جنتلمکس پرو پلاس محصول جدید شرکت کندلا

لیزر با پلتفرم دوگانه جنتلمکس پرو پلاس GentleMax Pro™ توسط یکی از رهبران صنعت ساخت لیزر یعنی شرکت کندلا (Syneron Candela) تولید شده است. این محصول جدید و تحول‌آفرین، یک لیزر دو پلتفرمه است که از لیزر 755 نانومتری الکساندرایت و لیزر 1064 نانومتری Nd:YAG استفاده می‌کند. این دستگاه لیزر طیف وسیعی از گزینه‌های درمانی مختلف را برای افراد فراهم می‌سازد. با پوست پدیا همراه باشید تا بروزترین فناوری لیزر در جهان را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم.

معرفی لیزر جنتلمکس پرو پلاس

صاحبان کلینیک‌ها دیگر برای درمان چندین ضایعه نیازی به خرید چندین لیزر جداگانه ندارند. زیرا کارایی لیزرهای Gentle Pro پلاس فراتر از حذف موهای زائد است. این لیزر پیشرو در صنعت، به شما امکان می‌دهد تا موارد زیادی از بیماری‌های پوستی را درمان کنید. اما این لیزر دقیقا چه کارهایی انجام می‌دهد؟

1.     رفع دائمی موهای زائد

این دستگاه پیشرفته از یک استاندارد طلایی برای حذف موثر موهای زائد برخوردار است که انواع پوست‌ها را شامل می‌شود. در واقع، این دستگاه یک پلتفرم لیزری با طول موج دوگانه است. بنابراین سریع‌ترین و قدرتمندترین لیزر الکساندرایت 755 نانومتری را با لیزر Nd:YAG به همان اندازه قدرتمند 1064 نانومتری ترکیب می‌کند. در نتیجه، قابلیت‌های درمانی با کارایی بالا از نظر سرعت، کارایی، سهولت استفاده، عملکرد، ایمنی و رضایت بیمار را به همراه می‌آورد. حذف دائمی موهای زائد با این لیزر پیشرو، به طور معمول به 4 الی 6 جلسه درمانی نیاز دارد. اما برخی از بیماران به تعداد جلسان بیشتری نیاز خواهند داشت. هزینه حذف موهای زائد با این دستگاه نیز بستگی به وسعت ناحیه درمانی دارد.

 

2.     رفع لکه‌های آفتاب و کراتوزهای خوش خیم

این محصول جدید شرکت کندلا می‌تواند به طور موثر لکه‌های قهوه‌ای ناخواسته و ناشی از آسیب خورشید و همچنین کراتوزهای خوش خیم را بدون ایجاد اسکار از بین ببرد. اواخر پاییز و زمستان بهترین زمان برای شروع درمان این ضایعات است، زیرا برای رسیدن به بهترین نتیجه باید قبل و بعد از درمان، از پوست در برابر نور خورشید محافظت شود. همچنین برخی از لکه‌ها ممکن است به بیش از یک جلسه درمان نیاز داشته باشند.

بیشتر بخوانید: کاشت ابرو چگونه است؟

3.     اصلاح رنگ و جوانسازی پوست

لیزر جنتلمکس پرو پلاس همچنین می‌تواند آسیب‌های پراکنده ناشی از خورشید که اغلب در صورت، گردن، سینه و بازوها دیده می‌شوند را درمان کند. بسته به میزان آسیب خورشید، ممکن است تعداد جلسات درمانی متفاوتی لازم باشد. اما با هر جلسه درمان، بهبود قابل توجهی مشاهده خواهد شد.

4.     درمان قرمزی صورت و شکستگی عروق

این محصول پیشرو در صنعت لیزر درمانی می‌تواند قرمزی پس زمینه و رگ‌های خونی شکسته روی گونه‌ها، بینی و چانه را به بهترین شکل ممکن درمان کند. قرمزی زمینه صورت ناشی از شکستگی رگ‌های خونی است. بنابراین باید انتظار داشت که تا چند روز پس از درمان، مقداری قرمزی، تورم و کبودی احتمالی داشته باشید.

پیشنهاد می‌کنیم از آسپرین یا مسکن‌هایی نظیر ایبوپروفن، آلو، ادویل، موترین ملوکسیکام، سلبرکس به مدت یک هفته قبل از عمل استفاده نکنید. البته معمولا به هیچ بیماری توصیه نمی‌شود که داروهای رقیق‌کننده‌ خون را (در صورت مصرف) برای دریافت این روش قطع کند.

5.     سفت کننده پوست

لیزر جدید شرکت کندلا، سفت کردن پوست صورت و خط فک پایین را طی یک سری جلسات درمانی بین 4 تا 6 هفته‌ای به انجام می‌رساند. این روش نیازی به استفاده از آرام‌بخشی ندارد و هیچ زمان از کار افتادگی هم در پی نخواهد داشت. امکان دارد 20 تا 30 دقیقه قبل از عمل، با استفاده از لیدوکائین موضع مورد نظر را بی‌حس کنند تا درد کمتری احساس کنید.

فناوری برتر جنتلمکس پرو پلاس

این دستگاه جدید شرکت کندلا حاصل دهه‌ها نوآوری صنعت لیزر درمانی و از پیشگامان فناوری زیبایی‌شناسی مبتنی بر لیزر است. اثرات بیشتر، سطح پوشش بزرگ‌تر و مدت زمان پالس کوتاه‌تر، همگی به قدرت پلتفرم جدید این محصول اشاره دارند.

شرکت کندلا توانسته است تا این قدرت زیاد و محافظ خنک‌کننده متمایز را برای درمان طیف گسترده‌ای از بیماری‌های پوستی ترکیب کند. نتیجه این تلاش‌ها، ساخت لیزری است که تمامی جنبه‌های مثبت دستگاه‌های قبلی را دارد، اما از نقاط منفی آن‌ها دوری می‌کند. از دیگر فناوری‌های به کار رفته در این لیزر پیشرو در صنعت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

فناوری برتر جنتلمکس پرو پلاس
فناوری برتر جنتلمکس پرو پلاس

1.     درمان لکه‌های متعدد و بزرگ

اندازه نقطه مناسب برای لیز از نظر آناتومیک، از 1.5 تا 24 میلی‌متر و اندازه نقطه جدید 26 میلی‌متری این دستگاه، به معنای پالس‌های لیزر کمتر است. این امر به معنای افزایش سرعت درمان و راحتی بیشتر بیمار خواهد بود.

2.     اثرات بالاتر و مدت زمان پالس کوتاه‌تر

تسلط بیشتر در بزرگ‌ترین سطح قابل پوشش، می‌تواند نتایج درمانی مورد نیاز شما را ارائه دهد. مدت زمان ضربان کوتاه 2 میلی‌ثانیه، قابلیت‌های جدید و ظریف‌تری برای ریشه‌کنی موهای زائد ارائه می‌کند.

3.     نرخ تکرار پایین

ارائه سریع‌تر پالس‌های لیزر امکان درمان سریع‌تر و راحت‌تر را فراهم می‌کند و به نفع بیماران و ارائه‌دهندگان است. جنتلمکس پرو پلاس از این نظر بسیار پیشرفته محسوب می‌شود و نرخ تکرار پایین بی‌نظیری دارد.

4.     قابلیت درمان گسترده با طول موج دوگانه

هر دو طول موج 755 نانومتر و 1064 نانومتر طیف وسیعی از مشکلات را در انواع مختلف پوست درمان می‌کنند. این لیزر قطعا کاربردی بیش از حذف موهای زائد خواهد داشت.

تطبیق پذیری محصول جدید شرکت کندلا

جنتلمکس پرو پلاس با عملکرد اثبات‌شده، قابلیت اطمینان و سهولت استفاده، در لیزر موهای زائد و موارد دیگر کاملا پیشرو است. کلینیک‌ها با استفاده از این دستگاه می‌توانند بیماران بیشتری را در زمان کمتری درمان کنند. این لیزر با افزایش قدرت، سرعت و پوشش لکه‌های بزرگ‌تر و همچنین مدت زمان پالس کوتاه برای درمان موهای ریز عمل می‌کند. کلینیک‌ها می‌توانند تعداد لیزر درمانی و حاشیه سود خود را با این دستگاه جدید افزایش دهند. همچنین آنها در تمامی زمینه‌های زیر می‌توانند به ارائه خدمات بپردازند.

  • کاهش دائمی مو
  • ضایعات خوش خیم رنگ‌دانه و عروقی
  • قرمزی و عروق صورت
  • رگ‌های واریس پا
  • خطوط ظریف و چین و چروک
  • آنژیوم و همانژیوم
  • دریاچه وریدی
  • لکه‌های بزرگ
  • قارچ ناخن
  • تلانژکتازی

جمع‌بندی

پلتفرم جنتلمکس پرو پلاس جدیدترین تکامل شرکت کندلا و برند شماره یک توصیه‌ شده توسط متخصصین پوست برای لیزر موهای زائد محسوب می‌شود. این لیزر شماره یک دنیا بر اساس بیش از 20 سال عملکرد بالینی اثبات ‌شده در انواع پوست‌ها، ساخته‌ شده است. همچنین طراحی آن به گونه‌ای است که از انتظارات بیماران و نیازهای کسب و کار کلینیک کاملا فراتر رود. حال که با این دستگاه پیشرفته آشنا شدید، کافی است به یک مرکز معتبر برای استفاده از این دستگاه مراجعه کنید. سپس با خیال راحت به درمان مشکلات پوستی یا حذف موهای زائد خود بپردازید. فراموش نکنید که همیشه یک کلینیک معتبر می‌تواند بهترین نتایج را برای شما به ارمغان آورد.

منابع: shadesvalleyderm، candelamedical، candelamedical، candelamedical

Rate this post

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر