جدیدترین دستگاه لیزر کندلا ۲۰۲۲ کدام است؟

دستگاه لیزر کندلا 2022 جدیدترین محصول شرکت کندلا محسوب می‌شود که به بازار عرضه شده است. این دستگاه لیزر علاوه بر داشتن مزیت‌های سری جنتل، امکانات جدیدی را نیز به همراه دارد. همه تلاش‌ شرکت کندلا در تولید این محصول، خدمت‌رسانی بیشتر به مشتریان می‌باشد و با این هدف، دستگاه جدید خود را ارتقا داده است. در این مقاله به بررسی این محصول  جدید شرکت کندلا می‌پردازیم.

اهداف شرکت کندلا از رونمایی جدیدترین محصول خود

طیف گسترده‌ای از مردم از لیزردرمانی استفاده می‌کنند. از جوانسازی پوست بدن و صورت گرفته تا لیزر موهای زائد، اهم خدماتی هستند که مشتریان از دستگاه لیزر دریافت می‌کنند. نسل جدید دستگاه‌های لیزر، تمرکز خود را بر ارتقا کیفیت قرار داده‌اند. شرکت کندلا در بررسی‌های تخصصی و میدانی خود این نکته را دریافته که نیاز امروز مشتریان، کیفیت بالا و سرعت عمل است. بنابراین با رسیدن به این دو هدف می‌تواند خود را متمایز از دیگر شرکت‌های تولیدکننده دستگاه لیزر کند.

برای نیل به چنین هدفی باید دستگاهی به بازار عرضه شود که معایب گذشته را نداشته باشد. بنابراین در اولین قدم باید کیفیت دستگاه به گونه‌ای بالا برده شود که مشتریان نیاز به مراجعه زودهنگام مجدد نداشته باشند. همچنین هر چه جلسات درمانی کوتاه‌تر شود، مشتری تجربه لذت‌بخش‌تری خواهد داشت.

معرفی جدیدترین دستگاه لیزر کندلا 2022

کیفیت بالا و سرعت عمل را شرکت کندلا با دستگاه جنتلمکس پرو پلاس 2022 ارائه می‌کند. این دستگاه با درس از کمبودهای سری‌ها پیشین خود، سعی کرده است رضایت مشتریان را جلب کند.

جدیدترین دستگاه لیزر کندلا 2022 از دو طول موج متفاوت استفاده می‌کند، بنابراین به همه انواع پوست‌ها می‌تواند خدمات ارائه کند. در این دستگاه، از هند پیس‌های متفاوتی استفاده می‌شود. همچنین به دلیل تغییرات تکنولوژی، مساحت بیشتری از بدن بیمار در مدت کمی درمان خواهد شد. در نتیجه، درمان با این دستگاه در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

با تکمیل تکنولوژی سیستم خنک‌کننده دستگاه جنتلمکس پرو پلاس در مقایسه با سری‌های گذشته، مشتری کم‌ترین درد را حس می‌کند. در بعضی از موارد، مشتریان عدم داشتن درد و ناراحتی را نیز گزارش کرده‌اند.

شرکت کندلا به‌خوبی دریافته بود که طیف زیادی از مشتریان با پوست‌های روشن و موهای نازک و کرکی، از لیزر موهای زائد خود رضایت ندارند. دستگاه لیزر کندلا 2022 به‌خوبی این حفره ایجادشده در لیزردرمانی را پر می‌کند. اگر پوست روشن با موهای نازک و کرکی دارید، این دستگاه جدید به یاری شما می‌آید تا شفافیت و نرمی پوست خود را احساس کنید.

لیزر موهای زائد بدن با دستگاه لیزر کندلا 2022

همان‌طور که گفتیم، این دستگاه از دو طول موج متفاوت استفاده می‌کند، طول موج الکساندرایت 755 و طول موج ND:YAG 1064. هر طول موجی، وظایف متفاوتی را بر عهده دارد. در طول موج الکساندرایت 755 پوست‌های روشن به ‌خوبی لیزر می‌شوند. این طول موج برای پوست‌های تیره کاربرد ندارد. استفاده از این طول موج در پوست‌های تیره، موجب درد و ناراحتی بسیار مشتری می‌شود. برخی از مشتریان با موهای تیره که از درد شدید لیزر موهای زائد بدن شکایت می‌کنند، تحت درمان با این طول موج قرار گرفته‌اند.

طول موج ND:YAG 1064 دوای درد مشتریانی با پوست‌های تیره است. این طول موج به‌ خوبی در این نوع از پوست‌ها نفوذ خواهد کرد و موهای زائد را از بیخ‌وبن نابود می‌کند. برخی مشتریان با پوست‌های روشن که در معرض این طول موج قرار گرفته‌اند و بسیار ناراضی هستند، دلیل نارضایتیشان کاملا واضح و آشکار است. طول موج ND: YAG 1064 برای این نوع از پوست‌ها مناسب نیست.

لیزر موهای زائد بدن با دستگاه لیزر کندلا 2022
لیزر موهای زائد بدن با دستگاه لیزر کندلا 2022

هندپیس دستگاه

دستگاه لیزر کندلا 2022 با فاصله از پوست، عمل لیزر را انجام می‌دهد. در نتیجه، احتمال انتقال باکتری به پوست بیمار به صفر می‌رسد. این دستگاه هندپیس‌های متفاوتی دارد که به بسته به نقاط موردنظر برای لیزر، عوض می‌شوند. سرعت تعویض هندپیس‌ها نیز بسیار زیاد است. در نتیجه، وقفه‌ای در لیزر مشتری پیش نمی‌آید.

قدرت دستگاه

قدرت و شدت تابش دستگاه جنتلمکس پرو پلاس نسبت به سری‌های پیشین افزایش‌یافته است. نتیجه این افزایش، کارایی بیشتر دستگاه خواهد بود. با زیاد شدن قدرت تابش، نه‌تنها سرعت عملیات بیشتر می‌شود، بلکه شدت نفوذ به قدری است که موهای زائد برای همیشه از بین می‌روند.

حذف موهای نازک

برای از بین ‌بردن موهای نازک و کرکی دستگاه جنتلمکس پرو پلاس دو تکنیک متفاوت را ابداع کرده است. اول اینکه پالس تابشی به پوست را طوری تنظیم می‌کند که کوچک‌ترین نواحی را تحت پوشش قرار دهد. دوم اینکه مدت‌زمان قرارگیری پالس را بر پوست کوتاه‌تر کرده است. این دو تنظیمات جدید، دشمن شماره یک موهای نازک و کرکی هستند. دیگر با این دستگاه لیزر وقت آن است که از شر موهای بسیار نازک و کرکی خود رهایی یابید.

قطر تابش

در این دستگاه جدید، میزان قطر شعاع نور تابشی 26MM است. این عدد رویایی به این دستگاه اجازه می‌دهد که مناطق بیشتری از پوست را در زمان معینی لیزر کند. اغلب مشتریان از کندی لیزر پاهای خود شاکی بودند. در لیزر زیربغل نیز شاهد این دست شکایات بودیم. با دستگاه لیزر کندلا 2022 دیگر این شکایات وجود نخواهند داشت، زیرا لیزر این نواحی با سرعت باورنکردنی انجام می‌شود.

بدون درد

جلسات اول لیزر موهای زائد بدن برای بسیاری از افراد دردناک است. اگر به درد حساس هستید و خاطرات جلسات اول دوستان و آشنایان خود را مکرر شنیده‌اید، ممکن است دچار تردید شوید. لیزر موهای سینه زائد مردان نیز با این مشکل و معضل همراه است. اما این دستگاه لیزر کندلا از سیستم خنک‌کننده ضد درد استفاده می‌کند. با این سیستم، ژل خنک‌کننده و ضد درد به پوست بیمار اسپری می‌شود تا او دردی را حس نکند. جالب این است که مقدار پاشش ژل در طول عمل لیزر می‌تواند کم یا زیاد شود و قابل تنظیم است. بنابراین بیمار دردی را حس نمی‌کند.

صرفه اقتصادی

این دستگاه جدید کندلا در عین کیفیت بالا و سرعت عمل، به فکر اقتصاد و جیب مشتریان خود نیز است. با این دستگاه نزدیک به 30 درصد، زمان لیزر بدن مشتری کاهش پیدا می‌کند. در نتیجه، شما باید کم‌تر دست ‌به ‌جیب شوید و کیفیتی بالا را  با هزینه کمتری به دست می‌آورید.

جوانسازی پوست صورت با دستگاه لیزر کندلا 2022

بر اثر گذشت زمان، لکه‌هایی ناشی از آفتاب در جای‌جای بدن انسان شکل می‌گیرند. این لکه‌ها در کنار دیگر معضلات مانند چین ‌و چروک‌ها، افتادگی و شل‌شدگی پوست، دغدغه بسیاری از افراد پا به سن گذاشته هستند.

دستگاه لیزر جدید کندلا با گرمادهی پوست، ساخت کلاژن‌های آن را بازیابی می‌کند. در نتیجه، پوست صورت شما به حالت قبل بر می‌گردد. این دستگاه سری جنتلمکس کندلا نسبت به درمان‌های مشابه دیگر، ماندگاری بیشتری دارد و در عین‌حال از خطرات کمتری برخوردار است.

دستگاه جدید لیزر کندلا 2022 از تکنیک غیر سایشی استفاده می‌کند. با این تکنیک، نور لیزر می‌تواند به اعماق پوست نفوذ کند، بدون آنکه به اولین لایه آن آسیبی بزند. در نتیجه چنین تکنیکی جای جوش‌ها، لک‌ها، آکنه و زخم به طور اساسی درمان می‌شوند.

عوارض جانبی دستگاه لیزرکندلا 2022

قرمزی  و التهاب پوست، عارضه شایع این دستگاه جدید لیزر کندلا 2022 است. البته این عوارض تا چند ساعت بعد از عمل لیزر ناپدید می‌شوند. پوسته‌پوسته شدن پوست نیز از دیگر عوارض این عمل لیزر است. عوارض نادر این دستگاه جدید لیزر کندلا 2022 عفونت و زخم هستند. این دو عارضه به دلیل عملکرد نامناسب اپراتور رخ می‌دهند. عارضه سوختن پوست بدن، نتیجه مراجعه به کلینیکی غیرمجاز با متخصصی کار نابلد است.

عوارض جانبی دستگاه لیزرکندلا 2022
عوارض جانبی دستگاه لیزرکندلا 2022

جمع‌بندی

دستگاه لیزر کندلا 2022 چکیده تمام تجارب این شرکت به ‌اضافه گزینه‌های جذاب جدید است. شرکت کندلا با تولید این دستگاه در راهی گام برداشت که هدفش جذب مشتری با هر نوع پوستی است. این نکته را در نظر داشته باشید که عوارض نادر دستگاه لیزر جدید کندلا 2022 مربوط به متخصص و کلینیک می‌شوند. در نتیجه، شما باید کلینیک مناسبی را پیدا کنید تا خیالتان از هر جهت آسوده باشد.

منابع: prejuvenation

Rate this post

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر