انواع دستگاه لیزر کندلا

انتخاب دستگاه لیزر مناسب برای رفع موهای زائد بدن یا درمان سایر مشکلات پوستی، یک تصمیم مهم است. محبوب‌ترین دستگاه‌ها برای حذف و لیزر موهای زائد، از شرکت کندلا هستند. در جدیدترین فرآیندهای درمانی، دستگاه‌های لیزر کندلا، برای لیزر موهای زائد و طیف کاملی از کاربردهای جوانسازی پوست استفاده می‌شوند. در مقاله زیر انواع دستگاه لیزر کندلا ازجمله جنتلمکس پرو پلاس، جنتلمکس پرو، جنتل لیز و …. را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

دستگاه جنتلمکس پرو پلاس: بهترین در میان بهترین‌ها

در ابتدا با دستگاه جنتلمکس پرو پلاس که یکی از بهترین دستگاه‌های شرکت کندلا است، آغاز می‌کنیم. این دستگاه که جدیدترین محصول کندلا محسوب می‌شود، یک دستگاه درمانی-زیبایی با شعار “همه چیز در یک” می‎‌باشد. زیرا این محصول، تمامی کاربردهای درمانی و زیبایی انواع دستگاه لیزر کندلا را در خود جای داده است.

دستگاه لیزر جتنلمکس پرو پلاس تمامی کارهایی را که نسل‌های قبلی کندلا مانند جنتلمکس پرو انجام می‌دادند را با سرعت، دقت و قدرت بیشتری می‌دهد. این محصول تضمین می‌کند که می‌تواند بهترین و موثرترین درمان ممکن را برای هر فردی متناسب با نیاز او ارائه دهد. جتنلمکس پرو پلاس برای تمام انواع پوست‌ها و موها مناسب است و هیچگونه عوارضی ندارد. این دستگاه می‌تواند بهترین و مؤثرترین درمان غیر تهاجمی برای بیماری‌های زیبایی پوست مانند موهای ناخواسته، ضایعات عروقی و…. را ارائه دهد.

جتنلمکس پرو پلاس به ‌عنوان یکی از جدیدترین و پرکاربردترین دستگا‌ه‌های لیزر در جهان شناخته شده است. از دستگاه جنتلمکس پرو پلاس می‌توان برای از بین بردن موهای زائد بدن، لکه‌های پوستی، درمان واریس و قرمزی صورت و بدن استفاده نمود.

مزایای دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس

  • دارای بیش‌ترین دقت در میان تمامی دستگاه‌های لیزر
  • قدرتمندترین دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد
  • بهترین نتیجه در کوتاه‌ترین زمان
  • حذف موهای زائد بدون درد و عوارض
  • ایمن برای تمامی افراد در تمامی سنین

کاربردهای دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس

  • حذف دائمی موهای بدن
  • از بین بردن جوش‌های صورت و جای آن‌ها
  • درمان واریس
  • جوانسازی پوست
  • حذف لکه‌های قهوه‌ای پوست

دستگاه لیزر جنتلمکس پرو

یکی دیگر از انواع دستگاه لیزر کندلا دستگاه جنتلمکس پرو است. این دستگاه تا قبل از جنتلمکس پرو پلاس عنوان‌‌دار بهترین محصول در شرکت کندلا بود. این دستگاه دارای لیزر الکساندرایت 755 نانومتری و لیزر Nd:YAG 1064 نانومتری است. بنابراین این محصول شرکت کندلا می‌تواند پوشش درمانی جامعی را ارائه دهد و ایده‌آل برای انواع پوست فیتزپاتریک باشد. این دستگاه می‌تواند درمان غیرتهاجمی برای بیماری‌های زیبایی پوست مانند موهای ناخواسته، ضایعات رنگدانه، ضایعات عروقی، سفت شدن پوست و چین و چروک ارائه ‌دهد.

جنتلمکس پرو تا 2 هرتز را با اندازه نقطه 20،22 و 24 میلی‌متری درمان می‌کند. این امر به اپراتور این امکان را خواهد داد تا درمان‌های کل بدن را سریع‌تر از همیشه انجام دهد. جنتلمکس پرو برای کلینیک‌هایی که به دنبال ارائه درمان‌های سریع و کارآمد، به حداقل رساندن زمان درمان و افزایش نرخ گردش درمان هستند، عالی است. این دستگاه، سرعت درمان و همچنین راحتی بیمار را نیز به حداکثر می‌رساند. در مجموع، جنتلمکس پرو می‌تواند تجربه لذت‌بخش را برای مشتری فراهم ‌کند. این دستگاه برای درمان‌ بیماری‌های زیر ایده‌آل است:

  • ضایعات پیگمانته اپیدرمی
  • پوست آسیب‌دیده در برابر نور خورشید
  • لکه های پیری
  • کک و مک
  • ناهنجاری‌های عروقی
  • رگ‌های عنکبوتی
  • تلانژکتازی در صورت و پاها
  • ماتینگ تلانژکتاتیک

دستگاه جنتل لیز پرو پلاس

جنتل لیز پرو پلاس یکی‌ دیگر از انواع دستگاه لیزر کندلا می‌باشد. این دستگاه دارای عملکردی است که می‌تواند به طور موثر و دائمی موهای زائد را از بین ببرد. همچنین این دستگاه، طول درمان راحتی را برای بیماران به ایجاد می‌کند. این محصول شرکت کندلا علاوه بر لیزر موهای زائد بدن ممکن است رنگدانه‌های پوست، ضایعات عروقی و خطوط ریز را نیز درمان کند.

دستگاه جنتل لیز پرو پلاس
دستگاه جنتل لیز پرو پلاس

دستگاه لیزر مینی جنتل لیز: بهترین و مقرون به صرفه‌ترین گزینه برای کلینیک در حال توسعه

اگر بخواهیم دستگاه دیگری از انواع دستگاه لیزر کندلا معرفی کنیم، می‌توانیم به مینی جنتل لیز اشاره کنیم. این دستگاه علاوه بر حذف موهای زائد برای درمان ضایعات پوستی و عروقی رنگدانه نیز می‌تواند مؤثر باشد.

دستگاه مینی جنتل لیز از لیزر الکساندرایت 755 نانومتری بهینه برای درمان انواع پوست فیتزپاتریک استفاده می‌کند. این دستگاه درمان غیر تهاجمی برای بیماری‌های پوستی و زیبایی مانند موهای ناخواسته، ضایعات رنگدانه‌ای و چین و چروک ارائه می‌دهد. این محصول شرکت کندلا دارای طراحی جمع‌ و‌ جوری است و می‌تواند به راحتی در اتاق درمان استاندارد شما بدون مصرف فضای زیادی، جا شود. همچنین این دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد مناطق کوچک و ظریف مانند خطوط ریش مردانه مناسب است.

 

دستگاه لیزر جنتل‌لیز پرو

یکی دیگر از انواع دستگاه لیزر کندلا دستگاه لیزر جنتل لیز پرو است. این محصول شرکت کندلا دارای لیزر الکساندرایت 755 نانومتری می‌باشد. همچنین این دستگاه توانایی درمان غیرتهاجمی بیماری‌های پوستی زیبایی مانند موهای ناخواسته، ضایعات رنگدانه‌ای و چین و چروک را نیز دارد.

ویژگی‌ای که این دستگاه را نسبت به مینی جنتل لیز متمایز می‌کند، این است که نه تنها پالس‌های بیشتری در ثانیه ارائه می‌دهد، بلکه اندازه نقطه بزرگتری نیز دارد. این محصول برای کلینیک‌هایی که به دنبال ارائه درمان‌های سریع و کارآمد، به حداقل رساندن زمان درمان و افزایش نرخ گردش درمان هستند، عالی است. اپراتور این دستگاه لیزر با هندپیس 20،22 و 24 میلی متری، می‌تواند درمان‌های تمام بدن را سریع‌تر از همیشه انجام دهد. این دستگاه لیزر، سرعت درمان و همچنین راحتی بیمار را به حداکثر می‌رساند.

دستگاه جنتل‌یگ: مناسب برای رنگ‌های تیره

دستگاه جنتل‌یگ یکی از انواع دستگاه لیزر کندلا می‌باشد که به خاطر تطبیق‌پذیری نهایی خود، شناخته شده است. این محصول شرکت کندلا می‌تواند بیماران را در تمام طول سال با انواع پوست از جمله پوست تیره درمان کند. این دستگاه به دلیل نفوذ عمیق با کم‌ترین پراکندگی انرژی لیزر، برای درمان پوست با رنگدانه‌های تیره مفیدترین است.

دستگاه لیزر مینی جنتل‌یگ: بهترین برای کلینیک‌های کوچک و مناسب برای درمان انواع پوست‌های تیره

دستگاه لیزر مینی جنتل‌یگ یکی دیگر از محصولات شرکت کندلا است. استفاده از این دستگاه لیزر، ایمن‌ترین روش برای درمان پوست‌های برنزه می‌باشد. این دستگاه دارای طراحی جمع و جوری است که به راحتی می‌تواند بدون مصرف فضای زیادی در اتاق درمان استاندارد شما قرار گیرد. همچنین این دستگاه، درمان غیر تهاجمی بیماری‌های زیبایی پوست مانند موهای ناخواسته، ضایعات عروقی، سفت کردن پوست و کاهش چین و چروک را ارائه می‌دهد.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم با بررسی انواع دستگاه‌ لیزر کندلا به شما کمک کنیم تا شناخت بهتری از محصولات این شرکت داشته باشید. بنابراین مطمئناَ حالا می‌توانید با توجه به شرایط خود، بهترین تصمیم را در زمینه انتخاب دستگاه مناسب بگیرید. پیشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس است. زیرا این دستگاه جدیدترین و پرکاربردترین محصول شرکت قدرتمند کندلا محسوب می‌شود. جنتلمکس پرو پلاس از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های لیزر روز دنیا بهره می‌برد. بنابراین استفاده از این دستگاه می‌تواند نتایج بسیار بهتری را برای شما به همراه داشته باشد.

منابع: laseraid

Rate this post

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر