بررسی دو نسل از دستگاه لیزر کندلا – جنتل مکس پرو و جنتلمکس پرو پلاس

کلینیک‌ها در تبلیغات انجام لیزر، نام دستگاه مورد استفاده خود را با فونت درشت می‌نویسند. شاید با خود فکر کنید که همه دستگاه‌های لیزر یک کار را انجام می‌دهند و این برند با آن ‌یکی برند، تفاوتی ندارد. شاید هم به خود بگویید که این هم از بازی‌های تبلیغاتی کلینیک‌ها است و این‌گونه می‌خواهند مشتری جذب کنند. با کمال احترام به شما می‌گوییم که معرفی دستگاه، ترفند تبلیغاتی نیست. مؤثرترین عامل در انجام لیزری عالی و بی‌نقص، نوع دستگاه مورداستفاده است. در این مقاله سعی می‌کنیم، دو نسل دستگاه لیزر کندلا را با هم مقایسه نماییم.

معرفی شرکت کندلا

این شرکت سال 1970 در ماساچوست امریکا تاسیس شد، از آن سال به بعد، کندلا دستگاه‌های لیزر را تولید می‌کند. دستگاه‌های لیزر کندلا با اهداف درمانی و زیبایی به بازار عرضه می‌شوند. این شرکت چند نسل از بهترین لیزرهای آرایشی – بهداشتی را تولید کرده است. جنتل مکس پرو و جنتلمکس پرو پلاس از جدیدترین دستگاه‌های این شرکت هستند. در ادامه می‌خواهیم به بررسی و مقایسه این دو دستگاه بپردازیم.

دستگاه جنتل مکس پرو

این دستگاه لیزر با استفاده از دو طول موج مختلف، طیف وسیعی از مشتریان را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. مشتریان با پوست‌های روشن از طول موج 755 الکساندر این دستگاه و مشتریان با پوست تیره از طول موج 1064 بهره‌مند می‌شوند.

استفاده هم‌زمان از این دو طول موج، یکی از ابتکارات شرکت کندلا است. در ادامه بررسی می‌کنیم که این دستگاه چه خدمات زیبایی را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

از بین موهای زائد بدن با دستگاه جنتل مکس پرو

برای راحتی از شر موهای زائد، این دستگاه عملکرد بی‌نظیری دارد. این ادعا را مشتریانی که از این مدل دستگاه لیزر کندلا استفاده کرده‌اند، تایید می‌کنند.

سرعت بالای  دستگاه جنتل مکس پرو

یکی از موارد رضایت مشتریان، سرعت بالای این دستگاه است. در مقایسه با دیگر دستگاه‌ها، در زمانی کمی عمل لیزر روی بدن فرد انجام می‌شود.

پوشش انواع پوست با دستگاه لیزر کندلا

یک دستگاه لیزر خوب باید بتواند انواع پوست‌ها را پوشش بدهد. این ویژگی بیشتر برای صاحبان کلینیک اهمیت دارد. دستگاه لیزر جنتل مکس پرو، انواع طیف‌های پوستی از روشن تا تیره را پوشش می‌دهد.

کارایی دستگاه جنتل مکس پرو نسل قبلی دستگاه لیزر کندلا

یکی دیگر از شاخصه‌های یک دستگاه لیزر خوب، ارائه نتایج مناسب، دائمی و موردانتظار مراجعه‌کننده است. بعد از چند جلسه درمان با این دستگاه، موهای زائد بدن به طور دائمی از بین می‌روند.

 از بین ‌بردن لکه‌های ناشی از آفتاب‌سوختگی

یکی دیگر از موارد استفاده دستگاه جنتل مکس پرو، از بین ‌بردن لکه‌های ناشی از قرارگیری در معرض نور خورشید است. از بین ‌بردن این لکه‌ها علاوه بر مهارت متخصص، نیاز به دستگاهی دارد که موجب زخم و سوختگی هم نشود. با دستگاه جنتل مکس پرو، این لکه‌ها به‌ راحتی از بین می‌روند. بیمار برای از بین ‌بردن این لکه‌ها، باید اواخر پاییز یا اوایل زمستان به کلینیک مراجعه کند. با این دستگاه لیزر کندلا در یک جلسه، مشکلات اکثر بیماران برطرف می‌شود.

بعضی از بیماران، مشکلات حادتری در زمینه آفتاب‌سوختگی دارند. ایجاد لکه‌هایی روی بازو، گردن و صورت، اعتماد به ‌نفس بیماران را کاهش می‌دهد و راه را برای انزوای آنان باز می‌کند. دستگاه جنتل مکس پرو در چند جلسه این مشکلات حاد را نیز درمان خواهد کرد.

درمان قرمزی  پوست صورت با دستگاه لیزر کندلا

قرمزی نوک دماغ و دیگر جاهای صورت ناشی از آسیب به رگ‌های خونی است که ظاهر بدی به صورت بیمار می‌دهد. این نوع از دستگاه لیزر کندلا این مشکل را نیز حل می‌کند. معمولاَ بیمارانی که این عمل را انجام می‌دهند، از درد بسیار زیاد در حین و بعد از عمل شاکی هستند. در درمان این بیماری درد، اجتناب‌ناپذیر است. اما با دستگاه جنتل مکس پرو بیمار درد کمتری را حس خواهد کرد و پس از چند جلسه، قرمزی از بین می‌رود.

جوانسازی پوست

یکی از روش‌های جوانسازی پوست، استفاده از لیزر است. با لیزر می‌توانید چین‌ و چروک‌های صورت، گردن و دست را از بین ببرید. همچنین می‌توانید پوست را کشیده‌تر و سفت‌تر کنید و به پوست جوان‌شده خود در آینه لبخند بزنید. دستگاه جنتل مکس پرو این اعمال را با بهترین کیفیت انجام می‌دهد.

دستگاه جنتلمکس پرو پلاس - دستگاه لیزر کندلا
دستگاه جنتلمکس پرو پلاس – دستگاه لیزر کندلا

دستگاه جنتلمکس پرو پلاس جدید ترین دستگاه لیزر کندلا

همانطور که تاکنون دریافتید، دستگاه جنتل مکس پرو توانایی‌های زیادی دارد. اما تعهد به مشتریان و وجود بازار پررقابت دستگاه‌های لیزر، شرکت کندلا را وادار کرده است تا از محصولی جدید رونمایی کند. این دستگاه لیزر کندلا همه اقداماتی که در بالا بیان کرده‌ایم را انجام می‌دهد، اما با تفاوتی بزرگ.

آیا تا به ‌حال شنیده‌اید که کشیدن یک خط می‌تواند سرنوشت یک تابلو نقاشی را عوض کند و آن را بدل به شاهکاری بی‌نظیر نماید؟ جنتلمکس پرو پلاس نقش این خط را بازی می‌کند. در ادامه توضیح می‌دهیم که این دستگاه نسل جدید کندلا چه دستاوردهای ویژه‌ای برای عمل لیزر دارد. مشتریان و صاحبان کلینیک‌ها، بسیار از عملکرد این دستگاه راضی هستند.

افزایش سطح لیزر

این دستگاه لیزر کندلا تعداد بیشتری از فولیکول‌های مو را در یک ‌زمان از بین می‌برد. نتیجه این کار، سرعت بیشتر انجام عملیات لیزر است. با این ترفند، انجام لیزر با دستگاه جنتلمکس پرو پلاس کارایی بیشتری خواهد داشت.

مناسب برای انواع پوست

دستگاه جنتل مکس پرو نیز این ویژگی را داشت، پس تفاوت در چیست؟ در دستگاه جنتلمکس پرو پلاس از فناوری جدیدی استفاده شده است که مشکل پوست‌های خیلی روشن‌ و موهای خیلی نازک و کرک مانند مشتریان را بر طرف می‌کند. با این تکنیک، بسیاری از مشتریانی که مجبور بودند بعد از یک یا دو سال، دوباره به کلینیک مراجعه کنند، خیالشان آسوده می‌شود.

سرعت بالا

برای ناحیه‌هایی مانند پشت لب و پشت گردن، کار کردن با جنتلمکس پرو پلاس در حد چند ثانیه است. این ویژگی، به ‌وقت مشتری احترام می‌گذارد.

بدون درد

دستگاه جنتلمکس پرو پلاس دارای فناوری خنک‌کننده است. در نتیجه، با این دستگاه نیازی به ژل‌های خنک‌کننده نیست. این ویژگی، بسیار مناسب برای لیزر موهای زائد سینه مردان است. خیلی از آقایان به ‌خاطر درد این قسمت از بدن، از لیزر فراری هستند. آقایان محترم، دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس این مشکل شما را حل کرده است. برای زیبایی و جذابیت دیگر بهانه‌ای ندارید.

دستگاه لیزر کندلا جنتلمکس پرو پلاس مناسب برای تمام سنین

حتی نوزادان نیز می‌توانند از جنتل مکس پرو پلاس استفاده کنند!. هیچ یک از افراد خانواده، منعی برای استفاده از این دستگاه لیزر کندلا را ندارند.

دقیق  و کارا

یکی از دلایل استقبال مراجعه‌کنندگان از جنتلمکس پرو پلاس، دقت بالای آن است. این دستگاه جدید کندلا، در مساحت‌های بسیار کوچک، عالی و بی‌نقص عمل می‌کند. جنتلمکس پرو پلاس موهای پشت گردن و بینی مشتریان را طوری از بین می‌برند که باعث تعجب آنان می‌شود.

خلاصی از موهایی که در گوشت و پوست  فرو می‌روند.

بعضی از موهای پشت باسن یا کمر، در پوست فرو می‌روند و باعث عفونت می‌شوند. درمان این معضل نیاز به جراحی دارد که وقت و انرژی بسیاری از بیمار می‌برد. با جنتلمکس پرو پلاس دیگر نگران این عارضه نباشید.

به‌صرفه و اقتصادی

برای اکثر افراد، لیزر با جنتلمکس پرو پلاس نتایج دائمی به همراه خواهد داشت. به همین دلیل، نیاز به مراجعه بعدی نیست. در نتیجه، مشتری یک بار برای همیشه هزینه لیزر را پرداخت می‌کند.

نتایج عالی در درمان واریس با دستگاه لیزر کندلا

مراجعه‌کنندگانی که بیماری واریس داشتند، از عملکرد جنتلمکس پرو پلاس به وجد آمده‌اند. اکیداَ توصیه می‌کنیم که این دستگاه لیزر را تجربه نمایید.

جمع‌بندی

یک لیزر بی‌نقص و عالی را عملکرد دستگاه رقم می‌زند. دستگاه لیزر کندلا به کارایی و دقت خود افتخار می‌کند. هر دو دستگاه معرفی‌شده شرکت کندلا، مورد رضایت مشتریان هستند. آن­ها اختلافات کوچکی دارند که تفاوت‌های بزرگی را رقم می‌زند. در صورتی‌ که امکان استفاده از جنتلمکس پرو پلاس برای شما فراهم است، در انجام لیزر با آن تردید نکنید.

منابع: modernaesthetics، shadesvalleyderm، myskingym

Rate this post

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر