بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران کدام است

اگر ابروهای نازک و کم‌پشتی دارید، احتمالاً روش‌های مختلف برای رفع این مشکل را بررسی کرده‌اید. این مشکل را خیلی از خانم‌ها و حتی آقایان دارند. با افزایش سن، اصلاح‌های مکرر و بی‌قاعده، رژیم‌های لاغری شدید و بارداری و شیردهی، هورمون‌های بدن تغییر می‌کنند. این تغییر هورمون‌ها و در برخی موارد کمبود ویتامین‌ها در بدن موجب ریزش موی سر و ابرو می‌شوند. روش‌های مختلفی برای اصلاح این مشکل وجود دارند. بهترین این روش‌ها، کاشت ابرو است که باید در مراکز کاشت مو مجهز و توسط پزشک متخصص انجام شود. انتخاب یک کلینیک مجهز در میان انبوه مراکز کاشت مو موجود، کار آسانی نیست. ما قصد داریم بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران یعنی کلینیک پوست، مو و زیبایی گیتا را به شما معرفی کنیم.

بهترین مرکز کاشت ابرو چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

قبل از آن‌که به سراغ ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران برویم، لازم است به نکته مهمی اشاره کنیم. همه کلینیک‌های زیبایی که در کشورمان فعالیت می‌کنند، باید مجوز فعالیت رسمی خود را از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بگیرند. کلینیک‌هایی که زیر نظر این وزارت‌خانه فعالیت می‌کنند، باید از استانداردهای مشخصی که برای حمایت از مراجعه‌کننده تدوین شده‌اند، تبعیت کنند.

پس به‌ دلیل پرداخت هزینه کمتر، سراغ مراکز کاشت مو بدون مجوز و غیراستاندارد نروید. تبعات چنین کاری، به‌مراتب بیشتر از هزینه‌ای است که برای کاشت ابرو در یک کلینیک معتبر و دارای مجوز خرج خواهید کرد. البته داشتن مجوز به‌تنهایی کافی نیست. بیایید با هم ببینیم یک مرکز کاشت ابرو معتبر چه ویژگی‌هایی دارد.

محیط کلینیکی آرام و بهداشتی

اولین ویژگی بهترین مرکز کاشت ابرو، داشتن یک محیط مناسب و آرام است. همچنین در آن باید همه پروتکل‌های بهداشتی به‌طور کامل توسط پرسنل مربوطه کنترل و رعایت شوند. اتاق عمل کاشت ابرو باید مختص این کار باشد و همه قسمت‌های آن به‌طور دقیق، قبل و بعد از هر عمل استریل شوند. تجهیزات، ابزارها و دستگاه‌ها نیز باید با پروتکل‌های استاندارد، ضدعفونی و استریل شوند. قرار دادن یک محفظه برای کاورهای یک‌بار مصرف و مواد دورریختی، الزامی است.

کاشت ابرو در تهران
کاشت ابرو در تهران

لازم است قسمت پذیرش، از محیطی آرام برخوردار باشد تا استرس مراجعه‌کننده به حداقل برسد. همچنین کادر پذیرش باید تجربه کافی برای پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان را داشته باشند و رفتار درست با بیمار را بدانند. بهتر است مجوز پذیرش و پروانه طبابت پزشکان در بخش پذیرش قرار داده شود. همچنین، ارائه آلبوم قبل و بعد از عمل کاشت ابروی مراجعه‌کنندگان قبلی می‌تواند بیمار را نسبت به عمل و کلینیک، مطمئن‌تر کند. برای کاشت ابرو در تهران کلینیک گیتا بهترین انتخاب است. تمامی موارد گفته‌شده به دقت در این مرکز انجام می‌شوند تا افراد با خیال راحت و بدون استرس، تجربه‌ای رضایت‌بخش از مراجعه به کلینیک و انجام عمل کاشت ابرو داشته باشند.

برخورداری از پزشکان متخصص و باتجربه برای کاشت ابرو

قبل از اقدام برای کاشت ابرو، مطمئن شوید که در کلینیک موردنظر شما، خدمات کاشت ابرو توسط پزشکان متخصص و باتجربه در این زمینه انجام می‌شود. بررسی این امر، اصلاً کار سختی نیست. کافی ا‌ست یک وقت ویزیت با دکتر کلینیک بگیرید و به‌ دقت او در زمان ویزیت توجه کنید. بعد از آن می‌توانید آلبوم تصاویر قبل و بعد عمل‌های کاشت ابروی انجام‌شده توسط پزشک را ببینید.

در طول جلسه معاینه اولیه، پزشک ناحیه‌ای که از آن فولیکول‌های مو برداشته می‌شوند را بررسی می‌کند. معمولاً نواحی پشت سر و کناره‌های گوش به ‌عنوان بانک مو انتخاب می‌شوند. پزشک تراکم و کیفیت موی این نواحی را بررسی می‌کند تا ببیند کاندیدای مناسبی برای عمل کاشت ابرو هستید یا نه.

عمل کاشت ابرو، ریزه‌کاری‌های خاص خود را دارد و یک پزشک باتجربه در این زمینه، با این ریزه‌کاری‌ها آشنا است. درباره روش کاشت از پزشک خود سؤال کنید و با دقت به توضیحات و توصیه‌های او گوش دهید. استخراج صحیح فولیکول‌ها، تعیین زاویه هر فولیکول متناسب با محل قرارگیری و نشاندن فولیکول‌ها در جای مناسب خود، نیازمند دستانی ماهر و باتجربه هستند. در برخورد با پزشکان کاشت ابروی مرکز گیتا و مشاهده آلبوم‌های کاری این پزشکان متوجه خواهید شد که انتخاب این کلینیک به‌عنوان بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران پایه و اساسی منطقی دارد.

کادر اتاق عمل و دستیاران پزشک مجرب و دوره دیده

میزان رضایت از کاشت مو بستگی زیادی به تبحر و تجربه جراح دارد. اما کادر اتاق عمل و دستیاران پزشک نیز در نتیجه کار، نقش مهمی دارند. در طول عمل کاشت، پزشک فولیکول‌ها را از بانک مو می‌گیرد و به دستیاران خود تحویل می‌دهد. مراحل آماده‌سازی فولیکول‌ها برای کاشت، توسط این گروه انجام می‌شوند. تجربه و مهارت این تیم در آماده‌سازی فولیکول‌ها و دستیاری پزشک در حین عمل، کار او را آسان‌تر می‌کنند و در موفق بودن عمل نیز تاثیر بسیار زیادی دارند.

پشتیبانی‌های قبل و بعد عمل توسط همین دستیاران یا یک تیم مجرب دیگر انجام می‌شود. مراجعه‌کننده نیاز به حمایت و توجه دارد. کادر مجرب و باتجربه بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران یعنی کلینیک گیتا، در هماهنگی کامل با جراح کار می‌کنند. همچنین به نگرانی‌ها و مشکلات احتمالی مراجعه‌کنندگان نیز آگاه هستند و حمایت و پشتیبانی‌های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تجهیزات، مواد و ابزارهای مناسب، باکیفیت و استاندارد

همه ابزارها و مواد مورد استفاده در کاشت ابرو، باید استانداردهای تعریف‌شده را داشته باشند. ابزارهای نامناسب می‌توانند به فولیکول‌های مو آسیب بزنند یا برداشت و کاشت مو را برای پزشک متخصص دشوار کنند. موادی هم که برای ضدعفونی‌کردن یا بی‌حسی موضعی به‌کار می‌روند، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. بدین ترتیب، احتمال عفونت یا آلرژی در دو ناحیه بانک مو و ابرو به‌ حداقل خواهد رسید.

تخت، صندلی‌ها، چراغ و پروژکتورهای اتاق عمل کاشت مو، باید قابلیت جابه‌جایی، تنظیم، تغییر وضعیت و تغییر درجه داشته باشند. در این صورت، عمل به‌ بهترین نحو انجام خواهد شد.

یکی از ابزارهای مهم در عمل کاشت ابرو، نرم‌افزاری است که برای انتخاب شکل ابرو به‌کار می‌رود. با استفاده از این نرم‌افزار، بهترین شکل ابرو با توجه به اجزاء صورت و نظر مراجعه‌کننده انتخاب می‌شود. بر اساس طراحی انجام‌شده، پزشک عمل کاشت ابرو را انجام می‌دهد.

وجود چنین ابزارها و تجهیزات به‌روز و پیشرفته‌ای در کلینیک گیتا، یکی از دلایل بسیار مهمی است که باید این کلینیک را به‌عنوان بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران انتخاب کنیم.

جمع‌بندی

چرا بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران کلینیک پوست، مو و زیبایی گیتا است؟. جواب این پرسش را در این مقاله داده‌ایم: (1) رعایت استانداردها و پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کل محیط کلینیک، پرسنل و مراجعه‎کنندگان. (2) برخورداری از پزشکان پوست و مو و جراحان زیبایی کارآزموده و متخصص. (3) کادری مجرب و باتجربه که برای دستیاری پزشک در کاشت ابرو دوره دیده‌اند. (4) برخورداری از دستگاه‌ها و تجهیزات تخصصی و به‌روز برای کاشت ابرو. کلینیک گیتا در منطقه زعفرانیه تهران واقع شده است و با مجوز رسمی وزارت بهداشت به شماره 253714-3 زیر نظر متخصص پوست و مو برجسته کشورمان، خانم دکتر گیتا مجیدزاده فعالیت می‌کند.

منابع: کلینیک گیتا، اینستاگرام کلینیک گیتا، ncbi

Rate this post

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده

‎‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
پرسش از دکتر