به کلینیک‌های معتبر مراجعه کنید.

منابع: selfologi، advancedimagemedspa، biancobeauty

Rate this post

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر