تخصصی ترین کلینیک کاشت ابرو حرفه ای کجاست؟

ابروهای پرپشت، پررنگ و متعادل یک دارایی ارزشمند برای هر زن و مردی به شمار می‌روند. در واقع، ابروها نقش مهمی در جذاب‌تر نشان دادن چهره شما دارند. بنابراین ابروهای متناسب و زیبا می‌توانند موجب افزایش اعتماد به نفس شما شوند و همچنین باعث خواهند شد شما سالم‌تر و جوان‌تر به نظر برسید. کاشت ابرو برای زنان و مردانی است که آرزوی یک راه‌حل دائمی و واقعی برای ابروهای نازک یا نامتناسب خود دارند. شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک گیتا به عنوان تخصصی‌ترین کلینیک کاشت ابرو حرفه ای به این هدف دست یابید.

کاشت ابرو در کلینیک گیتا

در کلینیک گیتا، پیوند ابرو با استخراج واحد فولیکولی تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. در فرآیند کاشت ابرو نیز از هیچ‌گونه چاقوی جراحی استفاده نخواهد شد. همچنین هیچ‌گونه بخیه یا منگنه‌ای وجود ندارد و هیچ جای زخم خطی نیز به وجود نمی‌آید. روش کاشت ابرو FUE یک روش درمانی کم تهاجمی برای کاشت مو است که در کلینیک گیتا نیز استفاده می‌شود.

تهران در سراسر منطقه، به عنوان بهترین مقصد برای کاشت موی سر و صورت با بالاترین کیفیت شناخته می‌شود. کلینیک گیتا به دلیل ارائه خدمات برتر و سابقه اثبات شده در زمینه کاشت مو موفق، بین مشتریان خود شهرت خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: بررسی روش های کاشت ابرو

کاشت ابرو به چه شکل است؟

ما در گروه پزشکی گیتا از تکنیک FUE برای کاشت موی صورت و ابرو استفاده می­نماییم. اتفاقی که می‌افتد این است که مو از یک ناحیه ثابت گرفته می‌شود. به این محل، اهداکننده نیز می‌گویند. سپس موهای اهدایی به ناحیه درمانی که می‌خواهید با رشد موهای جدید بهبود یابد، پیوند داده خواهند شد. در اغلب موارد، محل اهداکننده موها از پشت سر یا بالای گوش فرد خواهد بود. اگر هم طاس هستید، یک مکان اهداکننده دیگر مانند قفسه سینه یا بازوها ممکن است بتواند موی مورد نیاز را فراهم نماید.

کاشت ابرو حرفه ای شامل جراحی کمتر تهاجمی است. در کلینیک گیتا کاشت ابرو بسته به اندازه ناحیه تحت درمان، می‌تواند بین سه تا پنج ساعت طول بکشد. البته این مدت زمان به تعداد موهای مورد نیاز برای ناحیه ابرو نیز بستگی دارد. هر تار مو باید به صورتی کاشته ‌شود که در زاویه مناسب رشد کند و در نهایت، ناحیه موردنظر به بیشترین تراکم و حجم مو برسد. اساسا روش FUE با جایگزینی فولیکول‌های قدیمی با فولیکول‌های جدید که قادر به رشد مجدد هستند، رشد ابروها را تقویت می­نماید.

کاشت ابرو به روش FUE

ظاهر ابروهای ما با افزایش سن، ریزش مو، تغییرات هورمونی یا بیماری تغییراتی می‌کند که می‌توانند بر ظاهر کلی ما تاثیر بدی بگذارند. به عنوان مثال، ابروهای ما ممکن است کم‌پشت به نظر برسند یا دارای لکه‌های طاسی باشند. برخی از ما نیز از ابتدا هرگز ابروهای خوبی نداشته‌ایم. پیوند ابرو با استخراج واحد فولیکولی (FUE) اساسا با افزایش تراکم و حجم مو در ابرو و همچنین افزایش رشد و ضخامت مو، شکاف‌های ابرو را پر می‌کند. با کاشت مو به روش FUE بالاخره می‌توانید ابروهای دلخواه خود را داشته باشید.

کاشت ابروی FUE کلینیک گیتا با بالاترین کیفیت درمان توسط پیشرفته‌ترین ابزارها و دستگاه‌های پزشکی ارائه می‌شود. پیوند استخراج واحد فولیکولی به این دلیل محبوب است که تارهای مو به صورت یکی‌یکی پیونده زده می‌شوند و در نتیجه، ابروهای شما کاملا طبیعی و سالم به نظر خواهند رسید. همچنین در روش FUE درجه بالاتری از کنترل جراحی در هنگام برداشت و کاشت مو وجود دارد.

کاشت ابرو حرفه ای به روش FUE قطعا موفقیت‌آمیز است و فقط ظرف پنج ماه، رشد موی قابل مشاهده‌ای را تجربه خواهید نمود. در عرض یک سال پس از کاشت نیز اکثر افراد تا 100 درصد رشد مو را تجربه می‌کنند.

ریکاوری بعد از عمل کاشت ابرو

در کلینیک گیتا، هر مشتری کاشت ابرو، یک برنامه مراقبت پس از درمان جهت مواظبت بهینه از رشد ابروهای جدید خود دریافت می‌کند. به طور کلی، از کاربرد هر گونه محصول مراقبت از پوست یا آرایشی در ناحیه درمان ابرو باید به مدت چهار هفته پرهیز فرمایید. با این کار از احتمال مسدود شدن منافذ یا ایجاد موهای زیرپوستی جلوگیری می­نمایید. بهتر است این توصیه‌ها را پس از درمان از متخصص مراقبت از موی کلینیک گیتا بخواهید.

حدود شش ماه طول می‌کشد تا تارهای موی جدید شما کاملا جا بیفتند. از آنجایی که موهای برداشته شده برای ابروها اغلب از پوست سر می‌آیند، باید هر ماه آن‌ها را کوتاه کنید. مراقبت و نظافت ابرو پس از جراحی آن، تحت پوشش کامل کلینیک گیتا قرار خواهد گرفت.

توصیه کلی این است که ظرف 2 تا 5 روز پس از کاشت ابرو به کار خود بازگردید. به ‌ندرت عوارض جانبی از این روش ایمن و اثبات‌شده دیده شده است. البته امکان دارد مقداری قرمزی، بی‌حسی یا تورم موقت را در محل اهداکننده یا ناحیه درمان تجربه نمایید اما باید بدانید که این‌ موارد، عوارضی شایع اما بی‌ضرر هستند و در عرض چند روز کاهش می‌یابند و محو می‌شوند.

هزینه کاشت ابرو در کلینیک گیتا

هزینه کاشت ابرو در کلینیک گیتا بستگی به ناحیه پیوند و میزان موهای ریخته‌شده شما دارد. بهترین راه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و هزینه‌های مربوطه، رزرو کاشت ابرو FUE در کلینیک گیتا و مشاوره با گروه پزشکی ما است. زیرا هنگامی که از میزان موهای مورد نیاز ابروهای شما برای کاشت مطلع شویم، می‌توانیم اطلاعاتی را در مورد هزینه کاشت ابرو حرفه ای به شما ارائه دهیم.

هزینه کل جراحی کاشت ابرو بر اساس عواملی مانند معاینات پزشکی، دستمزد جراح، هزینه‌های کلینیک، مواد جراحی و بیهوشی تعیین می‌شود. تکنیک‌های دقیق مورد استفاده نیز بر هزینه و کل زمان مورد نیاز برای انجام جراحی تاثیر خواهند گذاشت.

انتخاب تخصصی‌ترین کلینیک کاشت ابرو حرفه ای
انتخاب تخصصی‌ترین کلینیک کاشت ابرو حرفه ای

برخی از افراد جایگزین‌های کاشت مو مانند تتو یا میکرو بلیدینگ را امتحان می‌کنند، ولی این روش‌های ترمیم مو اغلب موقتی هستند و نتایج غیرطبیعی ارائه می‌دهند. اما کاشت ابرو یک روش تخصصی است که به ارائه نتایج عالی و دائمی می‌انجامد. در عین حال، زاویه و تراکم کاشت مو یک پارامتر حیاتی است که نیاز به دانش بسیار گسترده دارد. بنابراین عدم توجه یا تخصص می‌تواند منجر به کم‌پشت شدن ابروها یا رشد آن‌ها در الگوهای نامنظم شود.

پزشکان کلینیک گیتا فولیکول مو را به خوبی می‌شناسند و از عدسی‌های بزرگنمایی پیشرفته برای بازسازی ابروی طبیعی و پرتر استفاده می‌کنند. کلینیک گیتا با دیدگاهی منحصر به فرد و حرفه ای به این جراحی زیبایی ابروها می‌پردازد. ما به شما کمک می­نماییم تا به نتایجی استثنایی در زیبایی و یکپارچگی ابروهای خود برسید.

جمع‌بندی

اگر ابروهای نازک یا طاسی دارید، کاشت ابرو می‌تواند به تغییر ظاهر شما کمک خوبی کند. در این زمینه، مهم‌ترین مسئله این است که کاشت ابروهای خود را در تخصصی‌ترین کلینک موجود انجام دهید. کاشت ابرو حرفه ای در کلینیک تخصصی گیتا می‌تواند به شما در دستیابی به اهداف زیبایی‌تان کمک زیادی کند. ما رویاهای شما را به واقعیت تبدیل خواهیم کرد. کافی است با کلینیک تماس بگیرید و وقت مشاوره کاشت ابرو با یکی از کارشناسان مجرب ما رزرو نمایید.

منابع: estemedicalgroup، drattenello

Rate this post

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر